המסך המפוצל

ראשון 13/1/08

ארץ נהדרת, קייל XY, עובדה, גלובוס הזהב, מי שמדבר. ב-HOT: הגברים של שדרות מדיסון, הקרב על הרייטינג, למה מה, קרב המוחות, צופן דה וינצ`י, מי רוצה להיות גיבור על, מחשבות פליליות, פרק אחרון של השדים של דרזדן. ב-yes: פעם בחיים, המלחמה, הנרגנים, דימיטרי מרטין: איש, העשב של השכן, פרק אחרון לעונה של סקרבס, שחקנית סוג ד`, הפמליה מההתחלה.

מאת: yaddo

פורסם: 12-01-2008
26 תגובות
היום בטלוויזיה

17:02, צ'ארלי צ'פלין: הדיקטטור הגדול, yes3.
ולפני כן סרט קצר של צ'פלין, הכתף 'שק.


כן כן, תאמינו או לא, הסדרה האהובה של שואוטיים ששודרה בעבר בערוץ המנוח כן ועוד, מגיעה לשידור יומי גם כאן. הזדמנות טובה לצופי חם. הסדרה חושפת את הצופים למתרחש מאחורי הקלעים ברשת שידור פיקטיבית הנאבקת על אחוזי הצפייה בשעות השיא, ומפסידה בקרב מול הרשתות הגדולות בארצות הברית. מנהלי התחנה והפקידים הבכירים של הרשת מתמודדים עם כוכבי התחנה, וחיים בעולם של תככים. רוב מאלון (בראיין קרווין), נשיא התחנה, מנסה להילחם ברשתות הגדולות ולשמור על תקציב מאוזן. לורי וולפון (שרלוט רוס) משמשת כסגניתו. היא שאפתנית ואינה בוחלת בשום אמצעי כדי להתקדם. מלקולם לפלי (טאק ווטקינס) אחראי לליהוק. הוא הגיע מרשת אחרת, ונמצא בעיצומו של קרב משפטי נגד שחקנית כושלת שהאשימה אותו בהטרדה מינית.




עונה 1, פרק 11.

19:25, סופרמן חוזר, HOT GOLD.


יש מדענים שמצאו את האושר. יש גברים שיכולים להניק. יש אנשים שעוברים את גיל מאה בקלות. יש ספרי מדע שאסור להחמיץ. ויש גם מי שמתכנן ליישב אותנו על המאדים. המחקרים החדשים בעולם מובאים על ידי פרופסור למתמטיקה בלונדינית (כן, זהו הניסוח במקור. המתמטיקה היא הבלונדינית, לא הפרופסור, וכידוע לכולנו, בלונדינית אינה תכונת אופי), פסיכולוגית ששונאת את פרויד, חוקר מוח שאוהב אותו, פרופסור לפיזיקה שמופיע בתיאטרון ומרצה לפילוסופיה עם קוקו וגורמט. בין הפרקים: 10 מחלות נפש שכולנו חולים בהן, 10 דרכים לעבור את גיל מאה, 10 מדענים ישראלים שהביאו לנו כבוד, 10 ספרי מדע פופולרי שכל אחד יכול לקרוא, 10 שאלות של ילדים (ואיך לענות עליהן), 10 מדענים שהפכו לידוענים, 10 גילויים חדשים על המוח, 10 דרכים מוכחות להגיע אל האושר, 10 שאלות שיפתרו במאה הקרובה. בהשתתפות פרופ' מינה טייכר, המדענית הראשית; פרופ' עדה למפרט; פרופ' יורם יובל; פרופ' אורי אלון, מכון ויצמן; שמעון אזולאי, החוג לפילוסופיה אוניברסיטת ירושלים. בפרק הראשון: ברוכים הבאים לתוכנית הטלוויזיה שתעשה אתכם מאושרים, תוכנית שתשמח אתכם, תלהיב אתכם, תעלה חיוך על שפתותיכם, או לפחות תסביר לכם למה כולם מסביב נראים כל כך מאושרים ורק אתם לא. עשר דרכים פשוטות ובדוקות שיעלו את רמת האושר שלכם.

19:49, נ.ב. אוהב אותך, yes1.
עם לורה ליני, טופר גרייס.

20:13, שלושת המוסקטרים, yes2.
עם קיפר סאתרלנד, צ'ארלי שין, כריס אודונל.

