המסך המפוצל

חברים לא מרשים לחברים לרקוד לבד!

ביום רביעי, ה-18.8, תתקיים המסיבאפי הארצית השנייה. כולכם תהיו שם, כן?

מאת: Which Witch

פורסם: 15-08-2004
73 תגובות


בשנה שעברה חגגנו כולנו את ירידתה של "באפי" מהמסך. טוב, חגגנו זו לא המילה. יותר נכון להגיד שהשתמשנו באירוע המדכא הזה כהזדמנות פז להיפגש כולנו, כל מעריצי הסדרה בארץ, במקום אחד, ולמשך לילה אחד הרגשנו לגמרי בבית, בקרב אנשים שמבינים אותנו באמת.

השנה הלכה גם "אנג'ל" בדרך כל ערפד, ולנו יש שוב תירוץ להיפגש, לרקוד, לצפות בפרקים, לשיר ולאכול (ולשתות לשכרה, כדי לעמעם את הכאב). מסיבאפי 2004 תהיה גדולה יותר, ארוכה יותר ומלאת הפתעות.

מטרת המסיבה היא, בראש ובראשונה, לאחד קהילות "באפי" המפוזרות ברחבי הרשת, להפגיש מעריצים מכל קצוות הארץ עם אנשים כמוהם, ולהעביר ערב אובססיבי וכייפי בלי שאף אחד יצביע, וישפוט ויצחק.



כמו בשנה שעברה, נרקוד לצלילי מוזיקה מהסדרה, והפעם תופיע במסיבאפי גם להקה חיה - להקת "כת השפן" תתחפש ל"דינגוז" לערב אחד, ותבצע שירי באפי מוכרים. נערוך משחקי טריוויה ו"של מי השורה הזאת", וכמובן שלא נוותר על תחרות כפילים נושאת פרסים. השנה יתחרו כפילים של לורן, ושל ווילו, ועדיין אפשר להירשם ולהתחרות.

כמובן, שאין מפגש "באפי" בלי צפייה אובססיבית בפרקים נבחרים, והפעם הלכנו על לקט פרקים מצחיק במיוחד. יוקרנו: The Freshman, Disharmony, A New Man, Through the Looking Glass, Tabula Rasa, Smile Time ,Not Fade Away.

יהיה אוכל, תהיה שתייה, יהיה אלכוהול לבני ה-1120 ומעלה (כל השאר ישתו קולה), יהיה מרצ'נדייס של הסדרות למכירה, ומגוון מוצרי "מסיבאפי", כי יום אחד המסיבאפי תהיה מפורסמת כמו וודסטוק, וכדאי לשמור מזכרת. בסוף יהיה קריוקי, ומיטב אנשינו יתפגמו שם היטב, אז כדאי להישאר ערים.

אז כמו שאמרנו. יום ד', ה-18 לאוגוסט 2004, 21:00 במועדון "המוסד" שבתל אביב, רחוב קיבוץ גלויות מס' 49. תהיו שם.





המסיבאפי היא פרויקט רישמי ראשון של "שגרירות סאנידייל בישראל" - קהילת באפי הישראלית, ונערכת בחסות "סטארבייס 972".

לינקים:
על "שגרירות סאנידייל בישראל"
אתר המסיבאפי