המסך המפוצל

חם בחלל

HOT מתכוננת לקיץ ומציגה שלל ערוצים חדשים, סדרות חדשות וגולת הכותרת: ערוץ סרטי מד"ב HOT SPACE שישדר את "פיירפליי"

מאת: assafTV

פורסם: 27-06-2004
36 תגובות
חברת הכבלים הציגה בשבוע שעבר את מרכולתה לקיץ הקרוב. שלל ערוצים אינטראקטיביים, ערוץ שלם שיוקדש לתוכנית הצעירים EXIT, עונות חדשות של סדרות ותיקות וסדרות חדשות בשלל הערוצים השונים. גולת הכותרת, מבחינתנו לפחות, היא הסדרה "פיירפליי" של ג'וס ווידון, שתשודר בערוץ החדש HOT SPACE, ערוץ שיוקדש כולו למדע בדיוני ופנטסיה.

חברת "יסמין", בבעלותו ובניהולו של יוסי עוזרד, לשעבר מבכירי ראשי חברת "תבל" ו-"ICP", היא מפיקת ערוצי הסרטים של HOT, שעברו לאחרונה מיתוג מחדש. המיתוג נעשה עקב דרישה של הצופים לפילוח ערוצי הסרטים על פי ז'אנרים, והוחלט שמיתוג הערוצים על פי שמות יקל וייעל יותר את הצפייה בהם, על פני מיתוג על פי מספור ערוצים בלבד. כך הפך "סינמה 1" ל"HOT DRAMA" שמתמחה בדרמות, "סינמה 2" הפך ל"HOT FUN" שמשדר קומדיות וסרטים לילדים ולכל המשפחה, "סינמה 3" שהפך ל"HOT ACTION" ומשדר סרטי פעולה ו"סינמה פריים", הערוץ היחיד שלא מוספר, הפך ל-"HOT PRIME", וימשיך להתמקד בסרטי איכות, כששעות השידור שלו הורחבו מרצועה שהחלה את שידורה בערב, לערוץ שלם המשדר ברוב שעות היממה.

בקיץ הקרוב צפויים בערוצי הסרטים ספיישלים לצעירים ב-HOT FUN שיכללו סרטים כמו "סיפורו של אביר" ו"קטע מהסרטים", הספיישל השנתי לסרטים צרפתיים ב-"HOT PRIME" שמשודר תמיד בשבוע שבה צרפת מציינת את יום העצמאות שלה. אלה יצטרפו לספיישלים שערוצי הסרטים כבר שידרו בעבר, החל מספיישל הקולנוע הבריטי, ספיישל פסטיבל סאנדנס, סרטי סטודנטים ודוק-אביב. בימים אלו מסתיים ספיישל שנמשך חודש, בו הוקדשו סרטי "HOT PRIME" למיטב סרטי הקולנוע האסייאתי מיפן, סין, הונג קונג, קוריאה ועוד.

ערוצי הסרטים אמנם מוקדשים לסרטים, אך "יסמין" רכשה גם סדרות המיועדות לשיבוץ בערוצים אלה. "עמוק באדמה" החלה כעת את הסבב שלה בערוצי הסרטים, לאחר ששתי העונות הראשונות כבר שודרו בערוץ 2. ב"יסמין" מבטיחים להשתדל להביא לנו את העונות הבאות מבלי שנאלץ לחכות לשידורן בערוץ 2. סדרה נוספת שכן תאלץ לחכות לשידורה בערוץ 2 היא "ניפ/טאק" שתעלה, ככל הנראה, רק בסתיו הקרוב על מסכי "רשת" בערוץ 2. צופי הסדרה "הסמויה", ששודרה מדי יום בפסח האחרון, ישמחו לדעת שהעונה השנייה צפויה להגיע לקראת סוף השנה לערוצי הסרטים, אז גם צפוי ככל הנראה, סבב נוסף של העונה הראשונה. צופי "CSI" ישמחו לדעת שבחברה מתעניינים גם ב-"CSI: New York", אם כי מוקדם עדיין, כמובן, לדעת אם אכן ירכשו אותה.



אוהבי הסרטים הישראליים ישמחו אולי לדעת ש"יסמין" מתכוונת להיכנס לתחום הפקות המקור ולשבץ בעתיד הפקות מקוריות ייחודיות שלה, בדומה לפרוייקט "סרטים מכאן" בערוץ "HOT סרטים".

