המסך המפוצל

מלך הכוכב 4 - חצאי הגמר

חן אהרוני הוצל בגלגל ודניאל בן חיים הודח מהנבחרת. מי תהיה שלישיית הגמר?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 12-08-2007
37 תגובות
ברוכים הבאים אל הטופס הלפני האחרון של "מלך הכוכב 4".

בסוף השבוע שחלף עלינו הספקנו גם להחזיר את חן אהרוני (יחד עם יוני בלוך) בגלגל ההצלה, גם לשמוע יחד עם אדיר על חוזה ההקלטות המבורך ב"הליקון" וגם להיפרד מדניאל בן חיים ולקבוע את הרכבי שני חצאי הגמר. הספק יפה, לא?

כך חולקו נקודות הטופס הקודם: כל מי שנתן נקודות לחן בשאלה מספר 1 זכה בהן. כך גם מי שנתן את הנקודות בשאלה מספר 2 לדניאל (היו מעט מאוד אנשים כאלה, אגב). בשאלה 3 התבקשתם לנחש למי ירצו השופטים להעניק חסינות. מכיוון שחסינות לא היתה בתוכנית של שבת, החליטה מערכת "מלך הכוכב" להעניק רבע מהנקודות למי שהצליח לקלוע למקום הראשון המשוקלל של השופטים (בועז).

שאלה 4: צדי אמר "אתה יודע" לא פחות משבע פעמים. שבעה מהמתמודדים ישבו על כיסאות במהלך שתי התוכניות. מרגול אמרה משהו בזמן ששופט אחר דיבר לא פחות מ-12 פעמים (לא נספרו פעמים בהם היא הצליחה להגיד משהו כשהיה חלקיק שניה של שקט) וצביקה הדר הוציא לפרסומות במהלך שתי התוכניות לא פחות מ-13 פעמים.

אירועי התוכנית, שאלה 5: בסולואי יום שישי אכן הופיע המילה "אני" (כשמרים טוקאן, למשל, שרה "אני שומעת, אני יודעת, מישהו הולך תמיד איתי"), מילה מהשורש "נתן" הופיעה בשיר "לתת" של בועז שרעבי שביצעה עדן אמזלג, המילה "מעולם" אכן הופיעה בשירי שבת, אך לא במסגרת הסולואים, ולכן האירוע הזה לא התרחש, היו רק שני שירים בתוכנית של שבת שבהם לא הופיעה מילה מהשורש "אהב", כך שהאירוע ששאל על מילה כזאת באחד מהסולואים אכן התרחש, ולא כל שישיית הממתינים שרו בתוכנית של שישי (רק ארבעה מהם) ולכן האירוע לא התרחש.

לגבי תו השעה: מכיוון שהיתה תקלה בחלק מהטפסים שהתקבלו, הפיתרון לא מוצג כאן. מי שקיבל הודעה שהטופס ששלח לא התקבל מוזמן למלא שוב את השאלה הזאת בטופס הקודם. מי שלא ניחש בכלל, ועדיין רוצה לנסות לזהות את השירים שיש שם - מוזמן לעשות זאת עד לפרסום הטופס הבא, שהוא גם הטופס האחרון שלנו, כנראה.

השינויים הבולטים בטבלה: שוב חוזר הניגון עלתה שלושה מקומות אל המקום הרביעי בזכות 57 הנקודות שקיבלה בטופס הזה, bosco עלה שלב אחד למקום התשיעי. הפער בצמרת הגבוהה נשמר פחות או יותר כפי שהיה בשבוע שעבר.

הנה הטבלה המעודכנת.

שתי התוכניות החדשות הבאות של "כוכב נולד 5" הן שתי תוכניות חצי הגמר, והן תשודרנה בימים שישי ושבת, 17/8/07 ו-18/8/07. יש למלא את הטפסים עד יום שישי, 17/8/07 בשעה 19:00. אם חלקים מהתוכנית יוקלטו מראש, תבוא הודעה מסודרת בתגובות על מועד אחרון למשלוח הטופס.

