המסך המפוצל

מלך הכוכב - התשיעייה

קצת לפני חצי הגמר ניפרד ממועמד אחד מבין התשעה. מי זה יהיה? וגם: שאלת בונוס נוספת

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 17-07-2004
45 תגובות
אוהבים לשחק איתנו בכוכב נולד. במקום להעלות אחד מתוך שמונת המתמודדים בגלגל ההצלה, החליטו להעלות שניים ולסנן אחד בתוכנית נוספת. כך, יכול להיווצר מצב אבסורדי, שלירון לב, שסיים במקום השלישי בתוכנית השלישיות בה ניצחה ציפי משהיד, יעפיל לחצי הגמר על חשבונה של משהיד. מופרך? מדובר במצב שיכול לקרות.

אבל הדברים הללו יקרו רק ביום רביעי, 28/7/04. עוד קצת פחות משבועיים (אלא אם כן, הדברים שנאמרו ע"י צביקה הדר היו לא מדויקים). מה שמעניין כרגע, זה איך השפיעה התוכנית של יום רביעי האחרון על המצב בטבלת "מלך הכוכב".

30 נקודות חולקו למי שניחש נכון את זהותם של שני העולים לשלב הבא, שירלי לילו ולירון לב. 36% מהמשתתפים בתחרות הצליחו לעשות זאת, מתוכם שבעה מתמודדים בלבד צברו את מספר הנקודות הגבוה ביותר: 36 מתוך 37 האפשריות. ההפרש בין המקום הראשון למקום השני עמד על 17,549 קולות. ההפרש בין המקום השני למקום השלישי לא פורסם, משחקים לא היו, ומספר ההכרזות של צביקה הדר לפרסומות במהלך הערב עמד על 6 (כולל אחת באמצע "אסתי המכוערת").

מצב טבלת "מלך הכוכב": בוסקו מנה חמה, לא רק שנשאר במקום הראשון, הוא גם הגדיל את הפער מהמקום השני, בו נשאר טיימר, ל-25 הפרש. אל המקום השלישי, במרחק של ארבע נקודות בלבד מהמקום השני, טיפס רד פיש. השכן של חזיז, עם נקודה פחות, ירד שלב למקום הרביעי, homer עלה שלב למקום החמישי, עוז נותר במקום השישי ובן טיפס שני שלבים למקום השביעי. את הטבלה המעודכנת אפשר לראות כאן.

קצת לפני חצי הגמר חשוב לזכור, שעד כה היו לנו שלוש שאלות פתוחות, ששוויין הכולל הוא 220 נקודות, עליהן נקבל תשובות רק לאחר תוכנית חצי הגמר השנייה. הטופס הנוכחי של התחרות מציע שאלות בונוס נוספות.


מלך הכוכב - התשיעייה
התוכנית הבאה של "כוכב נולד 2" תשודר ביום רביעי, 21/7/04, ותהווה מחווה לשירי שנות השבעים. בתוכנית שאחריה, (כלומר אחת משתי אפשרויות: או שמדובר בתוכנית התוצאות שאחרי "אסתי המכוערת", או שמדובר על התוכנית שתשודר בשבוע שלאחר מכן), יתמודדו תשעת המתמודדים ששרדו על ה-SMSים שלכם. המשתתף שיקבל הכי פחות קולות, ייפרד מהתוכנית. שמונת הנותרים יעלו לשלב חצי הגמר. על הטפסים להגיע עד פתיחת התוכנית, כלומר: עד תוכנית התוצאות, בין אם היא תשודר ביום רביעי הקרוב ובין אם זה יקרה רק ביום רביעי הבא.


1. מי לא יעלה לחצי הגמר? (שווי השאלה: 22 נקודות)
יעל שחר
הראל סקעת
הראל מויאל
ציפי משהיד
סשה גרישקוב
עדי כהן
האחים צנחני
לירון לב
שירלי לילו

2. מה יהיה סך כל ההצבעות? (לא כולל הצבעות שיינתנו תמורת משחקים באולפן. בתוכנית הקודמת עמד סך ההצבעות על 472,539 קולות. שווי השאלה: 4 נקודות).
א. פחות מ-350,000 קולות.
ב. בין 350,001 ל-410,000 קולות.
ג. בין 410,001 ל-472,539 קולות.
ד. בין 472,540 ל-540,000 קולות.
ה. יותר מ-540,000 קולות.

3. אם יוכרז המפסיד בצורה בה הוכרזו מפסידים בתוכניות קודמות, כלומר ע"פ החלוקה של "אין לך מקום לדאגה" ו"יש לך מקום לדאגה" (למעשה, המתמודדים שיש להם "מקום לדאגה" הם אלו שקיבלו הכי מעט קולות), מי מהבאים יעלה לשלב חצי הגמר, אך יהיה בקטגוריית ה"מקום לדאגה"? (יש לסמן שלושה מועמדים בלבד. חשוב להדגיש שיתכן שמספר ה"מקומות לדאגה" יהיה גדול או קטן יותר, ושאין לבחור במועמד אותו סימנתם כזה שלא יעלה לחצי הגמר. כל תשובה נכונה שווה 3 נקודות) יעל שחר
הראל סקעת
הראל מויאל
ציפי משהיד
סשה גרישקוב
עדי כהן
האחים צנחני
לירון לב
שירלי לילו

4. שאלת הבונוס: מי יהיו השלושה שיגיעו לגמר (חלוקת הנקודות: 10 נקודות על ניחוש בודד. 25 נקודות על שני ניחושים נכונים ו-45 נקודות על ניחוש מלא. יש לסמן שלושה מועמדים בלבד)
יעל שחר
הראל סקעת
הראל מויאל
ציפי משהיד
סשה גרישקוב
עדי כהן
האחים צנחני
לירון לב
שירלי לילו

כינוי
אימייל



חזרה אל הפרויקט
הטבלה המעודכנת של המשתתפים בתחרות "מלך הכוכב"
אל האתר הרשמי של התוכנית