המסך המפוצל

שני 26/11/07

ישראל ושואת הסודנים, דרך ווטרלו, ברני מאק, רציחות במידסומר, היום הגדול, חוק וסדר. ב-HOT: המושכים בחוטים, ילד הבועה, ביקור אסירים, זירת הפשע ניו יורק, קשרים אפלים. ב-yes: חולי טלוויזיה, צ`ייסרס, על טבעי, אהבה גדולה, עד כאן עם אורי גוטליב, להרוג את השליחה, נשות קבע.

מאת: yaddo

פורסם: 25-11-2007
8 תגובות
היום בטלוויזיה

10:50, פיינקילר ג'יין, HOT ACTION.



17:20, פארק גוספורד, HOT DRAMA.
של רוברט אלטמן.

17:55, 12 קופים, HOT ACTION.
עם ברוס וויליס, בראד פיט.

18:00, מרתון מרלון ברנדו, TCM.
בית התה של ירח אוגוסט, יוליוס קיסר, ברנדו (סרט תיעודי חדש עליו) והמרד על הבאונטי. אם זה לא מספיק, בכן 1 ב-21:30 ישודר דון חואן דה מרקו בכיכובו.

18:10, מבפנים אני רוקד, yes1.
עם ג'יימס מקאבוי.

18:26, זכרונות ילדות, yes2.
אנימציה על פי מנגה פופולרית. טאקו, פקידה במשרד, יוצאת לחופשה בכפר עם בני דודיה, מעלה זיכרונות מילדותה ומהרהרת על משמעות הקשר שלה עם איכר צעיר.

19:20, הקיסר האחרון, HOT PRIME.
של ברנרדו ברטולוצ'י.

19:55, קליק, yes1.
קומדיה רומנטית מקסימה למדי עם פייפר פראבו.

20:25, חזיר באוויר, yes2.
עוד אנימה. באיטליה הפשיסטית של שנות ה-30, טייס גיבור מלחמה בעבר, שראשו הוחלף בראש של חזיר עוסק בהצלת טייסים מידי שודדי אוויר. יפנים מטורפים.

20:30, 8 כללים פשוטים, STAR WORLD.
עונה 3, פרק 7.

21:00 קרב סכינים, ערוץ 10.

21:00, רציחות במידסומר, הולמרק.
עונה 10, פרק 6.


הפעם: הכי גאים שיש.


עונה שניה לסדרה הפוליגמית של HBO.



21:16 היום הגדול, HOT3 / yes Stars 3.
קומדיה רומנטית קלילה בת 13 פרקים של רשת ABC, שבהשראת מבנה הסדרה 24 מתרחשת במהלך יום אחד - יום חתונתם של שתי הדמויות הראשיות, דני ואליס. העלילה מתחילה בשעה 8 בבוקר של יום החתונה ומתנהלת בזמן אמיתי. נראה כי הכל משתבש ולא מתנהל לפי התכניות, בדרך לחתונה המיוחלת של זוג האוהבים. במהלך היום הגורלי בחייהם, דני ואליס נאלצים להתמודד עם פקקי תנועה, בני משפחה וחברים שאינם משתפים פעולה ושלל תקלות מעצבנות ומשעשעות, שמאלצות אותם לבחון מחדש את אהבתם. את דני מלווים ביום נישואיו, בין השאר, אביו האקסצנטרי וחברו הטוב, גיי שנמצא עמוק בארון. אימה של אליס היא אישה עקשנית ושתלטנית, שרק תורמת ללחץ שבו נתונה בתה, ואביה הרופא אינו מחבב במיוחד את החתן וחושב שהוא לא בוגר מספיק. עם מרלה סוקולוף, ג'וש קוק, וונדי מאליק.


הפעם: שיחת היכרות עם קרני פלזנטל-זיו, סמנכ"לית התוכן של HOT, האישה שמשפיעה יותר מכולם על מה שצופי HOT יראו על המסך, מספרת איך מוצאים את ה"בטיפול" הבא, סדרות רכש, וגם על מהפכת ה-VOD ועל התחרות עם חברת הלוויין.

21:30, דלתות מסתובבות, HOT DRAMA.
עם גבינת פאלטרו.


כשדיוויד ווטר נפטר בגיל 12, הוא כבר היה מפורסם ברחבי העולם בתור הילד בתוך בועת הפלסטיק. זה היה סופה העגום של הטרגדיה, אולי הידועה מראש. ווטר נודע כילד האמיץ ויפה התואר שנלחם כנגד כל הסיכויים, אך סיפור חייו היה דרמטי אף יותר מכך. זהו סיפור טראגי המעמיד רופאים שאפתניים מול זוג צעיר מבולבל ומפוחד, סיפורם של מטפלים מסורים עד אין-קץ ומדענים בעלי תושייה בחוד החנית של המחקר הרפואי. הסיפור מעלה כמה מן השאלות המוסריות הקשות ביותר בעידן הנוכחי. האומנם הרופאים, מתוך הדחף להציל את הילד, דנו אותו לחיים שלא ראוי לחיותם? האם הם החליטו בסופו של דבר כיצד יסיים את חייו? הסרט מתמודד בעדינות ובנחישות עם הסוגיות הקשות, כשהוא מעלה אותן מתוך תיעוד אינטימי, כאוב ומרגש של הסיפור המלא מאחורי בועת הפלסטיק.




