המסך המפוצל

בואו בנים, ריקי מחכה

מוזיקה מטומטמת, רקע של בר מצוות וריקודי האוס בלי חולצה זה משהו שרוב הישראלים לא יעמדו בו. החלטורה של גיא וריקי

מאת: שי מגל

פורסם: 14-01-2002
17 תגובות
אז הנה הם באים. פינס הולך לתת לריקי בראש. הגברים הישראלים. קבלו, קבלו אותם. ריקי, עוד פעם, כמו תמיד, עושה את מה שהיא עושה הכי טוב, יו גואו גירלז, להזיל ריר על גברים שלעולם לא יהיו שלה. לעיתים נראה שמאחורי הבורגנית הקטנה מסתתרת כלבת חוצות, סמנת`ה לייט, שרק מחפשת את הזיון של הלייף. עוד יספרו על זה באוטוביוגרפיה: "ריקי, האמת מאחורי הגברים". ועד אז, האגם רוצה את הגברים שלה, ופינס דארלינג, היי גייייא, הולך לתת לה בראש. קבלו אותם, הגברים הישראליים, מודל 2002. טסט על החברה, ביטוח על הנהגת, יאללה סענה.

ימים קשים עוברים על כוחותינו. מבצע צבאי זה לא מה שהיה פעם, על המכון המשפטי אפשר לעשות סרט אימים, על חברינו בכנסת אפשר לעשות סיפור בית בושת בהמשכים, והמדינה, אולי מלבד הגשמים, קופצת מבכי אל דכי. ימים קשים על כוחותינו, ואפילו גברברי ישראל לא נחלצים לנפשנו. שהרי נאמר, המציל נפש אחת מישראל, כאילו עשה להם טרנספר. אבל, רצינו גברים, קיבלנו חבורה של יהונתן גפנים על בטריות. איפה, איפה הם, השחורים, הלבנים, החטובים, הגדולים, הגרב במכנסיים, הפדחת המפוארת. איפה, איפה הם האמריקנים, ואיפה, איפה לעזאזל הם ההאלו משלנו. נו, ס` מהשייטית ורני מגולני, חזי ממודיעין ועוזי מהמלפפונים. איפה, איפה הם הבחורים ההם?

נהיה הוגנים. מוזיקה מטומטמת, רקע של בר מצוות וריקודי האוס בלי חולצה זה משהו שרוב הישראלים לא יעמדו בו. אז מצד אחד, פינס מחלטר, אבל מצד שני, גם לחלטר זה מקצוע. מי שלא צריך לפשוט חולצה מתבקש לאלתר להסתיר את השערות שהוא שכח לגלח מהחזה (במקרה הטוב), מי שלא יודע לקרוץ מתבקש לשמור על ארשת פנים כי יש וידאוים שרק רפי גינת אוגר (במקרה הרע), מי שלא יודע לדבר אנגלית שלא יעשה בכאילו, ומי שעובד בתור חשפן, בכל זאת, שלא ימרח יותר מדי שמן על הגוף. מתוקים, זה עושה רפלקשן לעיניים. ונהיה הוגנים. מלכתחילה זה נראה מגוחך, אבל נהיה עוד יותר הוגנים, לצחוק מזה או למות מזה קשה להחליט. אז נחמד הקטע של הריקי, אבל באסה הקטע של הגברים. כאילו, זה מה יש?




סביר להניח, ניתן לנו את זה, שרוב הגברים לא ניסו להתמודד. סביר להניח שיש משהו ברוב הגברים הישראלים, שמודע למרחק שבין האימאג` לבין הריאלטי, שיודע שעוזי-25ס"מ-שייתן-לך-בראש לא ייתן לריקי שום דבר, אפילו שהיה חושך. אז סביר להניח, במערכת של הבולבול לא קיבלו הרבה ביקושים, אבל, ועדיין, עדיף אין פרויקט מאשר חרא פרויקט, ונחמד הקטע של המשת"פיות, אבל, גיא מותק, להשפיל גברים ניחא, להבטיח הבטחות בררה, אתה באמת מאמין בזה?

זה משהו שנתי אצל ריקי. כל פעם זה בא לה מחדש, הסטאד רול הזה. היא אוהבת אותם, בדרך כלל, שחורים (הפלייה מתקנת), גדולים (זה מרמז על הכלי), ושיודעים לדבר (רגישות, בכל זאת). היא אוהבת אותם רקדנים (שיודעים להזיז את הישבן), שכלתנים (יש מה לדבר עם הג`וינט) ורומנטיים (שיזיינו, אבל שיהיה פור-פליי מילולי). והנה, החולוני, הצפוני, והמוכר בקניון, הולכים לתת לריקי בראש. שמשום מה חושבים שהקריצות זה סקסי, שהריקודים זה לגמור, והמבטים זה טריפל אורגזם. אז היו אצל ריקי ישראלים (לשעבר), והיו אצלה מוסלמים, אבל היוני-סטייט עד כאן. במקרה טוב, יגידו לנו לא תודה בשלב הראשון, ובמקרה הרע נשפיל את עצמנו עד לפסל החרות. השפלות, מסתבר, זה הצד החזק שלנו.

בואו גברים, גיא יעשה פוסט-פרודקשן וריקי מחכה לכם עם צנצנת דבש.

מישהו לעזרה?