המסך המפוצל

איזו שלשה!

לקראת פתיחת שלב השלישיות מנסה ולדי דבוייריס להבין מה הקשר בין איכות השירה לבין זכייה בתחרות

מאת: ולדי דבוייריס

פורסם: 19-05-2004
0 תגובות
השבועיים האחרונים עברו עלינו במתח בל-יתואר. האם יכול להיות ששלישיית הבנות התל-אביבית תופרד? האם השיניים של חנה גור ימשיכו להציל אותה ולהעבירה משלב לשלב? למי אכפת בעצם, כשהמדינה עסוקה בלברר מה יהיה על הרומן המתוקשר בין אלון לסשה, אם וכאשר ייאלצו להתמודד האחד מול השניה? במוצאי השבת האחרונה נשמה ישראל לרווחה כאשר הסתבר שהם לא ייאלצו לעת עתה. אני אפילו ארשה לעצמי הפעם להמר, בביטחון די גדול, שהזוכה בתחרות של יום שישי יהיה לא אחר מאשר אלון ליטבק. כי צריך להמשיך את הרומן, איכשהו. מסעודה אוהבת טלנובלות...

ובכן, שלב השלישיות ב"כוכב נולד" מתחיל, ועבדכם הנאמן נותר עם האצבע על הדופק, מנסה להבין מה הקשר בין איכות השירה לבין זכייה בתחרות. להבין את הקשר הלוגי המסובך הזה קשה מאוד, בייחוד לנוכח העובדה ששינויים קטנים הוכנסו לתחרות, משיקולי רייטינג טהורים - ואלו הם:

1. השופטים הולכים הביתה. כנראה שריקי לא רוצה להרוס לעצמה את שארית הקריירה על ידי דימוי הכלבה חובבת הבשר הטרי, ולא רק אנחנו מאסנו בחיוכי הזימה של צדי צרפתי. ועל כך נאמר - ברוך שפטרנו מעולם של אלה.



2. לא מחכים לתוצאות עד מוצ"ש - ככל הנראה, כמות הצופים המעטה שחשבה לנכון להישאר בבית בשביל לראות מי יעוף, בתוך ים הפרסומות, לא הצדיקה את זה. השידור במוצ"ש, אם אכן יהיה, יהיה ככל הנראה גרסה לייט לשומרי המסורת - ובמקרה הטוב הוא פשוט לא יהיה. "אסתי המכוערת" בהחלט עדיפה.

3. אז מה עושים בשביל שאנשים יוכלו לבזבז את כספם (או כספי הוריהם)? ההצבעה, רבותיי, נפתחת כבר בשעה 16:30 של אותו יום שישי. כעת יכולים אנשי "כוכב נולד" לספר לנו מה שהם רוצים: שזה נעשה בשביל שגם הדתיים יוכלו להצביע, שצריך כמות קולות גדולה בשביל שההצבעה תהיה סטטיסטית, ועוד כהנה וכהנה שלל אמתלאות ותירוצים. רק דבר אחד הם לא יצליחו להסביר לנו כעת - מה הקשר, לעזאזל, בין הצבעה למועמד מסוים ב-16:30 לבין שירתו ב-21:00? אומרים שלאחר חורבן בית-המקדש ניתנה הנבואה לשוטים - ועל-כן מוזמנים צופי ערוץ 2 לנבא לעצמם זוכה. שיהיה בהצלחה.