המסך המפוצל

רביעי 10/10/07

בנות גילמור, מונית הכסף, זירת הפשע ניו יורק. ב-HOT: הדרך לאהוב, ילד בן זמננו, מחפשות כיוון, הלומי קרב. ב-yes: דקסטר, תא רדום, סודות מחדר המיטות, סופר נני, בנות הקמפוס, להציל את ההורים, מלחמתו של הגנרל, ג`קיל.

מאת: yaddo

פורסם: 09-10-2007
14 תגובות
היום בטלוויזיה

13:17, אנשי התחנה, yes 1.


הנה היא, ההזדמנות לסדרת המופת מההתחלה, מהרגע שהילדים בפרויקט נולדים בסביבות ינואר 2000 והלאה. קשה לתאר עד כמה נקשרים לחלקם במסגרת המעקב הזה, כך שללוות מההתחלה היא מן הסתם האופציה הטובה ביותר. העונה הראשונה כוללת רק פרק אחד, שזה לדעתי שיא אפילו במונחים בריטיים, וזה הוא.



19:00 היפה והמרובע, Star World.

19:40, הורים במשרה מלאה, HOT FUN.
עם סטיב מרטין, דיאן ווסט.

20:00 האנטומיה של גריי, סטאר וורלד.


עונה 7, פרק 13.

20:20 נותנים בראש: מסע בעקבות מוזיקת המטאל, HOT PRIME.

20:27, הטינה, yes 2.
עם שרה מישל גלר.

21:00 האם אתה חכם יותר מתלמיד כיתה ו', ערוץ 2.


הורים חדשים לתינוקות רכים מרגישים לרוב שעולמם מתמוטט עליהם מבלי שאיש באמת מסוגל לתת להם עצות מעשיות להישרדות. הסדרה הבריטית הזו עושה בדיוק את זה. בשישה פרקים מרתקים ומעשיים מאוד מוצגים זוגות של הורים טריים הנלקחים ביחד עם תינוקם הרך למעין פנימייה להורות מזורזת, שם מעבירים אותם הורים ופדגוגים מנוסים שיעורים מאירי עיניים, שאין ספק שגם הצופים המצויים באותו המצב יוכלו ללמוד מהם לא מעט.

21:15, סופר נני 3, yes stars 1.


עונה 3, פרק 10.

21:20 תא רדום, yes Stars 2.
עונה 2, פרק 7.


עונה 1, פרק 5.

21:30, קאזנובה, yes 1.
עם הית' לדג'ר, ג'רמי איירונס.

21:30, מונסטר בול, HOT DRAMA.
עם האלי ברי, בילי בוב תורנטון (פעם ראשונה).


המלחמות האחרונות בקמבודיה, בוסניה, רואנדה ועיראק הביאו למיתות רבות, אך רשימת הקורבנות ארוכה מקציר הדמים. לפניכם סרט תעודה מזעזע ומעורר מחשבה על קורבנותיהן השקטים של המלחמות. חיילים משוחררים פוסט-טראומתיים, לוקים בתסמונת פיברומיילג`יה, פסיכוזה ומחלות אחרות שנגרמו בשל מגע עם אורניום מדולל ונאבקים להשתלב בחברה שפעם חיו בה. כמה ממחלותיהם אף לא מוכרות כממשיות והלוחמים לפיכך אינם מקבלים סיוע, טיפול או פיצוי כספי.

21:40 כתב פלילי, ערוץ 1.
שידור חוזר. פרק 6.



22:00, פייראט מאסטר, AXN.

22:00 קרוב לבית, Xtra HOT.
עונה 2, פרק 15.


הגנרל האמריקאי דיוויד ריצ'ארדס מפקד על כ-32,000 חיילי נאט"ו וארה"ב באפגניסטן. כיצד מנוהלת שגרת יומו, מהם הקונפליקטים איתם הוא מתמודד והאם נוכחות נאט"ו תורמת ליציבות הדמוקרטיה הצעירה או רק מזיקה לה. מבט מרתק על חדרי המלחמה של צבאות המערב המציעים לראשונה למצלמה המתעדת, שקיפות חסרת תקדים של עבודתם.


עונה 1, פרק 2.


עונה 1, פרק 4.

22:00, ונוס ביוטי, yes 2.
עם נטלי ביי, אודרי טוטו.

22:00, קרח דק, yes 4.
עם ג'ון קיוזק, בילי בוב תורנטון (פעם שניה).

22:00, טאקר האיש והחלום + מועדון הכותנה, HOT PRIME.
שניים של פרנסיס פורד קופולה. מכל הסרטים שלו.


עיבוד חדש, מודרני, עכשווי ומתוחכם לקלאסיקה הספרותית של רוברט לואי סטיבנסון. בחלקו מותחן קונספרטיבי ובחלקו אימה קומית, העיבוד החדש מקצין את סיפור הקונפליקט הפנימי הנצחי שבאדם ומביא אותו לגבהים חדשים. את דוקטור ג'קיל ומר הייד המאתגרים מגלם בכישרון רב ג'יימס נסביט (רגליים קרות), במשחק מרגש הוא מיטיב לחקור את הקומדיה והאפלוליות שבשתי הדמויות. לדוקטור ג'קיל של 2007 יש בעיה ישנה נושנה - מר הייד. רק שהפעם יש ביניהם הסכם: הם חולקים את אותו גוף ומנסים לחיות חיים נפרדים. יותר נכון לומר שדוקטור ג'קיל עושה כל מאמץ אפשרי להרחיק את הייד ממשפחתו. הייד לא יודע שג'קיל נשוי ושיש לו שני ילדים שעליהם יגן ככל האפשר מפני הצד האפל שלו. ג'קיל הנחוש נעזר בכל המשאבים של הטכנולוגיה המודרנית ובציוד המעקב החדשני ביותר שקיים, כדי שהצד האפל שלו יתנהג יפה. סטיבן מופט (זיווגים) יצר, ואת העוזרת של דוקטור ג'קיל מגלמת מישל ראיין, האישה הביונית החדשה של NBC.



22:45 CSI ניו יורק, ערוץ 1.
עונה 2, פרק 22.


עונה 3, פרק 7.

23:15, קרח דק, HOT FUN.
עם ג'ון קיוזק, בילי בוב תורנטון (פעם שניה שוב).