המסך המפוצל

הממיר 26/4/03

על 24, מלך השכונה, כדורגל, מופע שנות השבעים, דארק אנג`ל ותאריכי יציאת סרטים בארץ

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 26-04-2003
36 תגובות
10. הפרק השישי של "24" ששודר השבוע בערוץ 10 היה מצוין. מתח, אקשן, טוויסטים והרבה בלאגן. אחלה.

9. הפרק ששודר השבוע ב"מלך השכונה" היה משעשע לפרקים, אבל הקטע עם דאג והחבילות שהוא מחלק בדרך לשבירת השיא היה פשוט נפלא. יפה שבעונה רביעית של קומדיה בלי שום גימיק, היא עדיין מחזיקה מעמד בצורה מעוררת הערכה.



8. עושה רושם שדברים זזים אצל אנשי ערוצי הספורט. לפני שבועיים וחצי שידרו בערוץ הספורט הרגיל את המשחק המסקרן יותר מבין משחקי רבע גמר גביע האלופות בכדורגל, את המשחק בין מנצ'סטר יונייטד לבין ריאל מדריד, כשהמשחק הפחות מעניין, מילאן נגד איאקס, שודר בספורט 5 פלוס. בגומלין, ששודר השבוע, הפכו את היוצרות ושמו את המשחק של מנצ'סטר בספורט 5 פלוס. לכאורה, נראה כאילו מדובר בפגיעה מסוימת בצופים, אלא שתוצאות שני המשחקים הראשונים (3:1 לריאל מדריד, ו-0:0 בין מילאן לאיאקס) סידרו שני משחקי גומלין מרתקים בצורה מיוחדת, כשדווקא הדרמטי ביותר היה זה ששודר בערוץ הספורט הרגיל, עם שער מדהים שנכבש בתוספת הזמן והפך את הקערה על פיה. ולא שצופי ספורט 5 פלוס קיבלו משחק גרוע... בסיכומו של עניין: כל הכבוד על ההחלטה.

7. הקטע עם הפרודיה על מלחמת הכוכבים ב"מופע שנות השבעים" ששודר השבוע היה אמור לקבל מקום גבוה בהרבה, אם הוא היה משודר כאן לראשונה. אבל גם כך היה מדובר בקטע מבריק ומגניב במיוחד, בסדרה שהיא פאן טהור.



6. הסצינה ב"דארק אנג'ל" ביום חמישי האחרון בערוץ 3 עם משחקי הרולטה והפוקר היה אחד הטובים בסדרה עד כה. היו בה אלמנטים של מתח, קומדיה ודרמה ששולבו עם משחק טוב ומשעשע. רוצים עוד כאלה ולא רק מכות וקפיצות.

5. מצד אחד כל הכבוד לערוץ 3 שמעלה לוח שידורים מאד אטרקטיבי במוצאי שבת עם ארבע סדרות חדשות (שלוש מהן בעונות ראשונות), אבל אי אפשר שלא לתהות על המהלך. בשבת בלילה יש לוח שידורים עמוס במיוחד - סרטי בכורה בערוצי הסרטים למיניהם, פרקים חדשים של חוק וסדר ומדור מיוחד בערוץ הראשון, שני פרקים ברצף של חוק וסדר בהולמרק - האם לא יכלו בערוץ להאריך את הפריים-טיים בימי החול ולשים בכל יום סדרה אחרת? ובכל זאת, אנחנו לא מתלוננים יותר מדי. עדיף שפע של היצע מאשר מה שקורה ערב קודם לכן.

4. ברשת אמרו שהעונה האחרונה של "אוז" תגיע במאי. אז אמרו. עכשיו מדברים שם על "לא לפני יוני". כל הכבוד רשת. בקצב הזה תהפכו לטלעד.

3. אתמול ב"In Out" הציג גיא פינס בערוץ 2 את הסרטים ה"חמים" שאמורים להגיע אלינו בקרוב. אלא שהתאריכים שהוא סיפר עליהם היו מופרכים לחלוטין. למשל: "המלאכיות של צ'ארלי 2" אמורות לפי פינס להגיע בסוף החודש הקרוב, כלומר לפני צאת הסרט בארה"ב, דבר בלתי הגיוני בעליל. על "שליחות קטלנית 3" אמר גיא שהסרט אמור להגיע בתאריך מסוים, כשעל המסך הופיע תאריך אחר לגמרי. תאריכים אחרים נפלו על שבתות, ימים בהם אין בכורות בארץ. לא נמאס מהזלזול בצופים?



2. יום ראשון האחרון, ערוץ ביפ, מתב דיגיטל, השידור החוזר של "אלי נגד העולם" עם טל פרידמן בתור המתחרה השבועי. חיים אתגר מכריז על "הפוטו פיניש" כשלפתע עוברים לפרומואים למשך כדקה וחצי. כשחזרו מהם, אפשר היה לראות את השלוש שניות האחרונות של התחרות. וואללה יופי.

1. מישהו בלווין החליט לחסוך מצופיו את השידור החוזר היומי של העונה הראשונה הנפלאה של "המגן". למה? ממתי מדובר בהפקת מקור? ולא מדובר במקרה ראשון או יחיד. מהנהלת הערוץ נמסר בתגובה ל"רייטינג" שההחלטה התקבלה כדי לא לפגוע בלקוחות שאוהבים את ג'יי לנו. נו באמת.