המסך המפוצל

מלך הכוכב - נותרו שמונה

נדב קדמון ומרים טוקאן הודחו מהנבחרת. מי יהיו השניים הבאים?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 23-07-2007
28 תגובות
סוף שבוע ובו שתי הדחות נוספות עבר על "כוכב נולד 5" והשבוע נפרדנו מנדב קדמון וממרים טוקאן. הסיבה לאיחור עליית הטופס נעוצה בצמד תוכניות הלקט שמתרגשות ובאות עלינו בסוף השבוע הקרוב, כך שהטופס הנוכחי מתייחס לתוכניות של סוף השבוע הבא בלבד, מה שהעניק למערכת "מלך הכוכב" מספיק זמן כדי להכין את הטבלה החדשה (וגם להתקדם בקריאת "הארי פוטר 7", תודה ששאלתם. פרק 11, ווהו!).

לפני שנבדוק איך נראים העניינים בטבלה, נספר על חלוקת הנקודות מהטופס הקודם:

בשאלה מספר 1 נתבקשתם לנחש את זהות המתמודדים שיילחמו על החיים שלהם, כלומר אלה שלא יקבלו מהשופטים את צמד המקומות הראשונים לאחר חמשת הדואטים ששמענו ביום שישי. ששת המתמודדים שנאלצו לשיר סולו בתוכנית של יום שישי היו דורון, מרינה, נדב, חן, דניאל ובועז. כל מי שסימן אחד מהם קיבל 10 נק', אך כל מי שסימן מישהו מארבעת האחרים הוריד לעצמו 7 נק' מסך הנקודות שצבר בשאלה זו.

שאלה 2 - מי שהעניק נקודות להדחתו של נדב קדמון זכה בהן, מי שבחר דווקא במרים טוקאן לקח רק חצי מהנקודות.

שאלה 3 - למי ירצו השופטים להעניק חסינות בתוכנית של שבת. שישה מתמודדים קיבלו את קולותיהם של אחד מהשופטים, ורק מתמודד אחד זכה בקולותיהם של שניים מהשופטים. כל מי שנתן נקודות לאחד מהשישה קיבל רבע מהנקודות (מדובר בשלומי, אדיר, בועז, חן, אליסה ומרינה) ואילו מי שבחר בדניאל קיבל חצי מהנקודות.

בשאלה 4, שהיא, תודו, השאלה שהכי סקרנה אתכם, הושגו התוצאות הבאות: צדי אמר "אתה יודע" רק 7 פעמים במהלך צמד התוכניות, צביקה הדר קרא למרגול "מרג'לס" רק 8 פעמים ולצביקה פיק הוא קרא "המאסטרו" לא פחות מ-37 פעמים. מרשים.

שאלה 5, אירועי התוכנית: אחד מהדואטים של יום שישי הכיל את המילה "עכשיו" - מרינה ודורון שרו ב"שבועה" של רמי וריטה את השורה "בשערי אתה עכשיו עובר", אבל השאלה התייחסה דווקא לדואט של מישהו שיודח במהלך סוף השבוע - ולכן האירוע לא קרה. אף אחד מהדואטים לא הכיל שם של חיה, ולכן גם אירוע זה לא התרחש. במהלך הסולואים של שבת אכן הופיעה המילה "קל", גם ב"מחכים למשיח" ששר אדיר וגם ב"מכה אפורה" ששר בועז. שם של כלי נגינה לא נשמע באף אחד מהסולואים.

שאלת הבונוס השניה של הטופס, שאלה 7, זכתה למענה כבר בתוכנית של שבת, כשהבא ששר שלום חנוך היה אדיר אוחיון (עם "מחכים למשיח", כאמור). 20 נקודות לקח כל אחד מאותם שישה משתתפים במשחק שניחשו זאת.

בטבלה, ניצב אביב בדד במקום הראשון, כשרעות שבמקום השני במרחק של 31 נק' ממנו, לאחר שעלתה שני שלבים בדירוג. אל המקום השלישי ירדה ג'יי והיא נמצאת במרחק של 62 נק' מהמקום הראשון הנכסף. שוהם עלה שלב למקום הרביעי, effi ירדה אחד לחמישי והסימפסון השישי נפל מהמקום השלישי אל המקום שמייצג את שמו. שוב חוזר הניגון לקחה לא פחות מ-95 נק' מהטופס הזה (שיא הנקודות בטופס) ועלתה מהמקום העשירי אל המקום השביעי והיא ניצבת במרחק של 87 נק' מהמקום הראשון. במקום השמיני Shlamko JR, תשיעי עוז ועשירית מירב.

הנה הטבלה המעודכנת.

והערה קטנה לפני הטופס החדש: יש לפחות שאלת בונוס אחת מהטפסים הקודמים שכבר ניתן לחשב אותה (עתידה של מרים טוקאן בתוכנית), אך נקודות אלה טרם חושבו בשלב זה.

שתי התוכניות החדשות הבאות של "כוכב נולד 5" תשודרנה בימים שישי ושבת, 3/8/07 ו-4/8/07. יש למלא את הטפסים עד יום חמישי, 2/8/07 בשעה 18:00.

