המסך המפוצל

בוליווד

רשמים מערב ההשקה ומהפרק הראשון של סדרת הדוקו ריאליטי החדשה

מאת: אורלי

פורסם: 30-11-2014
3 תגובות

שמחתי כשהוזמנו אני ואסף רזון לערב ההשקה של הסדרה בוליווד, כמי שאהבה את "חי בלה לה לנד 2", ואת "רויאל שף" דומותיה ששודרו ביס בעבר, חשבתי שאני גם יודעת למה לצפות - לגרסת "חי בלה לה לנד", רק בבוליווד במקום בלוס אנג'לס.

 

ההפתעה העיקרית שחיכתה לי בערב ההשקה הייתה הגילוי שהיוצר של בוליווד הוא ירון ליכטנשטיין מנכ"ל ADD הסוכנות שעומדת מאחורי הפקת הסדרות "גולסטאר" ו"היחידה" דווקא, ואין להפקה שום קשר למפיקי "חי בלה לה לנד", חוץ מזה, הפרק היה בדיוק מה שציפיתי לו, ועוד נגיע לזה.

 

ירון ליכטנשטיין סיפר בנאומו שהוא רצה לעבוד עם אנשי יס הרבה שנים, ושבע שנים הוא העלה רעיונות בפני יונה ויזנטל סמנכ"ל התוכן הקודם של יס, עד שהלה אמר לו כן, וכך נולדה בוליווד. הוא גם דיבר על שיתוף הפעולה עם שגרירות הודו שבלעדיה דבר לא היה מתאפשר, ועל התקלות שבדרך. שגריר הודו, שנאם אחריו באנגלית בזמן שרוב הקהל שיחק במכשירים הסלולריים שלו, סיפר קצת על תעשיית הסרטים הגדולה של בוליווד, ועל כך שרוב ההודים בטוחים שהוליווד נקראת כך על שם בוליווד ולא להפך.

ואז הוקרן הפרק.

 

למי שעדיין לא צפה, בסדרה בוליווד מלוהקים שבעה ישראלים המתחרים ביניהם על חוזה

בבוליווד.

ואלה שמות: הזמר עידן יניב, השחקן בדרן איציק כהן, ניסים גרמה, קארין כהן המוכרת בעיקר כדוגמנית למורת רוחה, השחקנית והזמרת גלית גיאת, ובנות הדוד מעין רפאלי ובת-אל מוסאווי הזכורות לטוב מ"המרוץ למיליון".

 

בנות הדוד וניסים גרמה. צילום: ערן כהן

 

אף על פי שבנות הדוד אינן זמרות או שחקניות, והן מודעות לכך, אין ספק שההחלטה ללהק אותן לסדרה היא שיחוק, שכן הן יודעות להיות משעשעות באופן טבעי, שמחת החיים שלהן בהחלט מדבקת, ויש בהתנהלותן כדי להפריך את הטענה שבנות לא יודעות להצחיק.

 

ניסים גרמה גם הוא מתגלה כטיפוס משעשע, ולי הוא נראה כמי שלוהק על אותו התקן שבו רצו ללהק את מושיק עפיה בחי בלה לה לנד 2, רק שהוא לעומת מושיק עפיה הצליח להתגבר על פחד הטיסה שלו ולהגיע לסדרה.

 

שאר הדמויות הצליחו ליצור בסך הכול רושם חיובי בפרק הראשון שהיה כמקובל בז'אנר פרק הגעה והתאקלמות, ומה שקצת פגם ברושם החיובי הכללי, הייתה התחושה שהייתה בפרק המון התערבות של ההפקה במיוחד בסיפור המזוזה.

 

כמי שאין לה שום היכרות עם התעשייה של בוליווד, אפשר למכור לי כל הודי שהוא בתור ביג שוט בתעשייה המקומית, אך אני מודה שנטיתי להאמין כשהוצגו שם אנשי המפתח בתעשייה, שהם מי שהם אומרים שהם. מה שהיה פחות אמין בעיניי זה הרצון שהמתמודדים הרבו לדווח עליו על כך שהצלחה בבוליווד היא חלום חייהם, ונראה לי שהדבר נעשה הרבה יותר למצלמות כחלק מהמשחק, ופחות מאיזה חלום שתמיד פיעם בהם. לבנות הדוד לעומת זאת היה לי הרבה יותר קל להאמין שהן הגיעו רק כדי לפגוש את השחקן ההודי האהוב עליהן.

 

אגב במהלך הפרק כשבנות הדוד לא ידעו שגלית גיאת זכתה במקום הראשון ב"רוקדים עם כוכבים", הרגשתי שמצבי גרוע, אם אני יודעת על תכניות ריאלטי יותר מהמשתתפים בהן, אבל התנחמתי בכך שעל הזכייה של גלית גיאת ידעתי בעיקר בזכות השלטים למענה ב"גבעת שמואל", שהייתי רואה בדרך לאוניברסיטה כמובן...

 

איציק כהן, גלית גיאת, עידן יניב וקארין כהן. צילום:ערן כהן

 

אחרי שהפרק הסתיים וזכה למחיאות כפיים עלה לבמה העורך הראשי של הסדרה אבי יפה, והודה לאנשים רבים, בשעה שאני הייתי עסוקה בתהייה האם המדובר באותו אבי יפה ששיחק בזמנו בסדרה "סטרייט ולעניין" את מנשה ("שלום עולם, מה שלום כולם") התפקיד היחידי המשעשע באמת באותה סדרה. מהאופן שבו הוא נראה ונשמע אני מאמינה שכן,

אם כי אני לא מתחייבת על זה, בכל זאת ישבנו במקום המרוחק ביותר מהבמה.

 

אחר כך עלו לבמה המתמודדים בתכנית וביצעו שני ריקודים הודיים שהראו שאין ספק שהם לא השחיתו את זמנם לריק בחודש שבו הם שהו בבוליווד למטרות צילומי הסדרה, ובשבוע שקדם לערב ההשקה שבו הם הוסיפו להתאמן לדברי איציק כהן.

 

סה"כ על פי הפרק הראשון מדובר באופציית צפייה משעשעת ביותר, ולמי שחיבב את חי בלה לה לנד, או את ההפקות הקודמות של ADD, ולמי שמעוניין להכיר קצת יותר את אחת מתעשיות הקולנוע הענקיות ביותר בעולם בהחלט צפויה חוויה נעימה.

 

בוליווד, ימים א-ה ב- 20:30 מה- 30/11  בערוץ yes Comedy וב-yes VOD