המסך המפוצל

ראשון 14/10/07

האוס, החטיבה שנשכבה על הגדר, כלבוטק, אני אוהב אותך בית"ר, נעדרת, הברברים לפי טרי ג`ונס, רדיוהד. ב-HOT: חיים על מאדים, חייזרים זה אנחנו, לא יכולה להפסיק לשקר, ילד בן זמננו, חוקי המשחק, יריחו. ב-yes: הפמליה, סקרבס, צה!ב, רובין הוד, אנדי ברקר, הזין שלי וכל האחרים.

מאת: yaddo

פורסם: 13-10-2007
8 תגובות
היום בטלוויזיה

10:00, עשרת הגדולים של רדיוהד, MTV.
ושוב ב-22:00.

16:15, אהבה בשחקים, HOT ACTION.

17:05, רצף קן לואץ', HOT PRIME.
ארץ אבות, שירה של קרלה, ריף ראף, ליידיבירד ליידיבירד (פעם ראשונה, שניה, שלישית ורביעית).

17:55, העולם שבפנים, HOT FUN.
עם תורה בירץ', סקרלט ג'והנסון, סטיב בושמי.





19:00, הברברים לפי טרי ג'ונס, BBC Prime.
פרק 2.

19:49, אהבה בסיבוב השני, yes 1.
עם ריי ליוטה.

20:13, 16 מתוק, yes 3.
של קן לואץ' (פעם חמישית).

20:27, סנטה בשקל, yes 2.
עם בילי בוב תורנטון, לורן גרהם.

20:45, הדיקטטור הגדול, ARTE.
של ועם צ'ארלי צ'פלין.

21:00 כלבוטק, ערוץ 2.
עונה חדשה.

21:00, אני אוהב אותך בית"ר, ערוץ 10.
סרט העוקב אחר האנשים האמיתיים המרכיבים את היציע הביתרי הידוע לשמצה. אנשים שמרגישים שכל העולם נגדם. הסרט עקב אחריהם לאורך עונה היסטורית והיסטרית, עונה שבה הכסף הגדול נשפך בפתאומיות אל תוך בירת המצוקה וההזנחה, עונה שבה שכירי-חרב תפסו את מקומם של אגדות מקומיות, עונת אליפות ראשונה אחרי כמעט עשור של אכזבות.


עונה 6, פרק 9.

21:00, אינסטינקט רצחני (Killer Instinct), STAR WORLD.
פרק 11.


עונה 3, פרק 22.


עונה 4, פרק 1. ממשיכים ישר לעונה הרביעית.






עונה 1, פרק 6.

21:30, הטייס, HOT DRAMA.
של מרטין סקורסזה, עם ליאונרדו דיקפריו, קייט בלאנשט.


תיאוריה מדעית מוכרת גורסת בקיום האפשרות כי לפני כמעט 4 ביליוני שנים נחתו על כדור הארץ מיקרובים מכוכב אחר ומהם התפתחו כל צורות החיים על הפלנטה. כולל, כמובן, ההומו ספיינס: אנחנו עצמנו החייזרים. כשהמדענים הראשונים שהעלו את התיאוריה בשנות השישים כי עננים של צורות חיים זרות 'הדביקו' כוכבי לכת בחיים על פניהם בעודם חולפים ברחבי החלל, הם הושמו ללעג ולקלס, אך בעשור האחרון הפך הענף למדע ידוע ומקובל. כיום, מחלקות ב-NASA מוקדשות לחקר האפשרות של מוצא החיים בכוכבים אחרים והגעתם לכדור הארץ ומדענים אחרים חוקרים אורגניזמים העמידים בתנאים קיצוניים ועוינים, כאלה המתאפשרים בחלל החיצון. הרעיון כי חדירה חוצנית, למשל אסטרואיד שנשא בקטריות או אורגניזם אחר, צובר תאוצה וקורם עור וגידים.


