המסך המפוצל

רביעי 7/11/07

כולם רוקדים עכשיו, פרק אחרון לעונה של זירת הפשע ניו יורק. ב-HOT: מניה דיפרסיה והחיים, ילד בן זמננו, הנסתר, מוכה אהבה, אהבה בסיבוב שני. ב-yes: ג`קיל, נמלטים, סודות מחדר המיטות, סופר נני, בנות הקמפוס, לעבור את הגבול, אשפי המד"ב, סרניטי.

מאת: yaddo

פורסם: 06-11-2007
0 תגובות
היום בטלוויזיה

17:30, מתחת לפני השטח, HOT PRIME.
של אמיר קוסטריצה (פעם ראשונה).

19:00 היפה והמרובע, Star World.

19:51, חתול שחור חתול לבן + החיים הם נס, yes3.
שניים של אמיר קוסטריצה (פעם שניה ופעם שלישית).

20:00 האנטומיה של גריי, סטאר וורלד.



20:00, ג'ארהד, HOT FUN.
עם ג'ייק ג'ילנהול.

21:00 האם אתה חכם יותר מתלמיד כיתה ו', ערוץ 2.

21:15, סופר נני 3, yes stars 1.


עונה 3, פרק 14.

21:30 נמלטים, yes Stars 2.
עונה 3, פרק 3.

21:30, רומנטיקה וסיגריות, yes1.
עם ג'יימס גנדולפיני.

21:30, מוכה אהבה, HOT DRAMA.
של פול תומאס אנדרסון, עם אדם סנדלר, אמילי ווטסון.




דוקטור אלן לוי אובחן לאחרונה כלוקה בהפרעת מניה-דיפרסיה. כתוצאה הוא הושעה מעבודתו כפרופסור באוניברסיטה. כשהוא מצולם לאורך שנה עם אלן, אשתו ג`קי ושלושת ילדיהם, הסרט מהווה דיוקן אינטימי, ובאופן מפתיע גם משעשע, של משפחה בהפרעה. המאורעות מתגוללים על המסך כשאלן עוזב קריירה יציבה ומתחיל עסק של מכירת מודלים של מטוסים לרוחבה של אנגליה. ג`קי, רופאה שפגשה את אלן בבית הספר לרפואה, נאבקת בכדי להתמודד עם התפקיד הלא צפוי שהוטל עליה כ'מטפלת' בבעל החולה בנפשו. אך האם סגנון חייו של אלן, ההופך קדחתני יותר ויותר, הוא ראיה למחלתו, לאקסצנטריות, או פשוט לעבודה קשה? הסרט מקרב את הצופה למציאות הדרמטית שבחיים לצד חולה נפש, כמו גם לתוצאות המפתיעות שמביא סיווגו של מישהו ככזה.

22:00 כולם רוקדים עכשיו, ערוץ 2.
לקראת העונה השלישית הכל כך הכרחית של נולד לרקוד, קרין מגריזו מגישה תכנית שמנסה לפענח את קסם הריקוד ומה נדרש ממי שרוצה להיות רקדן להגשים את חלומו. בנוסף - הצצה לעונה החדשה וראיון עם יוליה הזוכה של העונה הקודמת שמספרת מה עבר עליה בשנה האחרונה.


אחד הסרטים הבולטים של פסטיבל סאנדנס האחרון. בשנת 1962, בעיצומה של מלחמת קוריאה, קם ג'יימס דרסנוק, חייל אמריקאי, וערק לצידו הקומוניסטי של הגבול. העריקה, אשר כמותה לא נראה מעולם בקרב חיילי ארצות הברית, הכתה גלים בצפון קוריאה ודרסנוק הפך בה לגיבור לאומי. הוא נחשב ליקיר השלטון העריץ והרבה לככב בסרטי התעמולה שהפיק (תמיד בתפקיד האמריקאי הרשע). לעבור את הגבול, סרט בהפקתו של השחקן כריסטיאן סלייטר (אשר גם מקריין אותו), חוזר אל דרסנוק המתראיין בו לראשונה ליוצרים מערביים, שוטח את עיקרי אמונתו ומסביר מדוע גם כיום הוא אינו מצטער על הצעד בו נקט.



22:00, פייראט מאסטר, AXN.

22:00 קרוב לבית, Xtra HOT.
עונה 2, פרק 19.


עונה 1, פרק 6.


עונה 1, פרק 8.

22:00, סודות נעולים, yes2.
עם קייט הדסון.

22:00, רומן על אמת, yes4.
עם כריסטיאן סלייטר, פטרישה ארקט.

22:00, ממעמקי הגיהנום, HOT ACTION.
עם ז'וני דפ, הת'ר גרהם.


בכורה. מותחן מתוחכם על הסכנה בעקבות חיפוש משמעות במקומות לא נכונים. גבר צעיר ושתי נשים יוצאים לחקור את מהות החלומות של אחת מהן, ומגלים הסבר לחלק מהתופעות העל-טבעיות.


עונה 1, פרק 5.

22:45 CSI ניו יורק, ערוץ 1.
עונה 2, פרק 24 ואחרון לעונה.

23:10, אהבה בסיבוב שני, HOT FUN.
עם ריי ליוטה.

23:17, אנשים מושלמים, yes1.
עם רוברט דה נירו (פעם שניה), פיליפ סימור הופמן.


פרק רביעי: פליטים בחלל, על פי סיפור מאת לורט הרלן אליסון. בני אדם מנודים בחלל נאלצים לכרות ברית עם אויביהם כדי לנסות ולשוב אל האדמה. עם: בריאן דנהי, ג'ון הרט, ג'יימס דנטון (עקרות בית נואשות). במאי: ג'ונתן פרייקס (קומנדר רייקר ממסע בין כוכבים: הדור הבא).

0:00, פסגת הפחד, HOT ACTION.
עם רוברט דה נירו (פעם שניה), ניק נולטי.

0:50, שודדי הזמן, HOT FUN.
של טרי גיליאם, עם ג'ון קליז, שון קונרי.