המסך המפוצל

מלך הכוכב 2 יוצא לדרך

"כוכב נולד 3" בפתח ו"המסך המפוצל" מזמין אתכם גם הפעם למשחק "מלך הכוכב". בהצלחה לכולם

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 08-03-2005
10 תגובות
במרץ 2004, יחד עם פתיחתה של "כוכב נולד 2" נפתח משחק "מלך הכוכב" של "המסך המפוצל". חמישה חודשים לאחר מכן, הגיע המהפך של הראל מויאל מול הראל סקעת, וגם לנו היה מהפך משל עצמנו, כשאביב חלף עבר לו על פני בוסקו מנה חמה כדי לזכות בתואר "מלך הכוכב".

שנה חלפה מאז פתיחתו של המשחק, ומערכת "המסך המפוצל" גאה לפתוח את "מלך הכוכב 2". ב-21/3/05 צפויה להיפתח "כוכב נולד 3" שבסיומה תצמיח התוכנית כוכב חדש. מי יהיה הכוכב הנולד? מי יעלה לשלבים המתקדמים? את מי תאהב ריקי הפעם? אתם, כמובן, לא תוכלו לקבוע שום דבר מהדברים הללו, אבל לפחות תוכלו להשתתף במשחק שלנו, לצבור נקודות ואולי תזכו בתואר "מלך הכוכב" השני, אי-שם באוגוסט הקרוב, אחרי הגמר בניצנים.

מוכנים? נהדר. כי אנחנו פוצחים בשלב חימום הקנה, עם כמה שאלות שיעניקו לעונים נכונה נקודות בונוס. בהזדמנות זו, כדאי להזכיר, שנקודות הבונוס הביאו למהפך הגדול של השנה שעברה, כך שכדאי מאוד לשלוח את הניחוש שלכם כבר בשלב הזה.


איך משתתפים?
פשוט מאוד. כל שעליכם לעשות הוא לבחור לעצמכם כבר עכשיו כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק (אתם יכולים להשתמש בכינוי בו השתמשתם בשנה שעברה, אבל אתם לא חייבים). הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. חשוב להדגיש: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק. כל ניחוש נכון יזכה אתכם בנקודות שיצטברו עד לגמר הגדול של התוכנית. בשלב זה, הראשוני, רוב התשובות לשאלות יתבררו לנו רק בשלבים מאוחרים יותר של "כוכב נולד 3", ורק אז יוענקו למשתתפים הנקודות עבור אותן תשובות נכונות.

תוכנית הפתיחה של "כוכב נולד 3" תשודר כאמור ביום שני, 21/3/05. טפסים שיגיעו עד יום שישי, 18/3/05, בשעה 18:00, יזכו את שולחיהם בבונוס אוטומטי של 3 נקודות. בכל מקרה, יש לשלוח את הטפסים עד לפתיחתה של התוכנית.



מלך הכוכב - חימום הקנה (טופס מספר 1)


1. כמה שירים שונים או חלקי שירים נשמע בתוכנית הראשונה? (המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר יזכה ב-20 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-19, וכן הלאה).



כינוי
אימייל




אל אתר התוכנית