הסרט שאמור היה להשתדר בשבוע שעבר אבל נדחה עקב מניעות כאלה ואחרות. נראה אם הפעם זה יקרה: 34 שנים לאחר מלחמת יום הכיפורים חוזרים ותיקי חטיבה 14 אל הגיהינום של קרבות הבלימה והקרב על החווה סינית. הם יוצאים למסע היזכרות מיוסר, צוללים עמוק אל תוך הטראומה האישית ואל ים הכאב על אבדן מאות מחבריהם, אל הרצון להאדיר את ההישג הצבאי מחד, ומאידך אל ההתחשבנות עם העוול ההיסטורי בו זרי התהילה הונחו דווקא על ראשי הצנחנים. שלושה אלופים ממפקדי החטיבה דאז (מצנע, רשף, סקל), יחד עם שורה של לוחמים מכל הדרגים, כולל נשים שעמדו בחזיתות השונות, חושפים את הצלקות שנותרו טריות בגופם ובנפשם. 405 מחיילי החטיבה נפלו במלחמה, 122 בליל הקרב על החווה הסינית בלבד. בסרט משולבים קטעי ארכיון נדירים של רשתות הקשר של החטיבה במהלך הקרבות, ביניהם נשמע גם קולו של אריק שרון מפקד האוגדה. אלה משולבים בצילומי סטילס שצילמו לוחמים תוך כדי לחימה, כמו גם יומנים שנכתבו בזמן אמת. הסרט ערוך כולו כמחרוזת אסוציאטיבית בה משולבים גם קטעי וידאו ארט שצולמו באתרים שונים בסיני ובארץ. כל המשתתפים בסרט מתייחסים אל מחדלי מלחמת לבנון השנייה, בה לתדהמתם התרוקן דרג הפיקוד הנוכחי של צה"ל מכל ערכי לחימה שעליהם חרפו את נפשם במלחמה ההיא. בין השורות נחשפת חרדתם כי מלחמת יום הכיפורים, זו שהייתה לחוויה לאומית מכוננת במשך דור שלם, תירשם לבסוף בכרוניקה הישראלית המצטברת רק כעוד אפיזודה קטנה וחולפת.

21:45, פשוט מאוהבת, HOT FUN.
עם בראיין גרינברג, אומה תורמן, מריל סטריפ.


עונה 1, פרק 9.

22:00, אנדי ברקר, yes Stars 3.
עונה 1, פרק 6.

22:00 יריחו, Xtra HOT.
פרק 16.

22:00, רכבות לילה, חינוכית 23.
של לארס פון טרייר.

22:00, צוצי, yes 3.

22:00, הטיסה, yes 4.
עם ג'ודי פוסטר.

22:00, זהות אבודה, HOT ACTION.
של דאג ליימן (פעם ראשונה), עם מאט דיימון.


פרק 10.


ב-2005, נעצרה קרוליין מורגן בעוון הונאה של סדרת גברים שונים באלפי לירות שטרלינג, בין אם בהתחזות ובין אם בשכנוע בני זוגה כי היא סובלת מסרטן סופני. מורגן נידונה לשנה וחצי מאחורי הסורגים. לשלושה גברים שחרורה יזכיר עסק מר ובלתי פתור. ריי נשא אותה לאישה ב-1991 והביא איתה לעולם חמישה ילדים בטרם עזבה אותו והשאירה אותו חסר פרוטה וחסר בית. אלן הפסיד למעלה מ-2000 לירות שטרלינג בעת שהיו ביחד ב-2004, וגם סטפן כמעט נפל למלכודת שלה, עד שזו נחשפה בידי בתו. בסרט משתפים שלושתם פעולה בכדי לגלות את האמת אודות קרוליין ומדוע היו הם בין קורבנותיה. הם מעמתים אותה עם פשעיה, מנסים להבין את מניעיה ולברר מה היא מתכננת לעשות בכדי לוודא שלא תוכל עוד להשפיע כך על חייהם של אחרים בעתיד.


עונה 2, פרק 7.


ב-2005 יצר לורנס ברקאלו סרט מדובר, הזין שלי ואני, העסק בחייו הבעייתיים כבעליו של איבר מין שאורכו שמונה סנטימטרים בלבד. שנתיים לאחר מכן הוא חוזר בסרט נוסף העוסק לא במסע פנימי כי אם בחיצוני בעקבות אותה הבעיה ודן ביחסה של החברה לבעלי איבר זעיר - נשים מסרסות, חברים לעגניים והורים נבוכים שילדיהם 'לא צויד' באיבר ראוי והם חשים אשמים גנטית בכך.



23:28, המזכירה, yes 1.
עם מגי ג'ילנהול, ג'יימס ספיידר.

23:30, סקס או אהבה (סווינגרז), HOT FUN.
של דאג ליימן (פעם שניה), עם ג'ון פברו, וינס ווהן.

23:45, נעדרת, ערוץ 2.
מיני סדרה בשני חלקים. סיביל חסרת בית מזה כמה שנים. היא מתחילה עם גברים בברים במלונות ומשכנעת אותם לשלם על חדר בשבילה. זה מצליח, עד שערב אחד מתברר שהגבר שמצאה נרצח והיא החשודה העיקרית. החלק השני מחר.