המסך המפוצל

מלך הכוכב - ההופעה החיה ג`

מורן דוד מצטרפת אל איילה אליגולא, ושתיהן לא ממשיכות לשלב הבא. מי יהיה האחרון שיפרוש ממבחן ההופעה החיה?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 09-05-2005
21 תגובות
"מבחן ההופעה החיה" השני הסתיים, ומורן דוד לא תמשיך איתנו לשלב הבא. בתוכנית הבאה יתמודדו שבעת המתמודדים האחרונים בהופעה חיה מול קהל, כשגם הפעם יתבקשו הצופים להצביע עבור המשתתף העדיף עליהם, והמשתתף שיקבל את מספר הקולות המועט ביותר ייאלץ להיפרד מהתוכנית.

תחרות "מלך הכוכב 2"
שני שירי סולו מתוך השבעה הכילו את המילה "חיים". בשיר ששר יהודה סעדו מופיעה המילה פעמיים, פעם בשורה "תמיד אשים את חיי בשתי ידיים", ופעם ב"חידת חיי נפתרת", אבל סעדו ממשיך לשלב הבא והשאלה התייחסה למתחרה שלא ממשיך. שירה של מורן דוד, שלא עלתה לשלב הבא, הוא השיר השני שמכיל את המילה "חיים", בשורה "חיי נגלים לי". שתי נקודות ניתנו למי שניחש זאת נכונה.

השופטים לא הסכימו ביניהם, והתחלקו, בדיוק כמו בפעם הקודמת, שניים מול אחד, כשצדי וריקי בוחרים את מיכאל (מישה) קירקילן, ואילו צביקה פיק בוחר בקסניה זמסקוב.

משתתף בשם ooll צבר 44 נקודות בטופס הנוכחי (לאחר שהשקיע את כל ה-30 במורן דוד), ועלה מהמקום השישי היישר אל המקום הראשון עם 175 נקודות בסך הכל. QAV7 ירד מהמקום הראשון למקום השני לאחר שצבר 16 נקודות בלבד בטופס הנוכחי (166 נק' סה"כ), ואל המקום השלישי טיפס פיקאסו עם 28 נקודות ובסך הכל 162 נק'. במקום הרביעי שני משתתפים עם 156 נקודות, מד-דוג שדורך במקום ובן שירד מהמקום השני.

את הטבלה המעודכנת אפשר למצוא כאן.

המשך המשחק
וכרגיל, עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. שימו לב: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.

בכל טופס תתבקשו לענות על מספר שאלות. כל ניחוש נכון יזכה אתכם בנקודות שיצטברו עד לגמר הגדול של התוכנית. עבור חלק מהשאלות נקבל תשובות כבר בתוכנית הבאה, וחלקן יתבררו לנו רק בסופו של "כוכב נולד 3", בגמר הגדול בניצנים.

הטופס הנוכחי מתייחס אל התוכנית השלישית של ההופעות החיות, שתשודר ביום שני, 16/5/05. על הטפסים להגיע עד לפתיחתה של התוכנית.

מלך הכוכב - הגמר האזורי השלישי (טופס מספר 8)






שאלת שלושים הנקודות
1. מי מבין שבעת המתמודדים בגמר האזורי השלישי לא ימשיך הלאה? לפניכם רשימת שמותיהם. ליד כל אחד מהשמות - משבצת ריקה. לרשותכם 30 נקודות. חלקו אותם בין שבעת המתמודדים הללו כרצונכם (אך על סך כל הנקודות אסור לעבור את ה-30 כמובן). אתם יכולים לתת את כל 30 הנקודות למתמודד בודד, אתם יכולים לרשום 15 נקודות ליד מתמודד אחד, ו-15 נקודות ליד מתמודד אחר, ואתם יכולים לחלק את הנקודות שלכם בכל דרך אחרת שתחפצו. המתמודד שלא ימשיך הלאה יעניק לכם את מספר הנקודות שרשמתם לידם
ניצן קייקוב:
שני גנזיה:
שלומי סבן:
עומרי רוטברד:


כינוי
אימייל




אל אתר התוכנית
אל ספיישל "כוכב נולד 3"
טבלת המשחק המעודכנת