המסך המפוצל

מלך הכוכב - חלק ג`

29 המועמדים הסופיים - עדיין לא מאוחר להצטרף למשחק "מלך הכוכב" של "המסך המפוצל"

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 11-04-2004
14 תגובות
מתוך עשרה מתמודדים בחר הקהל להעלות שלוש בנות: חנה גור, מיכל רשף ונטלי מרציאנו. שליש מהגולשים באתר הימרו שחנה תעלה, על מיכל הימרו 18% מהגולשים, אך בנטלי בחרו רק 12% מהגולשים, כש-18% נוספים הלכו דווקא על יוכי עוזרי, שכבר כנראה לא תזכה ב"כוכב נולד".

איך מתקדמת התחרות?
ראשית, חשוב להדגיש, שעדיין לא מאוחר להצטרף למשחק. אחת לתוכנית תתבקשו לענות על שאלה או שתיים הקשורות לתוכנית שזה עתה שודרה ב"כוכב נולד 2". בחרו לעצמכם כבר עכשיו כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. חשוב להדגיש: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק. גולשים שכבר שלחו טפסים תחת ניק כלשהו מבלי לציין את כתובת האימייל שלהם, מוזמנים לעשות זאת באמצעות טופס זה. כל ניחוש נכון יזכה אתכם בנקודות שיצטברו עד לגמר הגדול של התוכנית. עבור חלק מהשאלות נקבל תשובות כבר בתוכנית הבאה, וחלקן יתבררו לנו רק בסופו של "כוכב נולד 2", בגמר הגדול בניצנים.

השאלה שזיכתה בנקודות בשבוע שעבר היתה "במי יבחר הקהל מבין המועמדים להצלה?", כאשר נתבקשתם לבחור בשני מתמודדים בלבד. מכיוון שבסופו של דבר החליטה הפקת התוכנית להעלות שלוש מהמתמודדות, הוחלט להעניק 5 נקודות עבור כל ניחוש נכון עבור שני המתמודדים המקוריים (כלומר חנה ומיכל), וכן 2 נקודות עבור מי שבחר דווקא בנטלי. להזכירכם, השאלה הקודמת הקנתה בסך הכל 5 נקודות למי שבחר במיקה על פני חנה, כך שבסיכומו של השלב השני בתחרות שלנו ניתן היה לצבור לכל היותר 15 נקודות.

מתוך 149 הגולשים שכבר משתתפים בתחרות, צברו רק שלושה את מלוא 15 הנקודות: ER, ענת ושניקלפריץ. עוד שלושה משתתפים זכו ב-12 נקודות: אבא של נינט, טיימר ושגיא. 12 גולשים עומדים על 10 נקודות, שבעה על 7 נקודות וקרוב ל-50 מהמשתתפים על 5 נקודות.

התוכנית הבאה של "כוכב נולד 2" תשודר ביום שישי בעוד שבועיים, 23/4/04.

"מלך הכוכב" - השלב השלישי
29 מתמודדים נמצאים כרגע ב"כוכב נולד 2". 14 מתוכם ישירו בתוכנית הבאה, ומתוכם ילכו הביתה ארבעה. מכיוון שמערכת "המסך המפוצל" עדיין לא יודעת מי יהיו 14 המתמודדים הראשונים, עוסקת השאלה הראשונה בזהותם של הארבעה שיעופו לאחר התוכנית הבאה. שימו לב: יש לבחור רק ארבעה מתוך רשימת 29 השמות שנמצאים פה. כל ניחוש נכון יזכה בחמש נקודות. טפסים שיכללו יותר מארבע אופציות ייפסלו.

להלן 13 המתמודדים שנמצאים בטוח בקבוצה הראשונה:











מיהם הארבעה שיעופו אחרי התוכנית הבאה?
שירה חן
סשה גרישקוב
ציפי משהיד
שירי אלקבץ
ליטל גבאי
שירלי לילו
יעל פנדריך
חגית נדרי
ענת בן חמו
יעל שחרעדי כהן
אתי וקנין
מיקה שדה
האחים צנחני
הראל סקעת
שמעון טאפטה
הראל מויאל
לירון לב
יאיר ביטון
גילי קחלוןאלון ליטבק
ציון דהן
אוריאל שאלתיאל
ג'קי טולדו
שחר ישי
עמי רסקו
חנה גור
מיכל רשף
נטלי מרציאנו

כינוי
אימייל

ההצבעה הסתיימה. החלק הרביעי של התחרות ייפתח בקרוב.

חזרה אל הפרויקט
אל אתר התוכנית