המסך המפוצל

מלך הכוכב - השלישייה הראשונה

"כוכב נולד 3" נכנסת לשלב ה"ראש בראש" והמשחק שלנו ממשיך קדימה. מי יהיה הראשון שיעלה לחצי הגמר

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 17-05-2005
15 תגובות
שלב "מבחני ההופעה החיה" הסתיים לו, ובתחרות השלישית שהתקיימה באשקלון התחוללה דרמה של ממש. טלי מיכאלי קיבלה את מספר הקולות הנמוך ביותר, אך זכתה בחסינות משלושת השופטים וניצלה. שני גנזיה לא ממשיכה הלאה לאחר שסיימה במקום השני מהסוף. התוכנית הבאה תפתח את שש תוכניות ה"ראש בראש" בהן יתמודד שלושה מתמודדים בכל תוכנית. ובתוכנית הראשונה: שירלי נוב, יהודה סעדו ומריאור שחר

תחרות "מלך הכוכב 2"
שני גנזיה לא ממשיכה הלאה מכיוון שהשופטים נתנו חסינות לטלי מיכאלי שקיבלה את מספר הנקודות הנמוך ביותר. מי שנתן נקודות לשני גנזיה, קיבל אותן, כמו מי שאמר שהשופטים יסכימו סוף סוף האחד עם השני. מבחינת האירועים שקרו בתוכנית:

א. בשירו של המועמד שיקבל את מספר הנקודות הנמוך ביותר תופיע המילה "גשם", "ילד" או "מתי". טלי מיכאלי, שקיבלה את המספר הנמוך ביותר של קולות, שרה "ילדות נשכחת", אבל המילה "ילד" לא הופיעה בשיר (וגם לא "גשם" או "מתי"), כך שהתשובה לשאלה זו היא שלילית (דווקא בשירה של שני גנזיה, שלא ממשיכה הלאה, הופיעה השורה "מתי אתה חוזר?", שיר ביטון שרה "גשם פתאומי מביא אותי אל תוך עצמי", וגם אסף אברבוך שר "ילד אסור, ילד מותר").

ב. השופטים הסכימו ביניהם על החסינות, כך שהתרחיש שעסק בכך גם הוא לא התקיים.

ג. המילה "אדמה" לא הופיעה באף אחד משבעת השירים.

ד. צביקה הדר אמר "יפה מאוד" בסיום שיריהם של עומרי, שיר, שלומי, שני ואסף. הוא גם אמר "איזה יופי" על ניצן ועל טלי. כך שהתרחיש שהוצג בסעיף זה דווקא התרחש.

כמות הפעמים בהם נאמרה או הושרה המילה "שיר" על הטיותיה השונות (כולל כמה וכמה פעמים בהם איחל צביקה הדר הצלחה לשירי מיימון באירוויזיון) היה גדול מאוד. צוות הסופרים המאוחד של מערכת "מלך הכוכב" הצליח להגיע ל-109 פעמים. (ותודה לשלמקו ג'וניור)

אל הטבלה המעודכנת.

המשך המשחק
וכרגיל, עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק (רצוי גם שהניק הזה יהיה קריא, בצורה כלשהי). שימו לב: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.

בכל טופס תתבקשו לענות על מספר שאלות. כל ניחוש נכון יזכה אתכם בנקודות שיצטברו עד לגמר הגדול של התוכנית. עבור חלק מהשאלות נקבל תשובות כבר בתוכנית הבאה, וחלקן יתבררו לנו רק בסופו של "כוכב נולד 3", בגמר הגדול בניצנים.

הטופס הנוכחי מתייחס אל התוכנית הראשונה בשלב ה"ראש בראש", שתשודר ביום שני, 23/5/05. על הטפסים להגיע עד לפתיחתה של התוכנית.

מלך הכוכב - "ראש בראש", חלק ראשון (טופס מספר 9)




שאלת שלושים הנקודות
1. מי יעלה לחצי הגמר ומי יסיים במקום השני? לפניכם רשימת שש האפשרויות. ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. לרשותכם 30 נקודות. חלקו אותם בין האפשרויות הללו כרצונכם (אך על סך כל הנקודות אסור לעבור את ה-30 כמובן). אתם יכולים לתת את כל 30 הנקודות לאפשרות אחת, אתם יכולים לרשום 15 נקודות ליד אפשרות אחת, ו-15 נקודות ליד אפשרות אחרת, ואתם יכולים לחלק את הנקודות שלכם בכל דרך אחרת שתחפצו. האפשרות שאכן תקרה, תעניק לכם את מספר הנקודות שרשמתם לידם
שירלי נוב תסיים ראשונה, יהודה סעדו שני
יהודה סעדו יסיים ראשון, שירלי נוב שנייה:
מריאור שחר תסיים ראשונה, יהודה סעדו שני:

2. בהנחה שצביקה הדר יכריז את מספר הקולות שיקבלו המתמודדים (כפי שהיה בעונה שעברה בשלב זה), מה יהיה הפרש ההצבעות בין המקום הראשון למקום השני (כולל הצבעות תמורת משחקים באולפן, אם יהיו. שווי השאלה: 6 נקודות)
פחות מ-3,000
בין 3,000 ל-6,000
בין 6,001 ל-9,000
בין 9,001 ל-12,000
בין 12,001 ל-15,000
יותר מ-15,000

3. מה יהיה סך כל ההצבעות? (לא כולל הצבעות שיינתנו תמורת משחקים באולפן. מספר ההצבעות בתוכנית בה נקבעו 21 העולים ל"נבחרת העונה" עמד על 346,760. שווי השאלה: 6 נקודות)
פחות מ-300,000
בין 300,000 ל-330,000
בין 330,001 ל-360,000
בין 360,001 ל-390,000
בין 390,001 ל-420,000
יותר מ-420,000

4. אם יהיו משחקים באולפן, מי ינצח בהם? (שווי השאלה: 10 נקודות, בצורה הבאה: עליכם להחליט אם לסמן מועמד אחד או שניים. אם סימנתם מועמד אחד, ושני מועמדים שונים קיבלו הצבעות על משחקים באולפן וצדקתם בזהות הזוכה, תזכו בחמש נקודות. אם סימנתם שני מועמדים ורק אחד מהם זכה, תזכו בחמש נקודות. האפשרות היחידה לזכות במלוא עשר הנקודות היא אם תבחרו בשני מועמדים, ששניהם זכו, או במועמד אחד, כשרק הוא זכה. בפניכם עומדת גם אפשרות רביעית, לפיה לא יהיו משחקים באולפן. אם ברצונכם לסמן אותה, אין באפשרותכם לסמן גם את אחת מהאפשרויות האחרות)
שירלי נוב
יהודה סעדו
מריאור שחר
לא יהיו משחקים-על-הצבעות באולפן

5. מי מבין 15 המתמודדים הנוספים ילווה את שלושת שירי הסולו? לפניכם רשימת 15 המתמודדים. ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. לרשותכם 24 נקודות. חלקו אותם בין האפשרויות הללו כרצונכם (אך על סך כל הנקודות אסור לעבור את ה-24 כמובן). בדרך כלל, בכל שיר סולו יש ליווי של שניים מהמתמודדים
מיכאל עינב: אריאלה עדוי: הדר עוזרי:
כפיר אדרי: ניצן קייקוב: עומרי רוטברד:
רועי חיים זינר: שלומי סבן: