המסך המפוצל

הבטחנו? קיימנו

שבוע ראשון של "שאלו אותנו" יוצא לדרך. על, באפי בביפ, יצפאן, סטאר וורלד ועוד

מאת: שגיש

פורסם: 03-10-2001
0 תגובות
הבטחנו לכם תשובות לשאלותיכם הטורדניות? קיימנו. ערכנו וטחרנו וסיננו ושאלנו והצקנו, והכל כדי להפוך את חייכם לנעימים יותר למגע ולליטוף, בעזרתנו העדינה שלנו, ובעזרתו האדירה של הפלא הזה שנקרא המסך המפוצל. לא סתם, אינטרטנט. אינטרטן. אינטרנט. כן. אז, היר גואז





: "נכתב בפנאי פלוס ש"יס" מתכוונת להעלות שלושה ערוצי סרטים חדשים. מהם?, והאם יש כוונה לשדר ביס את ערוץ SKY ONE?"

- סמנכ"ל בכיר לתוכן ב-yes עונה: "אין כוונה כרגע להעלות 3 ערוצי סרטים חדשים. בנוגע לערוץ SKY ONE - זהו ערוץ שמשודר באנגליה ואין להם זכויות שידור לישראל"

ל ששאל האם יש סיכוי שתוכניתו של יצפאן תועבר גם למנויי הלווין: לא.

ל ששאלה למה `יס` לא קונים את "סטאר וורלד", נמסר מ`יס` כי במחקרים שהם עשו לא נראה ביקוש לערוץ זה. עוד נמסר, שאם ימצא ביקוש מצד הצופים, הם ישקלו רכישה.

כותב: "אתם יכולים בבקשה לייצר ריכוז כל הכתבות של בעלי הטורים ביחד (ולא רק לפי מדורים)? למשל אם הכותבת של אבק כוכבים כותבת גם בלשבור את המסך שאפשר יהיה לראות רשימה שיש בה גם את הכתבות של אבק כוכבים וגם את הכתבות שלה בלשבור את המסך? זה מאוד עוזר מבחינת התמצאות בכתבות קודמות במיוחד לגבי הכותבים שאין להם טור אישי"

: לצערנו, המערכת הקלוקלה שלנו לא מאפשרת את הפיצ`ר המדובר בשלב זה, אבל, מנגנון החיפוש עושה עבודה נאמנה גם באיתור שמות הכותבים, ולכן סביר להניח שתמצא אותנו שימושי בדיוק לפועל זה.

ל (Kendall Payne), אבל מה לך ולשיר המסכן הזה?

ל ששאל לגבי לוח השידורים של `ביפ`: מ`ביפ` נמסר כי הערוץ משדר מ 11:00 ועד 2:00 בלילה ואין כרגע כוונה כרגע לשנות זאת, ושבקרוב יעלו סדרות נוספות, כמו סאות`פארק, ד"ר כץ, סרטי וסדרות מנגה, דיילי שואו, בית הכיף ואי הפיתויים (שתעלה
בראשון בנובמבר)



ל ששאל לגבי העונה השישית של "זינה" ב`ביפ`: כרגע העונה השישית של זינה לא תשודר בביפ