המסך המפוצל

מיני-ניוזון 1, 6/11/04

חדשות ומבזקים

מאת: assafTV

פורסם: 06-11-2004
7 תגובות
העונה השלישית של "עמוק באדמה" מתחילה אצלנו מחר בערוץ 2. ב-2005 תעלה בארה"ב העונה החמישית - והאחרונה. אלן בול, יוצר הסדרה, הכריז שהגיע הזמן לפרוש. צילומי העונה החמישית יחלו כבר החודש, אך טרם הוכרז על תאריך עליה למסך. בניגוד להערכה הביקורתית הרבה לה זכתה הסדרה, הרייטינג לא התקרב למספרים שהנפיקו להיטים אחרים של HBO כגון "הסופרנוס" ו"סקס והעיר הגדולה". הסדרה הגיעה בעונתה האחרונה לממוצע של 3.7 מיליון צופים, ירידה של כמיליון מהעונה שלפניה.

תודו שלא ציפיתם: CBS הזמינה 10 פרקים נוספים מ"CSI: ניו יורק". הנ"ל יצטרפו ל-13 הפרקים שכבר הוזמנו וישלימו עונה מלאה בת 23 פרקים. במקביל הורידה CBS לחודש הסוויפס את "ד"ר וגאס" ורוב הסיכויים שהסדרה גם לא תחזור. NBC מורידה את "אבי הלהקה" לחודש הסוויפס. סיכויי הסדרה לשוב קלושים, אך לא בלתי אפשריים.

רשת CBS הזמינה 13 פרקים מ"מספרים" (Numbers), סדרה חדשה מהבמאי רידלי סקוט ("הנוסע השמיני", "בלייד ראנר", "גלדיאטור"). רוב מורו ("חשיפה לצפון") יגלם סוכן FBI המגייס לסוכנות את אחיו המתמטיקאי (דיוויד קראמהולץ) כדי שיעזור לו לפענח פשעים בזכות כישוריו.

העונה הנוכחית, ה-12 במספר, של "NYPD", תהיה גם האחרונה. אלא שיוצר הסדרה סטיבן בוצ'קו לא יישאר מובטל לאורך זמן. רשת הכבלים FX ("המגן", "ניפ/טאק") הזמינה מבוצ'קו פיילוט בשם "Over There". הסדרה תעסוק בחיילים הנלחמים בחזית המלחמה בעיראק ותעקוב במקביל גם אחר משפחותיהם שנשארו מאחור. בוצ'קו תבע את אולפני "פוקס המאה ה-20" לפני מספר שנים לאחר שפרץ ביניהם סכסוך כספי על רקע מכירת זכויות הסינדיקציה של "NYPD". עקב אותו סכסוך פנה בוצ'קו לדרכים אחרות וחתם עם אולפני "פארמאונט" על חוזה מקיף. אולם אולפני "פארמאונט" החליטו שלא ללכת על הפרויקט עקב חששם מקשיים כלכליים אליהם עלול הפרויקט להיקלע, בעיקר מהבחינה של מכירת זכויות הסדרה לחו"ל. חילופי הנהלה באולפן גם לא תרמו להתלהבות. לאחר שהאולפן ויתר על הזכויות, אולפני פוקס שמחו לקבלו. החוזה של בוצ'קו עם "פארמאונט" מסתיים בסוף השנה אך באולפן אמרו שהם ישמחו להמשיך ולעבוד עם היוצר.


קרבות סוף השבוע, שישי-ראשון, 29-31/10/04 (כולל הרייטינג השבועי 25-31/10/04)
קרבות השבוע, שני-חמישי, 1-4/11/04
קרבות סוף השבוע, שישי-ראשון, 5-7/11/04