המסך המפוצל

הממיר 19/7/03

והפעם: איכות ברוורס, פיצוצים מרהיבים, אינטרנט משעשע, סיומי עונה, תרגומים יצירתיים והודעות SMS. הקידמה הגיעה גם אלינו

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 19-07-2003
67 תגובות
10. עשר הדקות הראשונות של הפרק החמישי ב"זהות בדויה" ששודר השבוע היו מדהימות, עם כל הסצינה (המופרכת לחלוטין, יש להודות) של הוצאת הפצצה מתוך גופו של פאטל. גם סצינת הסיום של הפרק עם פיצוץ הבניין על כל יושביו (מספר סוכני CIA) היתה מצוינת.

9. ועוד ענייני סצינות מדהימות: סצינת הפתיחה של "בומטאון" במוצאי שבת האחרונה, שכללו את הפיצוץ המרהיב בהילוך אחורי. גם בשלוש או ארבע הפעמים הנוספות בפרק שהחליטו ללכת ברוורס היה מדובר ברגעים טלוויזיוניים איכותיים. סדרה טובה, כבר אמרנו?

8. בתוכניתו של עמנואל רוזן השבוע שודר אייטם משעשע למדי על אתר אינטרנט שנראה כמו הודעת שגיאה אבל מכיל תוכן משעשע. ע"י הקלדת המילים weapons of mass destruction ב-Google ולחיצה על "I'm Feeling Lucky" תוכלו גם אתם להגיע לדף הזה.

7. "אלי נגד העולם" כבר הוזכר במדור זה מספר פעמים, תמיד בצורה חיובית. ובכל זאת, הקטע השבוע עם הראיון שהלך אחורה בין אלי לאורי גוטליב, כשאלי משחק את יהורם גאון, היה פשוט נפלא. כל הכבוד למולי שגב, הוגה ומפיק התוכנית. היה נוסטלגי במיוחד לראות אותך השבוע ב"קרובים קרובים" בפרק עם ה"הוצ' רכב".

6. עוד עונה, שישית במספר, של סאות' פארק הסתיימה השבוע בביפ. סאות' פארק היא סדרה שהאיכות שלה היא מאד מעורבת. כמעט בכל פרק בה משולבים אלמנטים גאוניים ומצחיקים עד דמעות לצד אירועים מגעילים ומעצבנים. ובכל זאת, העונה השישית היתה טובה למדי, עם כמה פרקים מצוינים. אנחנו מחכים בקוצר רוח לעונה השביעית.

5. מצד אחד, הפרידה של אריק מדונה היתה מאוד מרגשת ולקחה את "מופע שנות השבעים" לכיוון הדרמה הקומית, עושה את זה בצורה מעניינת. אלא שמהצד השני נראה לי שבאיזשהו מקום הסדרה איבדה משהו מהקסם שלה. שני הפרקים הראשונים של העונה הרביעית היו נוגים משהו, למרות הביצוע הנחמד לרעיון השחוק של "מה היה קורה אילו?" והירידה על שנות השמונים. אני מאד מקווה שהעניינים ישתפרו בהמשך העונה.



4. אחרי פתיחת עונה מצוינת, בא הפרק הראשון שאינו עלילתי של "כוכבי השכונה" וקלקל את הרושם עם תוכנית סתמית להפליא ואורחים מעניינים שלא נוצלו בצורה מספיק טובה.

3. בסוף השבוע הנוכחי עורך VH1 ספיישל שנקרא Sing Along Weekend. בעוד בממיר הדיגיטלי של הכבלים תרגמו את זה בסדר יחסית ("סופשבוע שירים בצוותא") הלכו בלווין על תרגום יצירתי במיוחד: "סופ"ש של להיטים ארוכים". נו, באמת.

2. מה הטעם להתחיל את שידור "חוק וסדר מדור מיוחד" שלוש דקות קודם למה שפורסם? אם כל כך דחוף לערוץ 1 להדביק את תחילת הפרק לסיומה של "חוק וסדר" שמקדימה אותה, שיתחילו את שידור "חוק וסדר" שלוש דקות מאוחר יותר. עדיף ששידור תוכנית יתאחר מעט, מאשר שיקדים. חבל.

1. מזה מספר שבועות ש"רשת" משדרים סרט לילי בימי שלישי שבחלקו העליון מופיע פס אפור עליו מופיעות הודעות SMS ששלחו הצופים. כבר אי אפשר לראות בטלוויזיה סרט בלי הפרעות? טיפשים.