המסך המפוצל

הסדרות החדשות - חלק ו`

הנה הן באות, הסדרות החדשות של פוקס, עם החדשה של ג`וס, החדשה של קלייר והחדשה של ואלרי

מאת: יובל נוי

פורסם: 27-09-2002
12 תגובות


The Grubbs
פרק פתיחה: 3/11/02
כללי: קומדיה.
הקונספט: שאיפה למצוינות בסביבה עוינת.
הצעה לשם עברי: "משפחת גראב".
פרטים: חייו של מיץ' גראב בן ה-13 מעיקים עליו. אביו מייק ואחיו הגדול ג'ימי, נשרו מבית הספר ועובדים במפעל לפלדה באיזור מגוריהם, ועכשיו הגיע גם תורו. הוא מסרב לעזוב את הלימודים ונתמך ע"י מורתו האוהדת, בה (להפתעתנו) הוא מתאהב.
מי: רוב השחקנים אלמוניים, למעט קארול קיין (אמו של מיץ') ששיחקה לצד ג'ים קארי ב"איש על הירח". מפיק הסדרה ג'פרי ונטימיליה ("מופע שנות השבעים", "מרפי בראון") נשמע מעט יותר מבטיח.
הימור: רעיון נדוש, רק הביצוע יציל.







Girls Club
פרק פתיחה: 21/10/02
כללי: דרמה.
הקונספט: פמיניזם בין כותלי הצדק, גו גירלס.
הצעה לשם עברי: "מועדון בנות", "המלאכיות של דייויד (אי. קלי)".
פרטים: שלוש פרקליטות חברות מימי לימודיהן מתגוררות יחדיו בסן-פרנסיסקו והופכות למעין "מועדון בנות" בכל מה שנוגע להישרדותן בעולם של גברים. בדרך להצלחתן הן נתקלות בקייסים מרתקים, דייטים משמימים ומכשולים אחרים.
מי: קת'לין רוברטסון המדהימה (קלייר מ"בברלי הילס") וג'יאנקרלו אספוסיטו (הבן של ג'יארדלו ב"רצח מאדום לשחור"). דיוויד אי. קלי ("הפרקליטים", "אלי מקביל", "בוסטון פאבליק") מתעקש להמשיך בצו האופנה המשפטי הייחודי לו כמפיק ובמאי בשיתוף עם ג'ק באנדר ("פליסיטי").
הימור: חוץ מהעובדה שהתגעגנו לקלייר, ושג'יארדלו ג'וניור גם יזכיר לנו נשכחות, נשמע על פניו מעניין.







Fastlane
פרק פתיחה: 18/9/02
כללי: פעולה
הקונספט: נוסעים נכבדים, אנא חגרו חגורות בטיחות, תודה. "מהיר ועצבני" - הסדרה.
הצעה לשם עברי: "המסלול המהיר", "פסים-לב".
פרטים: שני שוטרים סמויים, האחד ותיק שאיבד את שותפו במבצע לא מוצלח והשני טרי - אחיו של השותף שנהרג, נשלחים לעולם הפשע על ידי הבוסית שלהם ומנסים לתפוס את הרעים בזכות גישתם למכוניות נוצצות, כלי נשק חדישים וגאדג'טים משוכללים.
מי: טיפאני ת'יסן (ואלרי מ"בברלי הילס") חוזרת, ופריס בארקלי ("מגע של מלאכים", "הבית הלבן") ו- McG ("המלאכיות של צארלי" 1+2 הסרט) כבמאים.
הימור: הרבה אקשן מבדר, נשמע מבטיח.







Firefly
פרק פתיחה: 20/9/02
כללי: מד"ב - הרפתקאות.
הקונספט: 800 שנה בעתיד, לאחר מלחמת עולם, נשארה לה קבוצת אנשים שחיים כדי לשרוד.
הצעה לשם עברי: "גחלילית".
פרטים: חברי החללית מנסים נואשות לחפש עבודה, חוקית או לא, רק כדי שיישארו בחיים. הסדרה מביאה את סיפורם, יחסיהם והרפתקאותיהם בעתיד הרחוק, בחיפושם אחר משמעות לשממה שמסביבם.
מי: ג'וס וודון ("באפי", "אנג'ל") חתום על הסדרה כמפיק, במאי וכותב לאחר שכבר הפיק וצילם את גירסתה הראשונית שהיתה אמורה לעלות בעונה הקודמת של פוקס, אך ברגע האחרון בוטלה על ידו.
הימור: להיט בקרב חובבי באפי.







John Doe
פרק פתיחה: 20/9/02
כללי: דרמה.
הצעה לשם עברי: "ג'ון דו", "פלוני אלמוני".
הקונספט: פשעים לא פתירים בעליל, מגיעים לידיו של קרימינולוג גאון.
פרטים: אדם שמתעורר יום בהיר אחד עירום באי קטן ליד סיאטל, מגלה להפתעתו שהוא יודע הכל על הכל, אבל כלום על עצמו. הכל נורא מזכיר את "האסיר" עד שהוא רואה תמונה של ילדה נעדרת בטלוויזיה ומשתכנע שהיא מהווה קשר אל העבר הנעלם שלו. הוא משכנע כמה שוטרים שהוא יכול לעזור במציאת הילדה. מכאן הוא ממשיך לעזור למשטרה בפיתרון פשעים וממשיך לאסוף רמזים על זהותו, עברו וחייו לפני ש"קם לתחייה".
מי: ג'יין ברוק ("שיקאגו הופ"), דומיניק פורסל ("הבלתי נראה"). מימי לדר ("תעביר את זה הלאה") מפיקה.
הימור: הקונספט נשמע מאד מעניין.