המסך המפוצל

ראשון 12/8/07

האוס, פעם בחיים, ההר האחרון, שוגר אהובתי, אחד נגד 100. ב-HOT: הכיתה, יריחו, קופים הם לפעמים בני אדם, אינסטינקט רצחני. ב-yes: פרק אחרון לעונה של איך פגשתי את אמא, באטלסטאר גלקטיקה, עקרות בית נואשות, יוגה בע"מ, רובין הוד.

מאת: yaddo

פורסם: 11-08-2007
6 תגובות
היום בטלוויזיה

16:25, ג'ינג'רברד, HOT ACTION.
של רוברט אלטמן.

17:07, הקמע, yes 4.
עם ג'ק צ'אן, קלייר פורלני.

19:00 משפחת סימפסון 17, Star World.

19:30 מלקולם באמצע 6, Star World.




עונה שלישית לסדרה המהוללת עם עשרים פרקים בימים ראשון-חמישי. בשישי ושבת יהיה שידור נוסף של חמשת הפרקים ששודרו במהלך השבוע, ובחמשוש האחרון של החודש ישודרו בכל ערב שני פרקים ברצף עד לסיום העונה.



21:00 אחד נגד 100, ערוץ 2.

21:00, אינסטינקט רצחני (Killer Instinct), STAR WORLD.
פרק 2.


סרט תיעודי המלווה את מוטי קירשנבאום בליווי בני משפחה וחברים, במסע באוגנדה בעקבות משפחות שימפנזים וגורילות הרים. רק 700 גורילות הרים נותרו חופשיות בטבע - וכולן נמצאות באזור גבול אוגנדה עם קונגו ורואנדה. קירשנבאום וצוותן טיפסו במעלה התלול של הרי הוירונגה ובתום מסע מפרך - שבמהלכו כמעט והחזיר הבמאי את נשמתו לבורא - נפגשו עם משפחה בת עשר גורילות. השהייה במחיצתם של קופי האדם המופלאים, במרחק נגיעה, פיצתה על תלאות המסע אל פסגת ההר.


עונה 3, פרק 13.


עונה 2, פרק 22 ואחרון לעונה.






הוא היה אחראי לכמה מן הניסויים הכי שנויים במחלוקת שאי פעם בוצעו במעבדות בעלי חיים: על 'מתלה האונס' שלו, קופות שאובחנו כמופרעות אולצו להתרבות בניגוד לרצונן. ב'בור הייאוש' נתלו גורי קופים עם ראשם למטה בחשיכה למשך שנתיים. מה הניע את הפסיכולוג האמריקאי הארי הארלו לבצע ניסויים כה קיצוניים וקשים? באופן מוזר, עבודתו לא הייתה אלא ניסיון להבין את טבע האהבה, ובמיוחד זו שבין אם לצאצאה. מגניו טוענים שכיום כולנו מפיקים תועלת ממחקריו המזהים את השפעתו על מינים שונים של מדיניות חברתית ותעשיית הילודה. אך מה הייתה מורשתו, ומה נלמד מאכזריותו על רגשותינו העדינים ביותר?


פרק 16.

21:30, לפני הזריחה, yes 1.
עם איתן הוק, ז'ולי דלפי.

21:30, פאנטום האופרה, HOT DRAMA.
של ג'ואל שומאכר.


עונה 3, פרק 22.

21:45, חופשיות על הבר, HOT FUN.


פרק 8.

22:00 המירוץ למיליון 3, AXN.


משל על הדרך בה ממסחר המערב כל תפיסה המגיעה מן המזרח באחד מסרטי התעודה המדוברים של העת האחרונה, אשר הוקרן זה עתה בפסטיבל ירושלים ולפני כן בפסטיבל HOTDOCS האחרון בטורונטו. כיצד הפכה היוגה מעיסוק ספורטיבי רוחני לעסק קפיטליסטי חובק עולם. באמצעות סיפורו של המאסטר-יוגי ביקראם (מיסד שיטת הביקראם יוגה) עוברים היוצרים ב'תחנות הכיבוש' של היוגה את המערב: ההתוודעות לשיטה בשנות השישים, התפשטותה אל לבה של אמריקה בשנות השבעים והשמונים ועידן המסחור שלה אשר בעקבותיו נולדו 'מוצרים נלווים' אותם נדרשים המאמינים לרכוש, ולא מעט חקיינים הנתבעים בידי ביקראם בסכומים של מיליוני דולרים.


של ג'וס ווידון.

22:00, הים שבפנים, yes 3.
עם חבייר בארדם.

22:00, מינכן, yes 4.
של סטיבן ספילברג (פעם ראשונה).

22:00, שאפט, HOT ACTION.
עם סמואל ל. ג'קסון.

22:00, שקרים נפרדים, HOT PRIME.
עם טום וולקינסון, אמילי ווטסון.


רובין הוד - גיבור העם הנלחם נגד משטר מושחת ונציגי ממשל חמדנים, מנהיג קבוצת המחתרת המוכרת ביותר בעולם ורומנטיקן חסר תקנה. גרסה מודרנית, כיפית ואינטליגנטית שעושה צדק לקלאסיקה (כאילו קווין קוסטנר לא דאג לזה כבר). פרק 1.



22:30 קומנדו חתונה 5, yes Stars 1.




פרק 6.

23:12, ההפך ממין, yes 1.
עם כריסטינה ריצ'י.

23:40, גבעות הפחד, HOT ACTION.
עם אמילי דה רייבין (אבודים), ארון סטנפורד.

0:00, מפגשים, yes 2.
סדרת החוצנים (המשמימה) של סטיבן ספילברג (פעם שניה) בשידור חוזר לילי יומי.

0:06, פרחים שבורים, yes 3.
עם ביל מאריי.

0:42, נערי הכרך, yes 4.
של פרנסיס פורד קופולה.