המסך המפוצל

המפגש המפוצל 2 - תזכורת

זה קורה ביום חמישי הקרוב: מפגש הגולשים השני של "המסך המפוצל". עוד לא נרשמתם? למה אתם מחכים?

מאת: המערכת

פורסם: 11-12-2004
15 תגובות
כידוע, ביום חמישי הבא, ה- 16.12, נתכנס כולנו באולם הקולנוע המגניב "כוכב", אשר ברמת השרון. במיטב המסורת ארוכת השנים, ניפגש, נדבר, ננשנש, ואף נצפה בצוותא בטלוויזיה (על מסך ענק...).

התכנסות תתחיל בשעה 21:45, וכך יהיה לכולנו זמן להיפגש ולהתערבב לפני תחילת ההקרנות עצמן. אנו נתחיל להקרין החל משעה 22:30, ולא נפסיק עד אור הבוקר... למעט הפסקה פה ושם. לו"ז מפורט יתפרסם ב"אסור לפספס" של יום האירוע, אך ראוי לציין שלפני שנפצח בהקרנות יישאו עורכי האתר דברי פתיחה קצרים, ש... בואו נגיד שלא כדאי להפסיד אותם.

המפגש השנה יערך במקום חדש ואנו מאמינים שהמעבר יוכיח את עצמו. היתרונות הגדולים של קולנוע "כוכב" (המיקום המרכזי והנוח, איכות ההקרנה והשמע, ועוד) עולים, לדעתנו, על החיסרון (הלובי הזערורי). במקום יש גם מזנון קולנוע קטן, שיהיה פתוח כל הלילה, למי שבא לו לקנות פופקורן וכדומה. מלבד זה יהיה גם כיבוד מסמ"צי, שיהיה כמובן בחינם.

כניסה לאירוע תעלה 35 שקלים, לכיסוי הוצאות שכירת האולם.

הוראות מדויקות להגעה לאולם ברכב, אוטובוס או רכבת, תשלחנה במייל אישי לכל אחד מהנרשמים. כמו כן, נשתדל לעזור בהגעה ו"לשדך" אנשים אלה לאלה לצורכי טרמפים.



לכל המתלבטים אם לבוא או לא - תפסיקו להתלבט ופשוט בואו. תשאלו כל מי שהגיע למפגש הקודם בלי להכיר אף אחד, והוא יספר לכם שמהר מאוד הוא הכיר שם אנשים שהם ידידים שלו עד עצם היום הזה. תאמינו לנו, לא משנה בני כמה אתם, מאיפה אתם, מה מידת המעורבות שלכם באתר, מכירים את הבדיחות הפנימיות או לא. אם אתם אוהבים טלוויזיה, אם אתם אוהבים את חברתם של אנשים טובים, אם אתם קוראים את השורות האלה, תמצאו את מקומכם במפגש המפוצל.

חשוב!

אם יש ביניכם צעירים, שהוריהם חוששים לשלוח אותם למקום לא נודע אי שם, להיפגש עם חבורת אנשים שהם פגשו באינטרנט... פנו אלינו באי-מייל, תנו לנו את מספר הטלפון שלכם, ונשמח לשוחח עם הוריכם, ולהבטיח להם שמדובר במפגש מכובד ובוגר, ושאין לנו כל כוונות להרע לכם בשום צורה.


ולסיום, כמה בקשות:

גם אם אתם עדיין מתלבטים אם להגיע, אנא הירשמו ושלחו לנו מייל. ההרשמה לא מחייבת אתכם בדבר, ואנו מתחייבים לא לעשות בפרטים שלכם שום שימוש מעבר לצורכי הערב הזה.

אנו זקוקים למתנדבים: כמה אנשים שמוכנים לעזור לנו לאורך המפגש (לכמה שעות פה ושם, לא לאורך כל המפגש כולו), בתחומים אירגוניים (כמו איסוף כרטיסים בכניסה). מעונינים לעזור? כיתבו לנו אי-מייל.

טרמפים: אנו מבקשים בכל לשון של בקשה מכל מי שנוהג ויכול להשיג רכב, להציע את עצמו ואת רכבו ולעזור לחבריו הגולשים להגיע למפגש. מי שלא נוהג, מוזמן לנסות לבדוק גם תחלופות של הגעה בעזרת רכבות ו/או אוטובוסים (פרטים ישלחו אליכם באופן פרטי, במידה ונרשמתם). מי שיכול לעזור בעניין הטרמפים, שישלח אי-מייל.


יש שאלות? בקשות? הערות? אתם כבר יודעים מה לעשות (לשלוח אי-מייל כמובן!)


מצפים לראות את כולכם!

צוות "המסך המפוצל"