המסך המפוצל

יש סקס אחר (2)

yes+ ממסדים את רצועת סרטי הגייז של יום שישי

מאת: המערכת

פורסם: 20-08-2001
0 תגובות
אולי לנוכח הצלחתה של "הכי גאים שיש" - סדרת הגייז הנועזת שמשודרת בלילות שישי בערוץ 3 - ועליית העניין הציבורי בנושא הטלוויזיה הגאה, החליטו בערוץ yes+ למסד את משבצת שידור סרטי הגייז הזמנית ולהפוך אותה למשבצת קבועה העוסקת בסרטים הומו-לסביים.

החל מיום שישי הקרוב (24/8) בשעות הערב ישודרו סרטי איכות בפריים טיים של יום שישי. מיכל בוטל, עורכת ומפיקה בyes+, מסרה כי: "אנו רואים בקהילה ההומו-לסבית כאחד מקהלי היעד של הערוץ בפרט ו-yes בכלל. רכשנו סרטים שהופקו במקומות שונים בעולם ביניהם - קנדה, ספרד, הונק קונג, בריטניה, גרמניה ועוד. מטרתנו היא לספק לקהל הערוץ מבט מקיף על היצירה ההומו-לסבית ואנו בטוחים כי שיבוץ הסרטים בפריים טיים של יום שישי יהווה שינוי מרענן וראשוני בלוחות השידורים בערוצים בישראל".

במהלך החודשים אוגוסט-ספטמבר ישודרו, בין השאר, הסרטים הבאים:



סרט רגיש המספר את סיפורו של פליקס, צעיר הומוסקסואל המחליט להגשים את חלומו הגדול - להכיר את אביו, אותו לא פגש מעולם. מעצם היותו רומנטיקן חסר תקנה הוא מחליט לערוך את המסע בטרמפים ולא לנסוע ישירות למקום המפגש. במהלך מסעו הארוך מצליח פליקס לבנות את המשפחה המושלמת המורכבת מאנשים שפגש בדרך. במאים: אוליבר דוקסטל וז`ק מרטינו. צרפת 1999.



סיפורם של שני חברי ילדות בני 17 אשר מבלים יחד את חופשת הקיץ ומוצאים עצמם בעיצומה של התעוררות מינית. הם גרים כמעט לבדם בבית חוף והופכים את הקיץ לבלתי נשכח כאשר הם מגלים שאחד חושק בנשים ואילו חברו מחפש חברת גברים אך בעיקר נמשך לחברו הטוב. ספרד, 2000.



סרט המספר סיפור מצחיק ופרובוקטיבי של צלם גברים אשר נכנס לעולם של עיתוני "פיתוח הגוף" במטרה לצלם גברים שריריים ומשוחים בשמן וגילה שם עולם ומלואו- בו אין שמות לאנשים אלא כינויים, אין מעצורים והכל מותר.. הסרט עוקב אחר הפריחה וההתרסקות של התעשייה המפוקפקת הזו. שחקנים: דניאל מקיוור, קרול גודסמן. במאי: טום פיצ`רלד. 1998.