המסך המפוצל

שידורי התעמולה - היום השלישי

לא הרבה השתנה ביום השלישי של תעמולת הבחירות, אבל לפחות זה מצחיק. השוס של ש"ס, ההבדל בין הירוקים לעלה ירוק והמנצחים בתחרות התשדיר ההזוי

מאת: העלמה עפרונית

פורסם: 09-01-2003
21 תגובות
לא נעים להודות, אבל כמעט שהתחיל כבר להימאס. מזל שהגיע תורן של המפלגות הקטנות, והכל נהיה הרבה יותר משעשע (כן, עד כדי פרצי צחוק קולניים. יש בי משהו דפוק. מודה).

למקרה שראיתם, ולמקרה שלא, (כי בשביל מה אני פה?) יש כמה נקודות שחייבים לשים לב אליהם:

ש"ס אמנם פתחו בלחן גויי לחלוטין (שאריות מהמונדיאל האחרון אם אני לא טועה), אבל אחר כך הפגיזו בשיר שנשמע בדיוק, אבל ב-ד-י-ו-ק כמו משהו של קוקו וסטיב.

לעומתם, "אגודת ישראל", בחרו בנעימה חצי-חסידית, אבל בחרו במעין רקע לא ברור שנראה כמו שומר מסך לא מתוחכם במיוחד. שלושה ימים, ועדיין לא הבנו מה קורה שם.

החבר'ה של "ישראל אחרת"? אין מה להגיד, ממש חמודים, רק שקצת ריחמתי על הבחורה שם, היה לה לא נעים להגיד שהיא מבאר שבע. אפרופו "ישראל אחרת", לבועז נול יש חזות חשודה מאד של מדריך בצופים (וזה עולה לי בבריאות להגיד את זה!), שלא ממש סגור על הפעולה שלו וקורא מהדף. כשתיגמר הפעולה, הראשג"דית שלו מתבקשת לומר לו שגידי גוב התקשר, וביקש את הכלב שלו בחזרה.



בכלל, האנשים של "ישראל אחרת - כי נמאס מהפוליטיקאים" נותנים קונטרה צפונבונית הולמת לממורמרים מל.ה.ב.ה, שמתיימרים גם הם, להיות "אנשי שטח אמיתיים".

"עלה ירוק" הפנימו את הטענה שגראס פוגם בזכרון, ולכן הרשו לעצמם להקרין פעמיים (!) ברצף (!!) את אותו הקליפ בדיוק. ועכשיו, כולנו יחד: "אל תשכח להביא את תעודת הזהות שלך!"

אבל זה כלום לעומת "הירוקים" (למי שלא סגור על עצמו, הם לא, אני חוזרת, לא אותה מפלגה) שבלי בושה פשוט ציטטו את עצמם.





שני רגעים לפני הסוף, זמן לפינתנו - "שלום כיתה א'":
לא היסטרי, אבל רציתי לציין שראש עיריית שדרות חייב להבדיל בין חמש לחמישה, בעיקר כשהוא מדבר על מוסדות חינוך.

למפלגת "אזרח ומרכז" יש אמנם הקלות עקב "עברית כשפה מיותרת" אבל עדיין, יהיה נחמד אם יגידו להם שאין מילה כזו "מרקז".

ולהבה, כן להבה, שיעור קליל בסימני פיסוק לא יזיק. רק בשביל לגלות שיש עוד כאלו, חוץ מסימן הקריאה החביב עליכם כל כך.





ובתחרות: "התשדיר ההזוי והמבדר ביותר למערכת הבחירות תשס"ג".
במקום השני, מפלגת רע"ש, על השימוש ההולם ברקע הפרחוני הורוד לרקע בו הם חושפים את שם המפלגה.(שהיא, למקרה שתהיתם, מפלגת הגברים המקופחים ונהגי המוניות, או משהו כזה). לשם קבלת התואר, יו"ר המפלגה "אני מעדיף לקרוא לעצמי שיוויוניסט" (ואני מעדיפה לקרוא לעצמי "נערת החן 2002", אבל לאף אחד לא באמת אכפת) מתבקש לפנות למפלגת דע"מ ("קול המצפון והפועלים" והיחידים שבראשם עומדת בחורה).

ובמקום הראשון (מחיאות כפיים סוערות בבקשה): בל"ד! בפה אחד (שלי) החליטו השופטים לבחור באחד התשדירים היותר מצחיקים שנצפו אי פעם. התשדיר זוכה בהפקת טלוויזיה יוקרתית בערוץ 9 שתינתן לזקנה המבולבלת שגידלה את בשארה, ויפה שעה אחת קודם! (ואם כבר בל"ד, אני אשמח מאד לקבל הסבר לגבי מעשיה של החיפושית הצהובה מתחילת התשדיר)





ו"עם אחד", כן, "עם אחד", הם עדיין היחידים שטורחים לשים תרגום לשפת הסימנים.