המסך המפוצל

אתרי השבוע 06/09/2001

עצומת להחזרת סאות` פארק ושני אתרי מעריצים מקומיים ואיכותיים

מאת: שגיש

פורסם: 08-09-2001
0 תגובות
מסתבר שצופי הטלוויזיה בישראל הם פלח אוכלוסייה פייטרי. כך אנו מוצאים, קצת בדומה למאבקנו אנו למען שידור ערוץ `ביפ` בערוצי זהב, עצומת רשת פורייה לא פחות, אותה יזם גלעד גבזה, שקוראת קריאה נרגשת להחזרת שידורה של סדרת המופת קלת הלשון "סאות` פארק". עד כה יש מעל ל400 חתימות בעצומה, והזרוע עודנה נטויה.
http://spazuma.cjb.net

שני אתרי אינטרנט חדשים, שניהם אתרי מעריצים מהזירה הישראלית ששייכים במקרה במקרה לפעילים במיוחד בפורומינו (לא, זה לא פרוטקציה, אנחנו פשוט מטפחים גולשים איכותיים), שווים במיוחד ועושים רושם שיהיו ה-הא וה-דא וה-אבא! בכל מה שנוגע לסדרות אותן הם מייצגים.

הראשון שבינהם, שנפתח בשבוע זה ממש הוא "באפי בישראל", אתר מעריצים (אחד מיני רבים) לקוטלת החביבה והפופלרית, איכותי ושווה במיוחד. מלבד העיצוב הבכלל לא רע (נדיר למצוא עיצוב ביתי טוב, אז תעריכו) תוכלו למצוא ים שם תוכן: חדשות, טורים אישיים, תמונות, מבחנים, משפטי חוכמה, מידע על הפרק המתקרב של באפי, סקרים, אתר חודשי מומלץ, ואפילו מצבת זכרון לקוטלת קנדרה, שנשחטה ביד רמה אי שם בשלהי העונה השנייה. זה, אגב, ממש לא הכל. אחד האתרים הגדולים לנושא בארץ. שווה.
http://www.geocities.com/buffy_israel

האתר השני נושא בגאון את דומיין מושא הערצתו. Charmed.co.il הוא אתר המעריצים הגדול ביותר בישראל (לפחות ממה שאני ראיתי) לסדרה "מכושפות", שלחלקכם זכורה עוד מימי ערוץ 3, ושכעת שייכת לחברת הלווין Yes. באתר תמצאו חדשות, ספויילרים, ציטוטים, אירועים נבחרים, אינדקסים של שדים וכישופים, מילון מונחים, סיכומים ותקצירי פרקים, פינת מעריצים פורחת (פנפיקים, בחנים, עבודות) וקטעי מולטימדיה רבים. למעריצים בהחלט יש בית חדש.
http://www.charmed.co.il