המסך המפוצל

ראשון 18/11/07

משפחה במנוסה, ילד בן זמננו, כלבוטק, איך את מעזה. ב-HOT: ערב טוב עם גיא פינס, בובות, מה קשור? אישי עם גיל ריבה, פרויקט ביפ, בהפרעה, מהדורה מוגבלת, המושכים בחוטים, חשופים ברשת, טקס פרסי המוזיקה האמריקנית, מחשבות פליליות, אמריקן בודי שופ, השדים של דרזדן, יריחו. ב-yes: הפמליה, ויויאן וייל, סקרבס, פרק אחרון לעונה של צה!ב, מאחורי הסורגים, פעם בחיים, מתים כפויי טובה, תרגיע, קיס קיס בנג בנג.

מאת: yaddo

פורסם: 17-11-2007
7 תגובות
אוקיי, נשימה עמוקה. היום מתחילות עונות חדשות בחם 3 ובביפ, שבמסגרתן שלל תוכניות חדשות ו/או חוזרות בשידור יומי. כמו כן בחם בידור ישראלי חוזרת תוכנית הראיונות הברנז'אית המחכימה המושכים בחוטים, אף היא בשידור יומי.

HOT3:
19:30 ערב טוב עם גיא פינס. עונה חדשה, 11 במספר (וגם ב-23:00).
20:05 בובות. הטלנובלה החדשה של חם, שמביאה את הסיפורים העסיסיים הסודות המלוכלכים שמאחורי תעשיית היופי והדוגמנות. עם מיקי קם, דודו טופז, אלי אלטוניו, מירי בוהדנה, מלי לוי, זוהר ליבה, מיכאל הנגבי, תום אבני, שלומי קוריאט, דנה פרידר, לירית בלבן, גיא לואל, שחר חסון ואחרים.
20:45 מה קשור? עונה שניה.
22:30 אישי עם גיל ריבה, עונה שניה.

ביפ:
ריאליטי בהנחיית ליאון רוזנברג שינסה לאתר את הקומיקאי הבא. צוות השופטים, אורי גוטליב, רשף לוי וריקי בליך, ידרגו את ביצועיהם של אחד עשר צוותים של קומיקאים צעירים ולא מנוסים, לצד הקהל באולפן וקבוצות מיקוד מיוחדות ומגוונות. אנשי התוכנית טוענים בתוקף שזה שונה בתכלית באקדמיה לצחוק, שהעשירה את חיינו מאז ועד היום עם צחי אירני, כי המטרה שלהם היא לעשות קומדיה ולא ריאליטי.
שעשועון יומי חדש בהנחיית עידו רוזנבלום. בכל תוכנית משתתפים ארבעה מתמודדים. בזמן שהם נדרשים לענות על שאלות טריוויה, דעתם מוסחת בשלל דרכים יצירתיות, מוזרות ומכאיבות כטיפולי לייזר, צ?ייסרים של משקה צ?ילי חריף, התחככות בנודיסטים, טיפולי שיניים ועוד. פיני אסקל בפנאי פלוס סבור שסוף סוף מדובר בשעשועון שמשעשע.
23:00 מהדורה מוגבלת, עונה חדשה.

שננו היטב כי אלה תוכניות יומיות שלא יופיעו באסור לפספס מדי יום.



היום בטלוויזיה

18:04 ג'ימי גרימבל, yes1.
עם רוברט קרלייל.

18:30 חתונת הרפאים, HOT FUN.
של טים ברטון, עם ז'וני דפ (פעם ראשונה).


תכירו: פעוטות בני 3 שנים בלבד, עם רוח המרד של גיל הנעורים, רק ללא מיומנויות ההיגיון הנלוות. עונה שניה לסדרה שמאתגרת את הילדים עם משפחותיהם המעונות וממקמת אותם בבית בו הם נצפים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, תוך כדי אימון הורי. שלוש משפחות עם ילדים בעייתיים בגילאי 1-5 שנים, מוזמנים לתוך הבית הבנוי במסורת 'האח הגדול', שם יעברו 6 שבועות אינטנסיביים של לימוד, אימון פעוטות וחיפושים נפשיים. הבעיות עמן הן יתמודדו כוללות חוסר שינה, סירוב לאכול והתפרצויות זעם. את ההדרכה להורים מספקת טניה ביירון האימתנית. שידור יומי.


עונה 1, פרק 2.


פרק 3.

20:00, ניו יורק שאחרי, HOT DRAMA.
עם מגי ג'ילנהול.

20:05, החמישיה הקאמרית, HOT בידור ישראלי.
אכן, עוד ערוץ לסמן בו וי. שידור יומי.