מלך הכוכב 4
נותרו שמונה (טופס מס' 11)

1. מי יהיו המתמודדים שיצטרכו לשיר את הסולו על חייהם, כלומר יהיו מועמדים להדחה במהלך תוכנית הדואטים?
שימו לב: באפשרותכם לסמן עד ארבע אפשרויות. כל משתתף שאכן יהיה מועמד להדחה יזכה אתכם ב-10 נק'. משתתף שסימנתם ולא יהיה מועמד להדחה יוריד לכם 7 נק' מהנקודות שתצברו בשאלה זו. בכל מקרה אין לסמן יותר מארבעה מועמדים.
שלומי בראל דניאל בן חיים מרינה מ. בלומין
בועז מעודה אליסה שפרגה אדיר אוחיון
דורון רוקח חן אהרוני

2. מי יודח בשתי התוכניות הבאות?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. שימו לב: אם גם הפעם שתי ההדחות תהיינה בשתי הצבעות נפרדות, המתמודד שיודח ראשון יעניק לכם את מספר הנקודות שתשימו על ידו והמתמודד שיודח שני יעניק לכם רק חצי מהנקודות שתשימו על ידו.
שלומי בראל: דניאל בן חיים: בועז מעודה:
מרינה מ. בלומין: חן אהרוני: אדיר אוחיון:
אליסה שפרגה: דורון רוקח:

3. למי ירצו השופטים להעניק חסינות בתוכנית של שבת? (השאלה מתייחסת לשקלול הבחירות של השופטים)
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. מתמודד שיקבל חסינות יזכה אתכם בנקודות ששמתם לידו, אם יהיה מתמודד שלא יקבל חסינות, אך יזכה לתמיכתו של אחד השופטים יזכה אתכם ב-25% מהנקודות ששמתם ליד עבור כל שופט.
שלומי בראל: דניאל בן חיים: בועז מעודה:
מרינה מ. בלומין: חן אהרוני: אדיר אוחיון:
אליסה שפרגה: דורון רוקח:

4. כמה פעמים יקרו האירועים הבאים בשתי התוכניות גם יחד? (שווי השאלה: 6 נק' לניחוש מדויק, 4 נק' לבא אחריו, 3 לזה שאחריו וכן הלאה)

צדי יגיד "תשמע" :
צביקה פיק יגיד "ערב טוב" :
צביקה הדר יגיד "הרשלה" :

5. מה מהדברים הבאים יקרה בתוכניות? (ניתן לסמן יותר מתיבה אחת. כל אירוע שסימנתם שיקרה ואכן קרה, מזכה את המנחש נכונה בשלוש נקודות. כל אירוע שלא סימנתם שיקרה ואכן לא קרה, מזכה בשתי נקודות. שימו לב: אם אתם מעונינים לנחש שכלום לא יקרה, עליכם לסמן אך ורק את האופציה האחרונה. אין לסמן אופציה זו יחד עם אפשרויות נוספות).

באחד הדואטים ביום שישי של משתתף שיודח במהלך סוף השבוע תופיע המילה "לילה".
באחד הדואטים ביום שישי של משתתף שלא יודח במהלך סוף השבוע יופיע צבע כלשהו.
באחד הסולואים של המועמדים להדחה ביום שישי יופיע מספר כלשהו.
באחד הסולואים בשבת תופיע מילה מהשורש "הלך" (ללכת, הלכתי וכו')
באחד הסולואים בשבת יופיע שם של איבר גוף כלשהו.
שום דבר מאלה לא יקרה.

שאלת הבונוס
6. מה מהאירועים הבאים יקרה?
לרשותכם 100 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 100 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם, אך אין לתת לאף אפשרות יותר מ-30 נק'. אירוע שיקרה יעניק לכם את הנקודות שתשימו על ידו.

לגמר יגיעו שלושה בנים :
לגמר יגיעו שני בנים ומרינה תזכה:
מרינה תגיע לגמר, אך לא תזכה:
חן יזכה, אחת הבנות תסיים במקום השני:
אדיר יזכה, חן יסיים שני:
דניאל יזכה, חן יסיים שני:
בועז, דורון ואליסה לא יגיעו לגמר:
שלומי יגיע לגמר, דורון יזכה :
דורון יגיע לגמר, בועז יזכה :
אליסה תזכה, מרינה תסיים שניה :
מרינה, חן ודניאל יגיעו לגמר :
חן או דניאל יסיימו במקום הרביעי :
שום אירוע מאלה לא יקרה:

תו השעה
7. מכיוון שאיש לא ניחש את כל השירים והמבצעים בפעם הקודמת, לפניכם אותו תו, כשכל שיר קיבל כמה צלילים נוספים. מי שר את השירים הללו ובאיזה שירים מדובר? (שווי השאלה הפעם: נקודה אחת לכל זיהוי מדויק. 6 נק' לזיהוי מלא. רשמו את שם השיר ושם המתמודד עבור כל אחד מהקטעים, ללא סימני פיסוק)

הקטע הראשון :
הקטע השני :
הקטע השלישי :
הקטע הרביעי :

כינוי
אימייל