המסך המפוצל

מלך הכוכב 4 - נותרו 14

אורן כדורי ונדב כהן הודחו במהלך סוף השבוע האחרון. מי יהיו המודחים הבאים?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 01-07-2007
44 תגובות
שני הבנים הראשונים הודחו מהנבחרת: נדב כהן ואורן כדורי. כך נראית הטבלה המעודכנת שלנו.

בשתי התוכניות הבאות: דואטים וסולואים - כשהפעם יש מודח גם ביום שישי. שתי התוכניות הבאות של "כוכב נולד 5" תשודרנה בימים שישי ושבת, 6/7/07 ו-7/7/07. טפסים שיגיעו עד יום חמישי, 5/7/07, בשעה 13:00, יזכו את שולחיהם בבונוס אוטומטי של 4 נקודות. בכל מקרה, יש לשלוח את הטפסים עד לפתיחתה של התוכנית שתשודר ביום שישי.

חידוש:
מערכת "מלך הכוכב" מציעה למשתתפי התחרות אפשרות להירשם למסלול ה"שכחת למלא טופס? אנחנו נעשה זאת בשבילך". מכיוון שכמעט בכל טופס יש כאלה שלא מספיקים למלא אותו מסיבות כאלה ואחרות, יוכל כל מי שירצה להירשם למסלול הזה, ובכל פעם שישכח למלא טופס, הוא יזכה בנקודות שיחושבו על פי טופס שמולא על ידי מערכת "מלך הכוכב". חשוב לציין שמדובר בטופס שלא צפוי לקבל נקודות רבות במיוחד, אך הוא אמור "לספק" מספיק נקודות, כך שאותו משתתף ששכח למלא טופס, יישאר בתמונת המשחק.

תו השעה:
רק 19% שולחי הטפסים זיהו נכון את "במקומי" של שי גבסו וקיבלו על כך 4 נקודות. גם בטופס הזה תוכלו להעשיר את נקודותיכם ב-4 נקודות נוספות אם תזהו את התו החדש. בהצלחה!













מלך הכוכב 4
נותרו 14 (טופס מס' 8)

1. למי ירצו השופטים להעניק חסינות בשתי התוכניות? (השאלה מתייחסת לשקלול הבחירות של השופטים)
לרשותכם 40 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 40 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. מתמודד שיקבל את המקום הראשון בשקלול השופטים יזכה אתכם בנקודות ששמתם לידו, מתמודד שיקבל את המקום השני בשקלול השופטים יזכה אתכם ב-75% מהנקודות ששמתם ליד. אם בתוכנית ייחשפו גם זהותם של מקומות נוספים, יוענקו נקודות נוספות.
שלומי בראל: דניאל בן חיים: נדב קדמון:
ארלין גולד: עדן אמזלג: אדיר אוחיון:
מרים טוקאן: דורון רוקח: אליסה שפרגה:
סיוון גוריאלשווילי: מיקה הרי: חן אהרוני:
בועז מעודה: מרינה מ. בלומין:

2. איזה מתמודדים יקבלו חסינות בשתי התוכניות? (כלומר, יזכו במקומות הראשונים לאחר שקלול הקולות של הקהל והשופטים)
שימו לב: באפשרותכם לסמן עד שש אפשרויות, כל משתתף שאכן יקבל חסינות יזכה אתכם ב-10 נק'. משתתף שסימנתם ולא קיבל חסינות יוריד לכם 8 נק' מהנקודות שתצברו בשאלה זו. בכל מקרה אין לסמן יותר משישה מועמדים.
שלומי בראל דניאל בן חיים מרינה מ. בלומין
ארלין גולד עדן אמזלג אדיר אוחיון
מרים טוקאן דורון רוקח מיקה הרי
סיוון גוריאלשווילי אליסה שפרגה נדב קדמון
בועז מעודה חן אהרוני

