המסך המפוצל

מלך הכוכב - חצי הגמר הראשון

אחרי שלל אירועים לא צפויים - זיופים, פרישה, חזרה והתעלפות אחת - סוף סוף מגיעים לשלבים המכריעים. מי יהיה הראשון שיעלה לגמר?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 01-08-2005
35 תגובות
כשהתוכנית משוגעת וריקי נותנת מגן דוד, כוכב, שמש וירח לכל דורש, כשצביקה הדר פונה אל צביקה פיק בתואר "המאסטרו" רק פעמיים, כשצדי שואל את צביקה "מה אתה רוצה ממני?", כשמישה לוחש וכשסעדו מנשק, אל תתפלאו אם פתאום נעמה לוי תעוף, או משהו.

אה, רגע.

51 נקודות ניתן היה לצבור בטופס האחרון. Blake מהמקום ה-57 צבר 38 מתוכן ועלה אל המקום ה-40. משתתף חדש ומשועשע במיוחד בשם "כוכב נולד :)" לקח 33 נקודות שלמות והוא מצוי במקום השני בטופס הנוכחי ובמקום ה-160 בתחרות הכללית של "מלך הכוכב". שלושה מתחרים לקחו מהטופס 24 נקודות כל אחד. De fire הוא הגבוה מביניהם. הוא עלה למקום ה-29 מהמקום ה-33. כל השאר לקחו פחות מ-20 נקודות.

בצמרת סטטוס-קוו. עשרת הראשונים של השבוע שעבר נותרו בדיוק היכן שהיו, כשהפער בין המקום הראשון למקום השני מצטמצם ל-44 נקודות.

אל טבלת התחרות המעודכנת.


המשך המשחק
הגענו אל חצאי הגמר. הטופס הנוכחי מתייחס אל חצי הגמר הראשון שישודר ביום שני, 8/8/05, בו יתמודדו יהודה סעדו, עמרי רוטברד והדר עוזרי. על הטפסים להגיע עד לפתיחתה של התוכנית.

מלך הכוכב - חצי הגמר הראשון (טופס מספר 19)


שאלת חמישים הנקודות
1. מי יסיים במקום הראשון ומי יסיים במקום השני?
לרשותכם 50 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 50 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. לכל אפשרות יש ערך משלה. מספר האפשרויות לבחירה עומד על 12, כאשר לשש הראשונות יש ערך רגיל, ואילו שש האחרונות שוות רק חצי מהנקודות שתשימו לידן.
1. יהודה סעדו יסיים ראשון, הדר עוזרי שנייה:
2. יהודה סעדו יסיים ראשון, עמרי רוטברד שני:
3. הדר עוזרי תסיים ראשונה, יהודה סעדו שני:
4. הדר עוזרי תסיים ראשונה, עמרי רוטברד שני:
5. עמרי רוטברד יסיים ראשון, יהודה סעדו שני:
6. עמרי רוטברד יסיים ראשון, הדר עוזרי שנייה:
7. יהודה סעדו יסיים אחרון:
8. הדר עוזרי תסיים אחרונה:
9. עמרי רוטברד יסיים אחרון:
10. יהודה סעדו יסיים ראשון:
11. הדר עוזרי תסיים ראשונה:
12. עמרי רוטברד יסיים ראשון:

2. לדעת השופטים, מי יהיה המתמודד שצריך להגיע לגמר? לרשותכם 20 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 20 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. כל שופט שבחר במתמודד שנתתם לו נקודות יזכה אתכם בחצי מהנקודות ששמתם לידו.
1. יהודה סעדו:
2. הדר עוזרי:
3. עמרי רוטברד:

3. כמה אחוזים מהקולות יקבל המנצח? כמה אחוזים יקבל המתמודד שיסיים במקום השני? (שווי השאלה: 20 נק' למנחש הקרוב ביותר בכל שאלה, 19 נק' לבא אחריו, וכו')
אחוזים למקום הראשון: %
אחוזים למקום השני: %

4. מה מבין הדברים הבאים יקרה במהלך התוכנית? (ניתן לסמן יותר מתיבה אחת. שימו לב: כל אירוע שסימנתם שיקרה ואכן קרה, מזכה את המנחש נכונה בשלוש נקודות. כל אירוע שלא סימנתם שיקרה ואכן לא קרה, מזכה בשתי נקודות בלבד).
בשירו של המתמודד שיסיים במקום הראשון תופיע המילה "לילה"
בשירו של המתמודד שיסיים במקום השני תופיע המילה "מילה"
בשירו של המתמודד שיסיים במקום השלישי תופיע המילה "למה"
יתקיים משחק בין השלישייה לשופטים, והשופטים יפסידו
צביקה הדר יגיד את סך כל הקולות שהתקבלו

5. מבין שני המסיימים במקום השני בחצאי הגמר, מי יגיע בסופו של דבר לגמר? (שווי השאלה: 5 נקודות).
המקום השני בחצי הגמר הנוכחי
המקום השני בחצי הגמר הבא (בו יתמודדו מיכאל קירקילן, שיר ביטון ואוהד אלישע)

6. יש לכם רעיון לשאלה נחמדה למשחק? (שימו לב: שאלה מקורית, שטרם הופיעה באחד מהטפסים במשחק, ואכן תישאל באחד מהטפסים הבאים, תזכה את מי שהציע אותה בחמש נקודות בונוס).



כינוי
אימייל



אל אתר התוכנית
אל ספיישל "כוכב נולד 3"
אל טבלת התחרות המעודכנת