המסך המפוצל

שבת 13/10/07

שוגר אהובתי, דוקטור הו, זירת הפשע, שלום אנד גוד איבנינג, חלומות אסורים, תאמין לי. ב-HOT: עידן הקריירה, סטפן בראון, שש דרגות, הנוסע, שיגעון בנהר. ב-yes: מתמחים בעיצוב, ג`יאני ורסצ`ה קורבן אופנה, רק ידידים, מואר באש, כרוניקה של אקדח.

מאת: yaddo

פורסם: 12-10-2007
6 תגובות
היום בטלוויזיה

08:00 פרייז'ר, HOT3 / yes Stars 3 (שלושה פרקים).

09:10 מופע שנות ה-70, HOT3 / yes Stars 3 (שלושה פרקים).

11:39, הטירה הנעה, yes 2.

12:00, מתמחים בעיצוב, yes Stars 1.
ריאליטי ובו שנים-עשר כישרונות צעירים מתחרים על משרה נחשקת אחת בחברת עיצוב פנים מפורסמת.





15:50, רכבות לילה, HOT PRIME.
של לארס פון טרייר.

16:00 אהבה בע"מ, ערוץ 1.
פרק 10.

16:37, מצור ימי, yes 4.
עם סטיבן סיגל.

16:50, רדיו חזק, yes 4.
עם כריסטיאן סלייטר.

17:00, שמתי ברז למורה, HOT FUN
עם מתיו ברודריק (פעם ראשונה).

17:30, המבצר האחרון, HOT ACTION.
עם רוברט רדפורד, ג'יימס גנדולפיני.

17:40, ערוץ זי: אובססיה מופלאה, HOT PRIME.

18:00 שש דרגות, STAR WORLD.

18:45, שרק, HOT FUN.


פרק 7.

19:15, גביע הפח + הצד הטוב של הכעס, yes 1.
שניהם עם קווין קוסטנר.

19:40, שודדי הקאריביים: קללת הפנינה השחורה, HOT ACTION.
עם ז'וני דפ (פעם ראשונה).

19:40, ללא גורל, HOT PRIME.
סיפורו של בן 14 במחנות הריכוז.

20:06, בן ערובה, yes 4.
עם ברוס וויליס.

20:09, רוג'ר דוג'ר, yes 2.
עם קמפבל סקוט.

20:15, מונטי פייתון: ועכשיו למשהו שונה לגמרי, HOT FUN.


ברוכים הבאים לעידן חדש - עידן הקריירה. עידן שמבטיח לנו סיכוי להגשמה ומימוש עצמי דרך העיסוק אותו נבחר. רובנו עוד לא הפנמנו את השינוי, אבל בעידן זה לעולם העבודה יש קצב אחר, חוקים אחרים, ובעיות חדשות. עידן זה טומן בחובו סיכויים גדולים עבורנו לצד סיכונים גדולים. כיצד פועלים בעולם העבודה החדש? מה הם החוקים החדשים ואיך ניתן לנצל אותם לטובתנו? מי מרוויח ומי מפסיד מהמציאות החדשה הזו? הסדרה עידן הקריירה תיקח אתכם למסע בנפתולי עולם העבודה החדש דרך סיפורים דוקומנטרים ומפגשים עם מיטב המומחים בתחום.


לאחר תקופה ארוכה חוזר אלי יצפאן היישר ללב הפריים של הטלוויזיה עם תכנית חדשה, במסגרתה מחליט לנסות לייצג את ישראל כשגריר ארצנו בעולם. התוצאה? לא שגרירית ולא ממש שגרתית. במהלך התכנית יצפאן יבקר במדינות שונות (צרפת, איטליה, הולנד, ארצות הברית ועוד) שם יפגוש אישים ודמויות מרכזיות, יכיר מקרוב את הרחוב המקומי ויביא לנו את חוויותיו. כמו כן, הוא יבדוק לאן כדאי להעביר את מדינת ישראל ובעיקר יותיר את התושבים שם המומים. תכנית בידור ואירוח סאטירית המנהלת דיאלוג עם העולם תוך שהיא משלבת כתבות מהארץ ומחוץ לה, מערכונים, פינות אקטואליה ואורחים שישולבו באופן שונה מהרגיל בתכנית וייקחו חלק פעיל בה. יצפאן ישוחח גם עם אנשים ממדינות ברחבי העולם על נושאים חמים במדינתם, יציג משאלי רחוב ושלל הפתעות נוספות.


פרק 2.

21:30, איש על הירח, HOT DRAMA.
עם ג'ים קארי.

21:30, נערה עם עגיל פנינה, HOT סרטים.
עם סקרלט ג'והנסון.


עם סת' גרין, מתיו לילארד.