אבל מי שבאמת הולכים להיות מרוצים, הם חובבי המד"ב. לראשונה בארץ עולה ערוץ המוקדש כולו למדע בדיוני ופנטסיה. אמנם מדובר בערוץ זמני בלבד שישדר במשך חודשי הקיץ (יולי-אוגוסט), אך אם התגובות אליו יהיו אוהדות, מי יודע? בהחלט ייתכן שהוא יהפוך לערוץ קבוע.

הערוץ יקדיש את השעות 20:00 ל-22:00 מדי יום לסדרות, ובשאר השעות ישודרו סרטים. הסרטים והסדרות ישודרו שוב במהלך הלילה וכן למחרת בבוקר. בסופי השבוע ישודרו פרקי השבוע ברצף מרתוני. בין הסרטים שישודרו בבכורה בערוץ נמנים "אבולוציה", קומדיית מד"ב של איוון רייטמן ("מכסחי השדים 1+2", שגם הם, אגב, ישודרו בערוץ), "היום השישי" עם ארנולד שוורצנגר, גרסתו של סטיבן סודרברג ל"סולאריס" עם ג'ורג' קלוני, "פיינל פנטאסי" ו"יעד סופי".

הסדרות שתשודרנה בערוץ:
"פארסקייפ" - סדרת מד"ב מבית ערוץ המד"ב האמריקאי שהפכה לפולחן ויש לה קהל מעריצים אדוק. בשלב זה נרכשו שתי העונות הראשונות בסדרה, ששודרה בעבר בערוץ YTV בלווין ועכשיו היא נחשפת לראשונה למנויי הכבלים.
"מורשת העטלף" - האנטרס, בתם של באטמן וקאטוומן, ממשיכה להילחם בפושעים ובשאר נבלות. עוזרות לה הבאטגירל לשעבר, שנקראת עכשיו האורקל, ובחורה צעירה, דינה, אשר גם היא ניחנת בכוחות על טבעיים. עם דינה מאיירס ("גברים בחלל").
"אזור הדמדומים" - גרסה חדשה בהנחיית פורסט וויטקר, לסדרה הקלאסית. בגרסה החדשה נוטלים חלק גם ג'ייסון אלכסנדר, שאנון אליזבת', פורשה דה רוסי ואחרים.
"מכדור הארץ לירח" - מיני סדרה יוקרתית של HBO בהפקת טום הנקס שאף ביים ומככב בפרק הראשון. הסדרה עוקבת אחר תוכנית החלל האמריקאי בין השנים 1961 ל-1972 והיא כוללת קאסט גדול ומרשים.
"אגודלים" - סדרת אנימציה פרועה של סטיב אודקרק ("אייס ונטורה") המציגה פרודיות על סרטים מפורסמים בביצועם של אגודלים.



כמו כן ישודרו שתי מיני סדרות, "יורקת האש 2" על פי ספרו של סטיבן קינג, ו"בטלסטאר גלקטיקה", עיבוד מחודש לסדרה משנות השבעים. המיני סדרה זכתה להצלחה רבה בארה"ב ועכשיו מופקת לה סדרת המשך.

וכמובן, גולת הכותרת של הערוץ, ובכלל, היא הגעתה - על בסיס יומיומי! לא פחות - של הסדרה "פיירפליי", אותה יצר ג'וס ווידון, יוצרן של "באפי קוטלת הערפדים" ו"אנג'ל".





בין הערוצים החדשים ש-HOT תציג הקיץ נמצאים "הופ הורים", שיוקדש להורים צעירים,HOT EXIT שירחיב את התוכנית המוכרת מערוץ 10 לערוץ שלם וכן ערוצי דיסקברי (Discovery Science Discovery ו-Animal Planet) המוכרים כבר למנויי yes. עוד יעלו שלל ערוצים אינטראקטיביים שיעסקו בהעשרה (לימוד שפות וכדומה), משחקים ומסרים מידיים. כמו כן יוקדשו ערוצים לגרסה הישראלית ל"פרדייז הוטל", שתעלה במהלך הקיץ בכבלים.

