המסך המפוצל

שלישי 7/8/07

קייל XY, שוגר אהובתי, סופרנובה. ב-HOT: ורוניקה מארס, מלקולם באמצע, היום שאיננו נגמר, פרס AFI לאל פקינו, איך להרעיל מרגל, הקס. ב-yes: פרקים אחרונים לעונה של גיבורים, יורדים בגדול, טירוף בבית, קוראים לי ארל ועד המוות, סיוטים בהקיץ.

מאת: yaddo

פורסם: 06-08-2007
24 תגובות
היום בטלוויזיה

13:35, תפוס ת'כריש, HOT FUN.

16:50, מחלק 13, yes 4.
עם איתן הוק, לורנס פישבורן, מריה בלו.

18:56, האחים מרקס: מאנקי ביזנס, yes 3.

19:50, איזה יום יפה, HOT DRAMA.
עם פיטר מולן, ברנדה בלתין.






לאחר מות בנו, סופר נואש מחליף תפקידים עם יציר דמיונו הספרותי אך מגלה שהוא לכוד בתוך עולמו החדש. עם: וויליאם ה. מייסי.

21:15 יורדים בגדול 3, yes Stars 1.
פרק אחרון לעונה.


דרמת נעורים ומיסתורין מצליחה של ABC Family, העוקבת אחר קורותיו של קייל, נער מתבגר שנמצא משוטט על כביש באזור סיאטל, כשהוא עירום, חסר טבור בבטנו וללא כל זכרונות מעברו. בני משפחת טראגר אוספים את הנער ומעניקים לו בית חם. בעזרתם הוא מתחיל לחבר את החלקים החסרים בחייו ולנסות להבין מיהו ומהיכן הגיע. ניקול טראגר, אם המשפחה שהיא פסיכולוגית במקצועה, מסייעת לו ללמוד דברים פשוטים כגון לדבר ולאכול ועוזרת לו להשתלב בחברה, מאחר וקייל דומה לתינוק בחוסר הידע שלו לגבי איך עליו להתנהל בחברת בני אדם ואיך לתקשר עמם. אולם, ככל שהוא חושף פרטים מזהותו האמיתית ומזכרונותיו החסרים, כך עברו נראה יותר מסתורי ומסוכן וקייל מגלה כי הוא ניחן ביכולות מיוחדות שאותן הוא אינו מסוגל להסביר. קייל מנסה כל העת לפצח את חידת עברו ולא חולף זמן רב עד שגם אחרים מתחילים להתעניין בו וביכולותיו המיוחדות, ביניהם סוכנים של ארגון מסתורי. העונה הראשונה בת עשרת הפרקים עלתה לשידור ביוני 2006 וזכתה להצלחה רבה. בימים אלה משודרת בארצות הברית העונה השנייה שלה. פרק 1.




מבט מסעיר אל אחת הפרשיות המסתוריות והמאיימות ביותר של השנים האחרונות, פרשיה המערבת ריגול ומוות, מתח וייסורים, חשד ומזימות אפלות: סוכן ק.ג.ב. לשעבר מוצא את מותו בלב לונדון מהרעלה בפולוניום רדיואקטיבי. כיצד ומדוע נהרג אלכסנדר ליטוויננקו, סוכן השירות החשאי של ברית המועצות לשעבר? תוך שימוש בחומרים שלא נראו בעבר וצולמו בימים האחרונים לפני מותו של ליטוויננקו, כמו גם באחד הראיונות האחרונים שנתן, הסרט מציג גישה בלעדית לשחקני מפתח בדרמה הגדולה: חבריו של ליטוויננקו, מרגלי ק.ג.ב לשעבר, ומשפחתו הקרובה.


פרק 23 ואחרון לעונה.

21:30 טיפול משפחתי, Xtra HOT.
פרק 14.

21:30, קולד מאונטן, HOT DRAMA.
עם ג'וד לאו, ניקול קידמן.

21:45, אמריקן פאי: מחנה התזמורת, HOT FUN.


הזדמנות גם לצופי כן לצפות בסיטקום הלז, שהחלה לאחרונה את עונתה השניה בחם במיוחד: פול המילטון מחליף את אנגליה הגשומה באוסטרליה שטופת השמש ועוזב את עבודתו, חברתו וחיי המין היבשושיים שלו מאחוריו. מצפה הכוכבים המלכותי של אוסטרליה שוכר את פול לשמש כמומחה החדש שלו לענייני גזים. השינוי הגיאוגרפי שערך פול גורם לו לאהוב את החיים שוב. אולם הדברים אינם כה פשוטים כפי שחשב. פרק 1.



22:00 טירוף בבית, yes Stars 3.
פרק אחרון.

22:00 הקס, AXN.
פרק 14.

22:00, ורוניקה מארס, Xtra HOT.
עונה 3, פרק 5.


פרק 2.

22:00, מלך העקרבים, yes 2.
עם דה רוק.

22:00, טרנסלביניה, yes 3.
עם אסיה ארג'נטו.

22:00, התרסקות, yes 4.
של פול האגיס, עם סנדרה בולוק, מאט דילון.

22:00, אקס מן 3: המפלט האחרון, HOT ACTION.

22:00, חודש קולנוע: פיי, HOT PRIME.
סרט הבכורה של דארן ארונופסקי.


עונה 2, פרק 23 ואחרון לעונה.

22:23 עד המוות, yes Stars 3.
פרק 22 ואחרון לעונה.


כיצד נראים חייהם של כפילי הסלבריטיז - אלו המתפרנסים מחיקויים של אלטון ג'ון, מדונה או המלכה אליזבת בפרסומות, אירועים שיווקיים וסרטים. מבט משעשע על אנשים החיים כל חייהם פרסונה לא להם ולעיתים הולכים לאיבוד בתוכה: כיצד "גילו את כשרונם", מה דורש מהם התפקיד (למשל לרזות או להעלות משקל בדומה למושא חיקויים) והאם ישנו גיל שאחריו כבר נהיה קשה מדי לערוך חיקוי מדויק וראוי.

22:30 מייטי בוש, BBC Prime.

22:45 תשעה, Xtra HOT.
פרק 9.


פרק 3.

23:10, תשע נשמות, yes 1.
של רודריגו גרסיה.

23:15 אחי, איפה אתה? HOT FUN.
של האחים כהן.


עונה 7, פרק 10. הבו את פרנסיס שוב!

23:33, החדר האבוד, yes 2.
הזדמנות נוספת למיני סדרה עם פיטר קראוזה, שלושה חלקים יום אחרי יום.

23:50 עיר החטאים 4, yes דוקו.

0:00, הענקת פרס AFI לאל פקינו, STAR WORLD.
ארגון הסרטים האמריקאי מעניק את הפרס היוקרתי לאל פאקינו על תרומתו לקולנוע זה למעלה מ-40 שנים. הדמויות הבלתי נשכחות שגילם הותירו חותמן על ההיסטוריה, ובמיוחד מייקל קורליאונה ב'הסנדק'. השידור הראשון הוא ב-20:00, אבל באזור ההוא כבר יש יותר מדי תמונות.



0:05, ליברטין, HOT DRAMA.
עם ז'וני דפ, ג'ון מלקוביץ'.