למעלה מ- 16 שנה עברו מאז נפטר הפרוון סטפן בראון, אך עבור אליעזר ראט, אהובו וחברו לחיים במשך 39 שנים, לבו של סטפן עדיין פועם. יום יום הוא יושב בחדרו של סטפן, שלא השתנה מיום מותו, ומקליט את עצמו מדבר אליו. מאות קלטות הקליט אליעזר עד היום, בהן הוא מספר לסטפן על אירועי היום שחלף, שר לו, משתף אותו במחשבותיו ובגעגועיו. אולם עבור בני משפחתו של סטפן, הקשר בין השניים אינו סיפור אהבה מופלא והרמוני. הם מתארים את אליעזר כמי שהפך במהרה ממאהב למשרת, שהיה מוכן לספוג השפלות ובגידות רק בכדי להישאר בקרבת אהובו. לאחר מותו של סטפן נאלץ אליעזר ראט להוכיח את אהבתו לבן זוגו. מולו ניצבת משפחתו המלוכדת של סטפן המעלה שאלות וחשדות בנוגע לימיו האחרונים של סטפן לאור הצוואה שהותיר אחריו. שיחות שקוימו עם אליעזר וקרוביו של סטפן, הקלטות נדירות, יומנים אישיים ומאות תמונות סטילס וסרטי 8 מילימטר ישנים מספרים על אהבתם הקסומה והמורכבת של הפרוון סטפן בראון והחייט אליעזר ראט.


גרסת שנות ה-2000 הממזרית והחדישה לזה הסוד שלי המיתולוגית. שלושה אורחים מוכרים וידועים מאוד (ביניהם: עודד קטש, ציפי שביט, דני רופ, גיא מרוז, עידן אלתרמן, מיכל אמדורסקי, רותם סלע, שרון חזיז, עמנואל רוזן ועוד רבים וטובים) יציגו מידי שבוע שלושה סיפורים אישיים מדהימים ומיוחדים שקרו להם. הבעיה: רק סיפור אחד הוא אמת. השניים האחרים הם שקרים מוחלטים. צוות השופטים-חוקרים (ביניהם: ורדה רזיאל ז'קונט, עורך דין יורם שפטל, ענבל גבריאלי, אמיר לוסטיג, ליה אלבין ועוד) ינסו לזהות מיהו דובר האמת ומי השקרנים. הם יצפו בקטעי VTR מיוחדים, ישמעו עדויות ויחקרו בברוטאליות את המשתתפים כדי להצליח לזהות מהו הסיפור המדהים האמיתי. גבי גזית מנחה.


עשור עבר מאז נרצח מעצב האופנה ג'יאני ורסצ'ה מאחורי חומות הוילה המאובטחת היטב שהחזיק במיאמי. כעת, באמצעות קולאז' של שיחות עם חברים קרובים, סטאז'רים, לקוחות ועדי ראיה, מורכב לראשונה סיפור רשומון המפרט את ימיו האחרונים של ורסצ'ה. האם אכן היה הרצח שלו אקט של טירוף או שבמידה מסוימת הוא הביא זאת על עצמו?

22:00, יפה במנהטן, ערוץ 2.
עם חניפר לופז, רייף פיינס.


בכורה. כריס ברנדר היה נער מאוד שמן בתיכון שהיה מאוהב בנערה הכי יפה בבית הספר, אך לצערו הם היו 'רק ידידים'. לאחר שנים חוזר כריס במקרה לעיירת נעוריו, לאחר שעבר מהפך, וכעת הוא חתיך הורס שמלווה בכוכבת פופ מפורסמת (פריס). כשכריס נתקל שוב באהבתו הישנה, הוא מחליט לנסות שוב לזכות באהבתה ומגלה שגם עם מראה חדש זה לא כל-כך פשוט. עם ראיין ריינולדס, איימי סמארט.




בכורה. אחד הסרטים הארגנטינאים הראשונים שהעזו להתמודד עם הטראומה של מלחמת פוקלנד, דרך סיפורם של שני חיילים לשעבר שזיכרונות הקרבות ממשיכים לרדוף אותם.


בכורה. ג'ואי (פול ווקר) הוא עבריין זוטר שמחליט לשמור כלי נשק במרתף ביתו למרות שתפקידו הוא להיפטר מהם לאחר ששימשו אנשי מאפיה 'כבדים' יותר. כשחבר של בנו גונב את אחד מהאקדחים כדי להרוג את אביו החורג והאקדח מתגלגל לידיים הלא נכונות, ג'ואי יוצא למירוץ נגד הזמן להשגת האקדח.


עם טום קרוז, ג'יימי פוקס.

22:00, סכין במים + השער התשיעי, HOT PRIME.
שניהם של רומן פולנסקי, השני עם ז'וני דפ (פעם שניה).

22:05, ארבע חתונות ולוויה אחת, MGM.


שידור נוסף: עונה 1, פרק 3.

23:20 זירת הפשע, ערוץ 1.
עונה 7, פרק 8.

23:25, ספיינל טאפ, HOT FUN.

23:27, סימן חיים, yes 1.
אקשן לא רע עם מג ראיין, ראסל קרואו, דיוויד מורס. את ראיין אפשר לפגוש גם לפני כן ב-17:33, לצד מתיו ברודריק (פעם שניה) בקומדיה הרומנטית מכורים לאהבה.

23:36, טריפ נעורים, yes 2.
קלאסיקת נעורים של ריכרד לינקלייטר.