מלך הכוכב 4
שני חצאי הגמר (טופס מס' 13)

1. בחצי הגמר הראשון ביום שישי, מי יסיים במקום הראשון?
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המסיים ראשון יעניק לכם את מספר הנקודות שתשימו על ידו.
חן אהרוני: מרינה: אליסה שפרגה:

2. בחצי הגמר הראשון ביום שישי, מי יסיים במקום השני?
לרשותכם 20 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 20 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המסיים שני יעניק לכם את מספר הנקודות שתשימו על ידו.
חן אהרוני: מרינה: אליסה שפרגה:

3. בחצי הגמר השני בשבת, מי יסיים במקום הראשון?
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המסיים ראשון יעניק לכם את מספר הנקודות שתשימו על ידו.
בועז מעודה: דורון רוקח: שלומי בראל:

4. בחצי הגמר השני בשבת, מי יסיים במקום השני?
לרשותכם 20 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 20 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המסיים שני יעניק לכם את מספר הנקודות שתשימו על ידו.
בועז מעודה: דורון רוקח: שלומי בראל:

5. מבין המסיימים במקום השני, מי יעלה לגמר?
לרשותכם 10 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 10 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. האפשרות שתקרה תעניק לכם את מספר הנקודות שתשימו על ידו.
המקום השני מחצי הגמר של שישי:
המקום השני מחצי הגמר של שבת:

6. בשקלול השופטים, מי יגיע למקום הראשון? (השאלה מתייחסת לשקלול הבחירות של השופטים)
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. מתמודד שיסיים ראשון בשקלול השופטים יזכה אתכם בנקודות ששמתם לידו.
שלומי בראל: מרינה:
בועז מעודה: חן אהרוני:
אליסה שפרגה: דורון רוקח:

7. כמה פעמים יקרו האירועים הבאים בשתי התוכניות גם יחד? (שווי השאלה: 6 נק' לניחוש מדויק, 4 נק' לבא אחריו, 3 לזה שאחריו וכן הלאה)

צביקה פיק יגיד "אין ספק" :
יהיה שיר שבו תופיע המילה "אני":
יהיה שיר שבו ידרוך מתחמודד כלשהו על הכוכב במרכז הבמה:

8. מה מהדברים הבאים יקרה בתוכניות? (ניתן לסמן יותר מתיבה אחת. כל אירוע שסימנתם שיקרה ואכן קרה, מזכה את המנחש נכונה בשלוש נקודות. כל אירוע שלא סימנתם שיקרה ואכן לא קרה, מזכה בשתי נקודות. שימו לב: אם אתם מעונינים לנחש שכלום לא יקרה, עליכם לסמן אך ורק את האופציה האחרונה. אין לסמן אופציה זו יחד עם אפשרויות נוספות).

גם הפעם יהיה המשקל של השופטים 25%.
באחד הסולואים בתוכנית של שישי יופיע איבר גוף כלשהו
באחד הסולואים של שישי תופיע מילה מהשורש "שמר".
באחד הסולואים של שבת תופיע המילה ילד (או ילדה).
באחד הסולואים של שבת תופיע מילה מהשורש "רקד".
באחד השירים שישירו המתמודדים בשישי או בשבת תופיע המילה "טעות".
שום דבר מאלה לא יקרה.

שאלת הבונוס
9. איזו פרסומת תזכה בתחרות "פרסומאי נולד"? (חמש הפרסומות שעלו לגמר נמצאות כאן)

לרשותכם 20 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 20 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. הפרסומת שתזכה תעניק לכם את הנקודות שתשימו על ידו.

החטא ועונשו:
המפעל:
אי אפשר לעצור את זה:
יש דברים שעושים לבד:
עדיף חטיף:

כינוי
אימייל