המסך המפוצל

הפיקניק המפוצל

"המסך המפוצל" חוגג ארבע שנים להיווסדו ומזמין אתכם ל"פיקניק המפוצל". לא תבואו?

מאת: המערכת

פורסם: 28-06-2005
78 תגובות
שני כנסים של "המפגש המפוצל" ערך האתר עד כה. במפגשים אלו ניתנה לגולשי האתר ההזדמנות להיפגש עם חבריהם הגולשים, לפגוש את צוות האתר, ולצפות בטלוויזיה משובחת. אחד הדברים החשובים בעינינו במפגשים כאלו, הוא ההיבט החברתי. לקוראים ישנה הזדמנות לפגוש אנשים שהכירו עד כה באופן וירטואלי בלבד.

בשני המפגשים שערכנו עד כה, ניתן דגש להקרנות, ונותר יחסית מעט זמן למפגשים ולהיכרויות. לפיכך החלטנו על מפגש נוסף, באווירה קיצית וקלילה שעיקרו המפגש החברתי. "הפיקניק המפוצל" - מפגש מפוצל, בלי טלוויזיה, רק חברים ובסימן ארבע שנים לאתר.

ביום שישי, ה-8/7/05, ארבע שנים פחות שלושה ימים מאז הוקם האתר, ניפגש ב"פארק ולנברג" ברמת החי"ל בתל אביב. במקום ישנם שולחנות פיקניק, כר דשא נרחב, ספסלי ישיבה ומספיק עצים שיתנו את צילם, כדי שחלילה לא נזיע באמצע יולי. הפארק סמוך לקומפלקס מסחרי, שם נמצאים שירותים נקיים והיי-טקיים לרווחת המבקרים.

מתי באים? החל מ-11:00 בבוקר ועד שיימאס. אין צורך לבוא בדיוק בשעה הנקובה, אין חובה להישאר לאורך כל האירוע. אתם יכולים לבוא ולעזוב אימתי שרק תירצו (ומניסיון, תתקשו לעזוב).

קהילת הגולשים של המסך המפוצל אינה קהילה סגורה והיא תמיד שמחה לאמץ חברים חדשים, למעשה זו בדיוק אחת הסיבות לקיומו של המפגש.

"הפיקניק המפוצל" פתוח לכולם. בין חברינו וגולשינו יש גברים ונשים מכל הגילאים, דתיים וחילונים, מכל העדות ועם מגוון נטיות. זו ההזדמנות שלכם להכיר ולפגוש חברים חדשים. חוששים שלא תשתלבו? לא מכירים את ההומור הפנימי? הירגעו, אין סיבה לדאגה. אם אתם קוראים את ההודעה הזאת, מקומכם בפיקניק המפוצל.

אז איך מבטיחים את השתתפותכם באירוע? פשוט ביותר. הירשמו בטופס זה והמתינו להוראות הנוספות שיגיעו אליכם בהמשך, כולל הוראות הגעה.

הירשמו והבטיחו את הגעתכם!

"הפיקניק המפוצל" - אנחנו פה בשביל הגולשים.


כינוי
אימייל
מספר האנשים המגיעים יחד איתי (חוץ ממני):