המסך המפוצל

לוח 10 החדש

החל מיום ראשון הקרוב עולה לוח שידורים חדש ואטרקטיבי בערוץ 10. "המסך המפוצל" מאפשר הצצה ראשונה ללוח החדש ומקווה להצלחתו

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 18-02-2003
37 תגובות
החל מיום ראשון הקרוב (23/2/03) יציג ערוץ 10 לוח שידורים חדש ואטרקטיבי, שיכלול סדרות חדשות, עונות חדשות לסדרות שעונתן הראשונה כבר שודרה בערוץ וכן הפקות מקור, חלקן חדשות ואחת מהן שהחלה מייד עם פרוץ הערוץ, אך ירדה מספר שבועות לאחר מכן.

ביום ראשון בשעה 21:30 תעלה "תיק סגור", סדרת דרמה משטרתית ישראלית ששודרה במשך מספר שבועות בימים הראשונים של הערוץ, קיבלה ביקורות נפלאות ונעלמה למשך שנה שלמה. העונה הראשונה של הסדרה תשודר מתחילתה, כאשר הכנות לצילומי העונה השניה מתרחשות בימים אלו ממש.

בשעה 23:00 תעלה "האק", דרמת משטרה חדשה שעלתה בעונה הנוכחית ברשת CBS בהשתתפות אנדרה בראוור הנפלא מ"רצח מאדום לשחור" המופתית ומ"בשליחות החיים" הבינונית, שעונתה הבודדת שודרה עד לא מזמן בטלעד. "האק" נחשבת לסדרה מוצלחת שמדורגת באזור המקום החמישים מדי שבוע בארה"ב.



עוד סדרה שעלתה העונה ב-CBS היא "בראם ואליס" - קומדיה על אב ובתו שעוברים לגור ביחד לאחר שהוא מגלה על קיומה. הסדרה, שלא הצליחה ובוטלה לאחר מספר פרקים תשודר ביום שני בשעה 23:30, כשעוד לפני כן, בשעה 22:30, תשודר העונה השניה של "חוק וסדר: כוונה פלילית", שנמצאת כמעט תדיר בטופ 20 בארה"ב.



ביום שלישי בשעה 21:45 תעלה "במחשבה תחילה", מיני סדרת דרמה בריטית שכוללת שלושה פרקים. האם בסיומה נזכה לראות במשבצת (האטרקטיבית, יש לציין) הזאת את "24"? ימים יגידו. בשעה 22:45 תעלינה איה ושירלי עם התוכנית החדשה שלהן "יצרים עם איה ושירלי" שבהחלט מעוררת סקרנות מסוימת והלוואי שלא תצא בסופו של דבר כמו "Y בלילה". בסיום הערב תמשיך הקרנת הסדרה "החברות הכי טובות" (Girlfriends) שמשודרת בארה"ב ב-UPN, זוכה להצלחה בקרב קהל היעד שלה (אפרו-אמריקני) ומסתובבת בד"כ באזור המקום התשעים ומשהו בדירוג הכללי.

לאחר "זה הזמן" המוצלחת עם עמנואל רוזן, יבוא רמי ורד שיורד לתוכנית אחת בשבוע, שתשודר בימי רביעי בשעה 21:45. "שי ודרור" יבקרו אותנו, אף הם רק אחת לשבוע מעתה, מייד אחריו, בשעה 22:45. ב-23:15 תעלה דרמה קומית בריטית חדשה בשם "נשות הכדורגל" שתתמקד בחבורת נשים שבעליהן משחקים כדורגל מקצועני. ביס פלוס רצו את הסדרה הזאת, עובדה שאומרת כמה דברים טובים על איכות הסדרה.

העונה השניה של "אד" תשודר בימי חמישי בשעה 23:00, מייד לאחר משחק הכדורסל של מכבי ת"א מהיורוליג. בגלל עליית הסדרות החדשות, זזה "סיינפלד" לשעה 00:00 (ובימי שלישי 00:20).



בעיקרון כולל לוח השידורים החדש כמה דברים מעוררי סקרנות, אבל קשה שלא להתייחס למה שדווקא אין שם: "אנג'ל" ו"24". לגבי "24" כבר קראתם את הניחוש שלנו, אבל החשש הוא מפני שיבוצה של "אנג'ל" בימי שבת, נגיד, בשעה 18:00. לא שנתנגד לכזה שיבוץ - הוא עדיין עדיף מיום רביעי בשעה 23:50 (כמו שטלעד עושה עם "הפרקליטים") ובכל זאת - היינו רוצים לראות את הערפד המיוסר בשיבוץ אטרקטיבי יותר.

גם לא היינו מתנגדים לדעת איפה העונה השנייה של "ג'ורדן", השנייה של "אנטרפרייז" והרביעית (שכבר שודרה בלוויין) של "רגליים קרות". כמו כן, רשמית אמנם לא נאמר שערוץ 10 אכן רכש את הזכויות, אבל היינו שמחים לדעת מה קורה עם "פיוצ'רמה".

והלוואי שבעקבות ההצלחה הראשונית של חדשות ערוץ 10 עם מיקי ויעקב (מדי ערב ב-20:00, מלבד יום שני, היום של משחק הכדורגל, אז משודרת המהדורה בשעה 21:00) תגרור את הצלחתו של הערוץ כולו.

הלוח החדש של ערוץ 10 הוא אולי לא ממש "10", אבל בהחלט נראה משביע רצון.