המסך המפוצל

בפרק האחרון של הסדרה אני אצפה

סיכום הסקר הקודם

מאת: Which Witch

פורסם: 01-06-2003
27 תגובות
בסקר הזה, שנוצר על פי רעיון של שלמקו GRAS, התבקשתם לתכנן מראש את הצפייה בשעה האחרונה בהחלט (עד העונה הבאה, כמובן) של "באפי". ובכן, היום העצוב כבר הגיע וחלף, והפרק האחרון שודר בארה"ב ועל גבי מסכי מחשב רבים בכל העולם. מתוצאות הסקר ניתן אולי ללמוד משהו על הרגלי הצפייה שפיתחנו בשנים האחרונות:

42% מהמצביעים, שהם הרוב הגדול והבלתי מעורער, הודיעו שלא יחכו רגע ויצפו בפרק ברגע שיוכלו להשיג אותו, מעל גבי אותם מסכי מחשב שהזכרתי.

עוד שעה ארבעים וחמש למנאייק...

מיד אחריהם ניצבים בגאון אנחנו, שלא איבדנו תקווה, ויודעים מעל לכל ספק שזה לא נגמר, ויהיה עוד עונות רבות, ולה לה לה. אנחנו היוונו 28% אחוז מהמצביעים.

15% יחכו כמו ילדים טובים ש"ביפ" יסיים את סבב עונות 1-5 בפעם השביעית, יצא בהכרזה שהוא היחיד שמביא את ה"עונה החדשה!" ויתכוון לעונה 6, אותה ישדר שלוש פעמים ברצף לפני שיתחיל את הסבב מעונה שלישית, ויגיע לעונה השביעית בדיוק כשהקאסט יחגוג במסיבת-מחזור לציון 25 שנה לתחילת התופעה "באפי קוטלת הערפדים". או לחילופין, הם יחכו כמו ילדים טובים באמת לשנה הבאה, ול"סטאר וורלד", שם ידאגו לשמור על תומתם ויהפכו את הסדרה ל"באפי קוטפת הפרחים".

9% יארגנו מסיבאפי ראויה לשמה, ויצפו עם כמה חברים טובים, עם נשנושים, עם אורות מעומעמים, ועם האידיוט הקבוע שלא מבין על מה המהומה שיזרוק הערות מטופשות שמפגינות בורות שלא תסלח בפיתולי הסדרה, ועל כן ימצא את מותו עד סוף הערב.

4% מהמצביעים הכריזו, באקט ספק מרדני ספק פסיכוטי, שהם לא מתכוונים לראות את פרק הסיום לעולם. האם הם חושבים שהם עושים "דווקא" לג'וס? האם הם לחצו בטעות על הקישור ל"יאללה דג" במקום לפורום 24 או משהו, ואמרו - לא שמעתי על הסדרה מעולם אבל נו, מילא, אני כבר אצביע בכנות אם אני כבר פה? אולי הם פשוט לא מאמינים שהם ישיגו את הפרקים אי פעם? אם כך אני מפנה אותם להצטרף ל:

ארבעת המצביעים (2%) שמתכננים אירוע רב-משתתפים מעריצי-באפי לכבוד סיום הסדרה, כלומר העונה, או לשני המצביעים (1%) שצופים שהם יזכו לראות את הפרק רק מתישהו, באיזה קון כזה או אחר, לאחר שכל העולם כבר ראה וגם יודע להגיד בעל פה את הפאנצ'ים. צר לי עליכם, ידידיי, אבל אין ספק שמוטב מאוחר ומלא-ספויילרים מאשר לעולם לא.

236 מצביעים השתתפו בסקר.