בין הסדרות החדשות שיעלו בקיץ בערוצי HOT (כולל עונות חדשות וממשיכות):

ערוץ אגו
"שעשועי אגו" - שעשועון סקס בהנחיית הדוגמנית מאיה גיגי, שיעלה בערוץ אגו ב-4/7 וישודר ב-23:00.
"ביזנס משפחתי" - ריאליטי העוקב אחר אדם גלזר, יהודי מבית טוב והעסק המשפחתי בו הוא עובד עם אמו ועם דודו: חברת הפקת סרטי פורנו, בהם הוא גם משחק תחת השם סימור באטס (Symore Butts). הסדרה תשודר מדי יום ב-23:30 החל מה-4/7.
"קונג פו" (Kung Faux) - סדרה שמביאה מבחר סרטי קונג-פו, ערוכים לחצי שעה ומלווים בקריינות ומוסיקה של מיטב הראפרים. החל מה-15/7 ב-22:30.
"טופ גיר" - מגזין רכב בריטי ותיק ומצליח שישודר בימים א'-ה' ב-19:00.

ערוץ 8
"בולדוג" - גיא מרוז מחליף את מיקי רוזנטל בעונה השנייה של תוכנית התחקירים. עוד חדשה בצוות, הכתבת אורלי וילנאי פדרבוש. החל מה-10/7 ב-20:00.
"עוד סקס ישראלי" - סדרת המשך ל"סקס ישראלי". 8 פרקים שישודרו החל מה-10/7 ב-22:00.
כמו כן תמשיך לרוץ "חדשות המדע" בהנחיית טל ברמן, ובערוץ "לוגי", הגרסה הצעירה של ערוץ 8, ירעננו את הרצועה היומית "לכו חפשו בקיץ" והיא תיתן מענה לילדים הנופשים מול המסך.

AXN
"כוכב האקשן הבא" - תוכנית ריאליטי שמגיעה לערוץ בהפרש זמן קצר ביותר מזמן שידורה בארה"ב. המפיק ג'ואל סילבר ("נשק קטלני", "מטריקס") מחפש את כוכב האקשן הבא שיככב בסרטו הבא. החל מה-9/7 ב-17:20.
"אביר על גלגלים" - סדרת האייטיז בכיכובם של דיוויד האסלהוף והמכונית המתוחכמת שלו, תשודר מדי יום ב-18:40 החל מה-4/7.

HOT3 (ערוץ 3)
המגזין "פספורט" כבר החל את הרצתו והוא משודר מדי ערב ב-19:40.
"הטופ מודל הבאה" - להיט הריאליטי של UPN בהנחיית טיירה בנקס. שתי העונות הראשונות נרכשו לשידור. הסדרה תשודר בימי חמישי, החל מה-15/7 ב-21:15.
"טאץ' עליז לסטרייט שמעיז" (Queer Eye for the Straight Guy) - תוכנית "מהפך" שבה חמישה הומואים מסוגננים הופכים סטרייט מרושל לגבר מטרוסקסואל גאה ומאושר. גם כאן נרכשו שתי עונות. החל מיום ו', 16/7 ב-19:00.
"חלום אמריקאי" - העונה השנייה תגיע ב-3/7 ב-19:45.
"הסניגור" - העונה השלישית תגיע ב-17/7 ותשובץ ב-21:15.
"רוזוול" - העונה השלישית והאחרונה תשודר בימי שבת ב-20:30, החל מה-31/7.



ביפ
הערוץ יכלול סטריפ של רצועה קומית יומית ב-22:00 בו ישודרו בימי ראשון העונה השלישית של "תרגיע" (שכבר החלה), העונה השביעית של "סאות' פארק" (ימי רביעי, החל מה-21/7), עונות חדשות ל"הדרבי הגדול" עם אייל קיציס והצמד אלי ומריאנו (ימי שלישי, החל מה-20/7) ו"דאבל דייט" עם דנה מודן ורועי לוי (ימי חמישי, החל מה-22/7).

ביום שני, ה-19/7, תגיע סוף סוף לערוץ הסדרה "פיוצ'רמה", מבית היוצר של מאט גריינינג.

וכאמור, ערוץ HOT SPACE, החל מהיום, 27/6/2004 באפיק 18 בממיר הדיגיטלי של מנויי חבילת הסרטים של HOT בלבד.


אל פרויקט "פיירפליי"