המסך המפוצל

הממיר 14

צ`ארלי, שלומי ארטיק, קול, גילמור, עידן אלתרמן, יגאל שילון, דארמה וגרג - זה מה שהיה השבוע בטלוויזיה

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 04-01-2003
42 תגובות
10. צ'רלי הראה לסי ג'יי מאיפה משתין הדג בסדרת מתיחות מופרעות. התחיל בקטן ויצא ענק.



9. הביצוע של שלומי ארטיק ל"חתולים כחולים עולים ויורדים" היה מופלא, עם שורות הזויות וחיקוי מעולה לשלמה ארצי. "ילדים משחקים מול הורים סלולרים", "אנשים לחוצים, מטוסים עצובים זוכר ירח בתחתונים" ו"ביולי אוגוסט מוצצת... גבעול". ענק.

8. או שיש פרקים נוסחתיים מדי (שד מגיע, פוגע באחת הבנות, ממציאים שיקוי, והכל מסתדר) או שיש פרקים בהם מנסים לדחוף כמה שיותר מאורעות לא צפויים. הפרק ששודר השבוע אצל ה"מכושפות" היה מהסוג השני. המקור החליט שנמאס לו מהאיזון בין הטוב לרע וניסה לקחת את הכוחות של פיבי, פייפר ופייג'. הוא הצליח, חוסל, והעביר לקול חלק מהכוחות שלו. ועכשיו לא ברור מה קורה עם קול שאך לפני פרקים מספר הפך לאנושי. האם הקול הוא המקור הבא? הפרקים הבאים יגידו. בכל אופן - אחלה פרק.

7. סיבה טובה לנדודי שינה: שידור מרתוני של ארבעה פרקים של "בנות גילמור", העונה הראשונה, כל שישי בלילה בערוץ 3. תענוג.



6. למרות ביקורות לא מחמיאות, הרייטינג של "כנפיים" ממריא. הערוץ הראשון מתעורר?

5. הפרק ששודר השבוע ב"החיים זה לא הכל" היה משעשע, אם כי לא ניחן בעודף היגיון. אבל הערס הקטן והעצבני שהשתיק את עידן אלתרמן היה גאוני.

4. בערוץ 1 עוד לא החליטו אם הם כן קוטעים כל שעה עגולה לחדשות או לא. השבוע ב"זירת הפשע" לא נקטע הפרק ב-23:00 לאחר שבשבוע שעבר הוא דווקא כן נקטע. אז יפה שלא קטעו השבוע, אבל מה השיקולים? ואיך נדע מה כן יקטעו ומה לא?

3. המתיחות של יגאל שילון אף פעם לא היו שיא הטעם הטוב, אבל דומה שבזמן האחרון הן נעשות יותר ויותר מגעילות. היה מביך לראות את האימהות שחיתנו את ילדיהן עוברות חוויה לא נעימה של ריב על צ'קים בגלל בלבול כביכול עם חתונה אחרת. תת רמה.

2. אם בכל העיתונים ובכל המדריכים כתוב 23:00, למה לשדר את "דארמה וגרג" בשעה 22:55? אולי מספיק עם הזלזול בצופים? לא יפה, קשת.



1. אנחנו ממשיכים לשאול: מה יהיה עם "וורנר"? (האמת? לא פייר, בשבועיים האחרונים המו"מ היה מוקפא בגלל החגים בחו"ל. הוא יחודש, כנראה, לא לפני יום שני הקרוב)