עונה 2, פרק 16.


3000 פליטים מסודן נמצאים בישראל ומאות מגיעים בכל חודש לאזור אילת והדרום. ממשלת ישראל כנראה לא הבינה עדיין את גודל הטרגדיה. אין מדיניות, אין רשות ממשלתית לטיפול בפליטים וכל מנהל מלון או ראש עיר צריך להחליט בעצמו מה לעשות עם הפליטים. רוב הפליטים חסרי זהות. אין להם דרכונים. מבחינת סודן אסור להם להיכנס לישראל והם צפויים למוות אם יחזרו. אבל בישראל החליטו להכיר רק באלה שבאו מדארפור. האחרים אינם מוכרים כפליטים. לילדים אין היכן ללמוד, רבים עצורים בכלל בכלא, משרדי הממשלה מתעלמים מבעיות אנושיות שמחייבות טיפול ממשלתי. ישראל עסוקה בביורוקרטיה כשבסודן מתרחש רצח עם. תחקיר רחב על הטיפול הכושל של מדינת ישראל באלפי פליטים המחפשים קרש הצלה בשטחה. ישראל נבחנת מוסרית ביכולתה ורצונה לטפל בפליטים - 60 שנה אחרי שדרשה מהעולם לדאוג לפליטיה היהודים שנמלטו מאירופה. 3 מיליון פליטים סודנים מחפשים בית, כשהאו"ם מגדיר את מצבם כ"אסון ההומניטרי הגדול של תקופתנו". האם ישראל מבינה שפליטי שואה חדשה מבקשים את עזרתה?


עונה 4, פרק 4.

21:45 מחפשים אהבה עם גלית גוטמן, ערוץ 10.


עונה 1, פרק 5.


התשובה של yes לג'ון סטיוארט: תכנית סאטירה יומית חדשה בהנחיית אורי גוטליב שתציג מידי יום סאטירה אמיתית, מקורית ונועזת על אירועי היום והשבוע. התוכנית בעלת אופי של אולפן חדשות ומשובצות בה פינות סאטיריות, קטעי חדשות פארודיים וראיונות עם כתבי משנה מהאולפן. בין שאר התכנים תתקוף התוכנית אירועים מזווית לא צפויה, תערער על מוסכמות, לא תקבל שום דבר כמובן מאליו וגם תטפל בתקשורת, באופן שבו היא מסקרת ומייצרת אירועים, תחשוף ספינים תקשורתיים ואת מסכי העשן של הפוליטיקאים. ימים ב'-ה', משום מה.


מספר ימים אחרי פיגועי ה-11/9, גויסה סיביל אדומנדס, אמריקאית ממוצא טורקי, לעבודה ב-CIA כמתרגמת חומרי ביון סודיים. חודשיים לתוך עבודה, גילתה אדמונדס שלל ליקויים ושחיתויות בארגון המתגאה כי מאז פרשת אירן-קונטראס, תיקן את דרכיו וכי הוא פועל ללא רבב. אדמונדס אשר פוטרה מעבודתה, יצאה למסע צלב נגד רשות הביון הותיהף אשר מצידה ניסתה להשתיקה בכל דרך - חוקית יותר או פחות.


עונה 1, פרק 4.

22:00 קשרים אפלים, AXN.
עונה 1, פרק 11.

22:00 CSI: ניו יורק, Xtra HOT.
עונה 3, פרק 5.

22:00, איאון פלקס, yes2.
עם שרליז ת'רון, פרנסס מקדורמנד.

22:00, מנוגד לחוקה, HOT PRIME.
תיעודי על האופן שבו נפגעו זכויות האדם של אזרחי ארצות הברית אחרי 11 בספטמבר.

22:20 הלוחשת לרוחות, yes Stars 2.
עונה 2, פרק 6.

22:45 חוק וסדר, ערוץ 1.
עונה 15, פרק 21.


סדרה קומית חדשה של ה-BBC שגיבוריה הם דגי הרקק של עולם הפשע המרצים מאסר בכלא, בני משפחתם, חבריהם המבקרים אותם מדי שבוע בסביבתם הטבעית, ועובדי המקום. העלילה מתרחשת ברובה בחדר המפגשים ועוסקת בעיקר במתח הקומי בין האסירים, בין קרוביהם ובין הסוהרים הנלעגים. הביקורים הם החלון היחיד לעולם החיצון, והם מספקים את הסיפורים לפרקים. בכל פרק ייחשף סיפורו של אסיר אחר. אמנם החיים בכלא אינם קלים, אבל בסדרה הם תמיד מעניינים, קצת מגוחכים ובעיקר מצחיקים.



23:09, גברת הנדרסון גאה להציג, yes1.
עם ג'ודי דנץ'.

23:10, קינסי, HOT DRAMA.
עם ליאם ניסן, לורה ליני.

23:39, אדמונד, yes4.
עם וויליאם ה. מייסי.

0:53 התמורה, yes1.
של מייקל ווינטרבוטום על פי ספרו של תומאס הארדי, עם ווס בנטלי, מילה ג'ובוביץ'.

1:03, המבתר (צ'ופר), yes4.
עם אריק באנה.

2:54, ואת אמא שלך גם, yes3.
עם גאל גרסיה ברנאל.