המסך המפוצל

אורגיית החנופה

ג`ינג`י חנפן, תוף מרים, שרשרת חרוזים, בדרנים דלוחים ושמחה מעושה. חברו את כל אלה, ומה יצא? נכון, "בטברנה עם פרנס" - להלן המחזה, כפי שזה נראה מהצד

מאת: דודו כהן

פורסם: 28-10-2001
2 תגובות
ערב טוב, איזה קהל נהדר אתם. כן, כן עוד קצת מחיאות כפיים. הגעתם ל"בטברנה עם פרנס". אני, שמעון פרנס המנומר, מחזיק בידי כוס יין בפוזת לחיים, ומבשר לכם, קהל נפלא ונהדר שלנו, מה יהיה הערב בתכנית. אז השבוע נארח את הזמר המופלא, באמת כישרון יוצא דופן, משהו ממש מיוחד - קבלו אותו: אייל גולן. אחריה, תופיע הזמרת המופלאה, באמת כישרון יוצא דופן, משהו מיוחד בהחלט - קבלו אותה: הזמרת תהילה. מיד אחריה נארח את המלחין, הכותב והזמר המוכשר, באמת כישרון יוצא דופן, משהו ממש ממש ממש מיוחד בהחלט לאללה - קבלו אותו: אביהו מדינה. הוא יספר לנו על איך הוא הכיר את אייל גולן, יתחנף אל אייל גולן וכמובן יבצע דואט עם אייל גולן. אמרתי מספיק אייל גולן?? זה מביא רייטינג, שמעתי.

אחרי זה תופיע איזו מישהי שתתחפש למרוקאית. זה עכשיו במודה (כמו אופנת סאבי ונעלי גלי) וזה מה זה מצחיק, חבל על הזמן. גם ההוא מערוץ 33 מביא את אבנר דן שיתחפש למרוקאית, אז למה אני לא? מה, אני פחות טוב? נביא אותה, היא תפזר חיקויים מרוקאים, תעבור למבטא ספרדי ולא תפסיק את העינוי עד שלכולם כבר יתחשק להקיא.




והנה אני, עם כוס היין ביד (פוזת הנהנתנות - שלכולם ייצאו העיניים) מזמין את אייל גולן המופלא, באמת משהו מיוחד, על מנת שישיר לנו את שירו "מליון או דולר", יחד עם הזמרת החדשה והמבטיחה. אתם עוד תשמעו עליה רבות - קוראים לה.. טוב, אני לא מצליח לשמוע באוזנייה, אז קבלו אותם. בזמן השיר אני ארקוד ואקפץ כמו תרנגול בר לפני שחיטה, ואאחוז בידיי תוף מרים, לליבוי השמחה והאווירה. שיאכלו את הלב שם, בערוץ 1.



ועכשיו צביקה הדר יעשה עוד הפעם את ז`וז`ו חלסטרה ולא יצחיק אף אחד "הסיסמה `העם עם הגולן` היא בכלל על אייל גולן." הוא יגיד. חה-חה-חה, איזה קטעים. כמובן, זה לא יפריע לי לראיין אותו לאחר מכן. בעודי אוחז וממולל בידיי מסבחה (שרשרת חרוזים), כמנהג העיראקים המבוגרים, אומר - אז שיואו, צביקה, איך עשית את זה? אתה ממש שוס, אני מעריץ נלהב שלך ואפילו יש לי בבית את כל הפרקים של התכנית שלך, נו - לילה גוב או משהו כזה. יאו, איך אתה מצליח להצחיק כל כך אנשים בלי לרדת למכנה המשותף הנמוך? ועכשיו צביקה, כפי שסיכמנו לפני התכנית, יחלק דברי שבח והלל לאייל גולן, יפזר עליו כמה בדיחות עבשות, וכולנו נצחק ונהנה בכאילו, רק כשבמאי האולפן יסמן לנו. אחרי זה אני אדובב את גולן על מנת שיספר לי עד כמה הוא אוהב את סבו וסבתו (מאד חשוב, ללא ספק) ואשאל אותו על חתונת הזהב שנערכה להם. "מה, באמת?" אתפעם, "אתה אירגנת? ואיך היה?". אחרי זה נביא את הזוג הקשיש ונסתלבט עליהם, ניקרע מצחוק ממש. "רציתי שהוא יהיה חשמלאי רכב" יאמר סבו ברצינות ואילו הסבתא תמעד ותטען כי היא רוצה לנכדה "אישה טובה, עקרת בית". כולנו נתפוצץ מצחוק על הבערות שלהם. יא-אללה, איזה מיושנים. זהו. תודה רבה לכם, קהל נפלא שלנו. כל כך נהניתי - ממש, הכי הרבה שנהניתי בתכנית כלשהי (אמרתי את זה גם בשבוע שעבר, לא?!) אתם באמת כישרון יוצא דופן, משהו ממש ממש ממש מיוחד. באמת, נשבע לכם. אה, כבר רצות הכיתוביות על המרקע? אז צריך לקום ולרקוד עם התוף מרים, שיהיה כאילו שמח.





התוכנית "בטברנה" עם שמעון פרנס, חוזרת לשידור ביום חמישי הקרוב, 1/11/01, בטלעד, ערוץ 2.