3. מי יעוף בתוכנית של יום שישי? מי יעוף בתוכנית שבת?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. שימו לב: המתמודד שיודח בתוכנית שישי יעניק לכם את מספר הנקודות שתשימו על ידו. המתמודד שיודח בתוכנית שבת יעניק לכם רק חצי מהנקודות שתשימו על ידו.
שלומי בראל: דניאל בן חיים: נדב קדמון:
ארלין גולד: עדן אמזלג: אדיר אוחיון:
מרים טוקאן: דורון רוקח: אליסה שפרגה:
סיוון גוריאלשווילי: מיקה הרי: חן אהרוני:
בועז מעודה: מרינה מ. בלומין :

4. התוכנית הקרובה היא תוכנית דואטים. נסו לנחש במי יבחרו המתמודדים לשיר איתם (אם הם יהיו אלה שיבחרו. שווי השאלה: ניחוש מדויק בכל סעיף שווה 4 נק')

במי יבחר דניאל בן חיים? :
במי תבחר מרים טוקאן? :
במי יבחר נדב קדמון? :
במי תבחר מרינה? :

5. מה מהדברים הבאים יקרה בתוכניות? (ניתן לסמן יותר מתיבה אחת. כל אירוע שסימנתם שיקרה ואכן קרה, מזכה את המנחש נכונה בשלוש נקודות. כל אירוע שלא סימנתם שיקרה ואכן לא קרה, מזכה בשתי נקודות. שימו לב: אם אתם מעונינים לנחש שכלום לא יקרה, עליכם לסמן אך ורק את האופציה האחרונה. אין לסמן אופציה זו יחד עם אפשרויות נוספות).

באחד הדואטים ביום שישי תופיע המילה "יום".
באחד הדואטים ביום שישי תופיע המילה "עכשיו".
באחד הסולואים בשבת יופיע שם של כלי תחבורה כלשהו (מכונית, מטוס, אופניים, חתול, וכו'. טוב, אז לא חתול).
באחד משירי שבת נשמע את המילה "אני"
שום דבר מאלה לא יקרה.

שאלות הבונוס
6. אז מי יהיה הכוכב הנולד? (שווי השאלה: 50 נק')
כוכב נולד 5:

7. כמה שירים שונים של ריטה עוד תשיר עדן אמזלג עד תום העונה? (שווי השאלה: 8 נק' לניחוש מדויק, 5 נק' למנחש הבא בתור, 4 לזה שאחריו וכן הלאה)
שירים שונים של ריטה שעדן תשיר:

8. כמה שירים שונים של שלום חנוך, אריק אינשטיין, גידי גוב ורמי קלינשטיין נשמע מהמתמודדים עד תום העונה? (שווי השאלה עבור כל אחד מהסעיפים: 8 נק' לניחוש מדויק, 5 נק' למנחש הבא בתור, 4 לזה שאחריו וכן הלאה)
שירים שונים של שלום חנוך:
שירים שונים של אריק אינשטיין:
שירים שונים של גידי גוב:
שירים שונים של רמי קלינשטיין:

9. מי מהמתמודדים יהיה הבא שישיר שיר של שלמה ארצי? (שווי השאלה: 8 נק'. אם אתם חושבים שלא נשמע יותר שירים של שלמה ארצי, רשמו "אף אחד")
הבא שישיר שלמה ארצי:

האם ברצונך להשתתף במסלול ה"שכחתי למלא טופס" (שמפורט למעלה)?
כן, מגניב.
לא, תודה.

תו השעה
12. לפניכם קובץ שמכיל קטע משיר ישראלי כלשהו. האזינו ונסו לזהות באיזה שיר מדובר. אנא מכם, גם אם אתם יודעים את התשובה לשאלה, אל תגלו זאת לחבריכם. תגובות שיכילו מידע על השיר - יימחקו (שווי השאלה: 4 נקודות).
בונוס של נקודה יוענק לראשון שיזהה נכונה את התו (יש לרשום את שם השיר המדויק ואת שם האומן המבצע - ללא סימני פיסוק).

שם השיר: