המסך המפוצל

אמריקן קוויר

שימו לב, "הכי גאים שיש" (הגירסא האמריקנית ל"קוויר בעיר") עולה לשידור מחר (שישי) בערוץ 3 בכבלים

מאת: שגיש

פורסם: 26-07-2001
0 תגובות
אני חוזר עכשיו משלוש שעות צפייה רצופות (השלמות, כן) בסדרה שידועה כ"קוויר בעיר", או בשמה המקורי “Queer as Folk". הקוויר, למקרה שלא ידעתם (מה שלא נראה לי), היא התשובה ספק-בריטית-ספק-הוליוודית למכת הטלוויזיה הגאה. אם עד עכשיו הסתפקו בהומו תורן בכל סדרה כדי לצאת מידי חובה, הרי שב"קוויר בעיר" יש סטרייט חובה אחד כדי לצאת מידי חובה. סדרה של הומואים על הומואים שמזדיינים עם הומואים ויש רק הומואים, הומואים, הומואים, לסביות ועוד הומו אחד. ראיתם סטרייט? הקיפו בעיגול ושלחו אלינו.

“Queer as Folk", שפלוס מינוס גוללת את עלילותיהם של שני בני שלושים מינוס ואחד נער בן 15 (כולם גאים), זכתה להצלחה לא מעטה וגם לגדודי מעריצים. אולי היה זה הצורך הטלוויזיוני הנואש לסדרה עם יותר ממתרומם אחד, או אולי היה זה הצורך הנואש בסדרה שיש בה משהו חבוי שאנשים רוצים לראות; אם כך ואם כך, הקוויר נשארה על הקיר.



“Queer as Folk" היא כאמור סדרה בריטית, ושודרה בערוץ YES+ בלווין. בעקבות אותה הצלחה הופקה לה גם גירסא אמריקנית, שעולה לשידור מחר (יום שישי) בערוץ 3 בכבלים סמוך לחצות (בשם "הכי גאים שיש"). לאלו מכם שרצו לראות ולא יכלו כי ידם לא טמנה בלווין, לאלו מכם שרוצים למתוח קו משווה בין הגירסא הבריטית לאמריקנית, לאלו מכם שאין מה לעשות ביום שישי וגם לאלו מכם שסתם רוצים לראות סדרה טובה עם הרבה "אקשן" - על "קוויר אז פולק" המליצו הרבה לפניי.

לסמן.