20:16, קיס קיס בנג בנג, yes2.
עם רוברט דאוני ג'וניור (פעם ראשונה).

20:19, ריבר קינג, yes4.
עם אדוארד ברנז.

21:00 כלבוטק, ערוץ 2.


עונה 6, פרק 14.


פרק 3.

21:16 משפחה במנוסה, HOT3 / yes Stars 3.
עונה 1, פרק 3.


עונה 1, פרק 4.


עונה חדשה החושפת כיצד מתנהלים חייהם של האנשים החזקים והמשפיעים ביותר בעולם הבידור והתקשורת בארץ - החל מהבחירות שהם נאלצים לעשות, דרך המחיר שהם נדרשים לשלם, וכלה בפן המקצועי - עבודה בשוק מצומצם יחסית, פתרונות תקציביים יצירתיים וכו'. בניגוד לעונה הקודמת שבה היו מראיינים מתחלפים, הפעם ניב רסקין הוא המנחה הקבוע. בתוכנית הראשונה מתראיין ירון טן ברינק, מבקר הטלוויזיה המוצלח של ידיעות אחרונות והאיש עם שם המשפחה הכי מוזר בארץ. שידור יומי כאמור.

21:30 משפט וצדק, yes Stars 2.
עונה 1, פרק 4.

21:30 פעם בחיים, yes ישראלי.
שידור יומי לכל פרקי הסדרה מההתחלה.

21:30, גאווה ודעה קדומה, yes1.
עם קירה נייטלי.

21:30, ארוחת בוקר על פלוטו, HOT DRAMA.
של ניל ג'ורדן, עם קיליאן מרפי.


חני קרני עייש היא האישה הראשונה בעולם שילדה במצבה הבלתי אפשרי שני ילדים בניגוד להמלצות הרופאים ולמרות הסתייגויות הסביבה. הסרט עוקב אחרי חני מאז נחתה עליה מחלת ניוון שרירים קשה (ALS) וקצבו לה שנתיים לחיות, כשהיא נלחמת בממסד, נאבקת בקשיים כלכליים, לומדת ובונה קריירה חדשה. הוא חושף אישה חזקה ומעוררת השראה במסע הפכפך ורצוף טלטלות, שבשיאו היא פוגשת את סטיבן הוקינג, הפיזיקאי בעל השם העולמי החולה באותה מחלה.


עונה 4, פרק 6.



21:45, הדיוקס קורעים את האזרד, HOT FUN.

22:00, הטנגו האחרון בפריז, MGM.
של ברנרדו ברטולוצ'י, עם מרלון ברנדו.

22:10 צה!ב, yes Stars 1.
עונה 1, פרק 13 ואחרון לעונה. ג'ניפר אניסטון מתארחת, כולל קטע מאוד מתוקשר.

22:00, ויויאן וייל, yes Stars 3.
עונה 1, פרק 5.

22:00 יריחו, Xtra HOT.
עונה 1, פרק 21.

22:00, אי שם באפריקה, yes3.

22:00, הסנדק 3, yes4.

22:00, אקסמן 3: המפלט האחרון, HOT ACTION.

22:45, השדים של דרזדן, Xtra HOT.
עונה 1, פרק 4.


מבט על בית הדין הבינלאומי לפשעי מלחמה הפועל בהאג בסדרת אשר הוקרן בפסטיבל IDFA האחרון. הסרט, אותו מקריין פיטר גבריאל, סוקר את המשפטים החשובים אשר עיצבו את הקו המשפטי של המוסד - המשפטים שבהם נחקרו פשעי המלחמה של ביוגוסלביה וברואנדה ובודק מדוע מעמדו של המוסד עדיין אינו יציב דיו (בין היתר בשל התנגדות ארצות הברית, כמו גם ישראל, לפסיקותיו ולאפשרות שיאכוף את אלו).

23:05 תרגיע, yes Stars 3.
שידור יומי לסדרה של לארי דיוויד לראשונה ב-yes, ארבע העונות הראשונות.

23:37, ליברטין, yes1.
עם ז'וני דפ (פעם שניה), ג'ון מלקוביץ'.

23:40, מונסטר בול, HOT DRAMA.
עם האלי ברי, בילי בוב תורנטון.

23:45, הצלצול, HOT ACTION.
עם נעמי ווטס.

0:21, באפלו 66, yes3.
של ועם וינסנט גאלו, וכן עם כריסטינה ריצ'י.

0:49, הקולר, yes4.
עם וויליאם ה. מייסי, אלק בולדווין.

0:50, סיפורי ארוס, HOT PRIME.
עם רוברט דאוני ג'וניור (פעם שניה).


שידור חי, בהנחיית ג'ימי קימל. ביום שני כמובן שידורים נוספים.