המסך המפוצל

מנת היום 15/12/14

המתוקים של ג'וליה, גולף בממלכה

מאת: שי שגב

פורסם: 15-12-2014
0 תגובות

19:00 המתוקים של ג'וליה | Sweet Julia , ערוץ האוכל

ג'וליה בייקר, שפית ובעלת רשת בתי קפה וחברה לשוקולד, מגישה תכנית בישול המתמקדת בדברי מתיקה. בייקר מלמדת כיצד להכין: מוס מחמאת בוטנים, עוגיות ס'מורס פלורנטין, אומצת ורד הצלע בתיבול קקאו וסוכר חום, מרטיני שוקולד, עוגות טארט פטל, ממתקי קליפות תפוז וסוכריות קרמל מלוחות, עוגת אלסקה אפויה, טאקו אננס, שוקו חם ומאפה מטוגן במטבל שוקולד, סלט תרד עם רוטב סוכר חום, ברוסקטת שוקולד ועוגיות טופי. בריטניה, 2013, 7 פרקים.

 

 

22:00 גולף בממלכה | Golf in the Kingdom, ערוץ MGM

דרמה. סטודנט אמריקני לפילוסופיה מחליט לעצור בדרך לטיול בהודו דווקא בסקוטלנד כדי לשחק פעם אחרונה גולף לפני שיפרוש מהמשחק לעד. עם: מלקולם מקדאול ("התפוז המכני"). בימוי: סוזן סטרייטפלד. בריטניה, 2010. למעריצי גולף בלבד, אחרת התסריט הוא אסופה של קטעים מודבקים יחד, שקשה מאוד לקרוא לזה בכלל סרט. ציון: ♥♥♥♥♥


 

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.