המסך המפוצל

רביעי 19/12/07

הספורטאים הצעירים, העיר שלנו, בוסטון ליגל, נולד לרקוד, חוק וסדר מדור מיוחד. ב-HOT: המושכים בחוטים, אצל אנג`לו, נפשו של אבי, היחידה. ב-yes: דקסטר, שטח הריגה, סופר נני, בנות הקמפוס, מנוצלת.

מאת: yaddo

פורסם: 18-12-2007
7 תגובות
היום בטלוויזיה

18:05, ניו יורק רוקדת, HOT PRIME.
תיעודי.

18:25, טאטי דניאל, yes3.

18:35, קליק + לנשק את ג'סיקה סטיין, HOT FUN.
שתי קומדיות רומנטיות חכמות ומקסימות בדגש על אהבת נשים.

19:00 היפה והמרובע, Star World.

19:49, אויב בשער, yes4.
עם ג'וד לאו, ג'וזף פיינס.

19:50 אמריקן ספלנדור, HOT DRAMA.
עם פול ג'יאמטי.

20:00 האנטומיה של גריי, STAR WORLD.


עונה 12, פרק 9.

20:15, אריק הוויקינג, yes2.
עם טים רובינס, ג'ון קליז, אריק איידל.

20:18, שיקוי לילה + פרח הרוע, yes3.
שניים של קלוד שברול.

21:00 נולד לרקוד 3, ערוץ 2.

21:00 היחידה, STAR WORLD.
עונה 1, פרק 6.

21:15, סופר נני 3, yes stars 1.


עונה 3, פרק 20.

- תגידו, באיזו אבקת כביסה מורידים דם?
- שתוק ותיראה קשוח


מיני סדרה בת שמונה פרקים. ג'ק מנדז, המכונה "מר וולף" (ג'ון לגוויזמו, כרגע גם ב-ER בהולמרק), מנהיג חבורה של מארינס יוצאי צבא בשוד בנק. אך כמו כל התכניות המדוקדקות ביותר - גם התכנית הזו נועדה לכישלון. נהג רכב המילוט שלהם ברח לאחר קרב יריות עקוב דם, בני ערובה נורו וחלקם ברחו, וכעת חבורת המארינס לכודה בבנק ומציבה תנאים בלתי אפשריים למנהל המו"מ המשטרתי, הפקד הורסט קאלי. זאת לא הייתה הכוונה. אף אחד לא היה אמור להיפגע. כל שהם רצו זה פיצוי הולם על העבודה ההרואית שעשו בהגנה על המדינה מפני אויביה. האם יצליחו לקבל את מה שהם חושבים שמגיע להם ולהימלט מהבנק בלי להיתפס? האם ישלמו על פשעיהם? האם יצליחו ללכוד את לב הציבור עם סיפוריהם קורעי הלב מהמלחמה הקשה? עוד משחקים דוני וולברג, וגם שניים מהסמויה ג'יי די וויליאמס (בודי) וליאו פיצפטריק (ג'וני, שותפו של באבלס לסמים בעונות הראשונות), שניהם משמאל בתמונה.


הפעם: עופר מנחם, האיש שעומד מאחורי הקאמבק של דנה אינטרנשיונל, הפריצה של קרן פלס, היציאה מהארון של אמיר פיי גוטמן ופרסום מחלת הסרטן של שרון חזיז. מנחם חושף את השיטות להפוך שירים ללהיטים, מספר כיצד הופכים זמרים אנונימים לסיפורי הצלחה ומגלה מה מחכה למאיה בוסקילה בעתיד הקרוב.

21:30, העולם החדש, HOT DRAMA.
עם קולין פרל, כריסטיאן (ד)בייל.


"כשהייתי קטנה אבי צילם אותי. כעת אני מצלמת אותו". בשנות השישים העתיד נראה ורוד להוריה של ווייב. היו להם 2 ילדים ובית עם גינה. כעת, משחלפו 40 שנים, הן הביאו עמן לאורך הזמן שינויים דרמטיים וכאובים שהתרחשו. אמה של ווייב נפטרה ואביה נאבק בסכיזופרניה. הסרט משתף את הצופה במערכת היחסים האוהבת של ווייב עם אביה, ומגולל מחדש ובאופן מרגש את סיפור חייהם. זהו סרט על אהבה, תקווה ויכולת האדם להתגבר על מצוקותיו, אפילו בפני המכשולים הגדולים ביותר.

אבא צילם את התמונה בזמן שהצטלם בה.
הייתי צריכה לחשוד כבר אז


בכורה לאחד מסרטי התעודה הקצרים הבולטים של השנה החולפת, המביא את סיפורה של סוזאן גרינברג, אשר נכלאה בשנת 1987 ל-25 שנות מאסר לאחר שירתה למוות בבעלה אחרי שנים של התעללות שחוותה מצידו. גרינברג, אשה מוכה לשעבר, למדה בכלא את ספרי החוקים הרלוונטיים ולאחר שינוי מרחיק לכת בחוק האמריקאי אשר נגע לזכויות נתקפים להגנה עצמית, פעלה לפתוח מחדש את תיקה. סרט זה מתעד את משפטה ההיסטורי שהחל בשנת 2002 בו ביקשה לשחררה מהכלא.


עונה 1, פרק 3.


עונה 1, פרק 14.

22:00, שמש נצחית בראש צלול, yes2.
של מייקל גונדרי. כן כן, כך כתוב בלוח של פנאי פלוס.

22:00, הסנדק 3, yes4.
של פרנסיס פורד קופולה.

22:00, ונדטה, HOT ACTION.
עם נטלי פורטמן.

22:00, מחבואים, HOT PRIME.
של מיכאל הנקה.


סדרה תיעודית מבית עובדה. איתי אנגל מתעד את מסע העלייה המפתיע של נבחרת ישראל הצעירה בכדורגל לאליפות אירופה, לראשונה בהיסטוריה של ישראל. סיפורי השחקנים מובאים על רקע מלחמת לבנון השניה. פרק 2 מתוך שלושה.


עונה 2, פרק 5.


עונה 6, פרק 6.


פרק 3.

23:49, חייל מצטיין, yes2.
עם חואקין פיניקס, אד האריס.