20:50, עובדה, ערוץ 2.


עונה 6, פרק 22 ואחרון לעונה.


עונה 2, פרק 2.


עונה שלישית בשידור יומי לסדרת הריאליטי עטורת השבחים. גם הפעם נשלחים עשרה ידוענים המצוותים לחמישה זוגות אל שלל מיקומים הזרים להם, כדגים מחוץ למים, שם יצטרכו להתאקלם ולחיות לתקופה: ליאור שליין וגורי אלפי (בתמונה) ישתתפו במסע צייד בקוטב הצפוני, מיטל דוהן ומורן אטיאס בשיא העושר הרוסי, גידי גוב וגיל ריבה יעברו חוויה רוחנית בפאצ'ה מאמה בקוסטה ריקה, דב נבון ורותם אבוהב מתגייסים למשטרה, וחנה לסלאו ורנא רסלאן בשיירת גמלים בדואית מישראל לירדן.




פרק 5.

21:30 משפט וצדק, yes Stars 2.
עונה 1, פרק 12 ואחרון.

21:30 עיר של מלאכים, yes1.
עם ניקולס קייג', מג ראיין.




סוף-סוף תוכנית ריאליטי אינטליגנטית: המשתתפים הם פיזיקאי קוואנטים, סוחר בוול סטריט, אלוף שחמט, טייס קרב, אומן, עילוי מוזיקלי ומחזאי. הם מושמים באוניברסיטת אוקספורד ונבחנים עד זוב דם כמעט. והמטרה? זו כנראה הדרך היעילה ביותר לפתור את אחת התעלומות הגדולות ביותר של המוח: מה היא אינטליגנציה? ממנת משכל דרך אינטליגנציה רגשית ועד פתרון בעיות ויצירתיות, נבחנות התיאוריות העדכניות ביותר והמתמודדים נתונים תחת לחץ כמוהו לא ידעו בעבר. יחד יש להם את כל המרכיבים של אינטליגנציה אנושית. אך מי מהם אוחז לבדו בשילוב המושלם? האם מתמטיקאי חכם יותר ממוזיקאי? האומנם מדע דורש יותר עוצמה מוחית מאומנות? יש שיטענו כי לא כך הוא: זו איננה העצמה המוחית שתכריע, אלא אופן השימוש בה. ראיה לכך עשויה להעניק אחת מעשרת המתמודדים, דניאלה סימיצ'בה, בעלת מנת המשכל הגבוהה בעולם (200) שאיננה מצליחה למצוא עבודה.


ספיישל סטנד-אפ שעשה הבחור הכשרוני עד מאוד הזה לקומדי סנטרל. מה שלא מכיר אותו בכלל חייב לצפות, מי שכן מכיר - רצוי שיצפה, אם כי לדעתי הפרק שלו בקומדי סנטרל מציג (שנקרא כאן בביפ 'נותנים בראש') היה טוב בהרבה.


פרק 6.


עונה 1, פרק 7.

22:00 מי רוצה להיות גיבור על, AXN.
עונה 2, פרק 3.

22:00, וונדרלנד, HOT PRIME.
של מייקל ווינטרבוטום.

22:00 צופן דה וינצ'י, HOT GOLD.
בכורה לשובר הקופות המוכפש המבוסס על ספרו של דן בראון. טום הנקס מגלם חוקר סמלים ומפענחת צפנים מנסים לפתור תעלומת רצח מוזרה הנוגעת לכת עתיקה ומסתורית.




עונה 3, פרק 8.

22:45, השדים של דרזדן, Xtra HOT.
עונה 1, פרק 12 ואחרון.

22:55 מי שמדבר, ערוץ 2.

23:00, שחקנית סוג ד', yes דוקו.
עונה שלישית לאלה שמשום מה יש להם כוח לקתי גריפין.

23:00, הפמליה, yes Stars 3.
כל פרקי הסדרה בשידור לילי קבוע במקום תרגיע.

23:00, ניו יורק שאחרי, HOT DRAMA.
עם מגי ג'ילנהול.

23:50 בתוך גרון עמוק, HOT PRIME.
תיעודי.

23:55 בטי, ערוץ 2.
שידור חוזר: עונה 1, פרק 16.

1:10 רוד טריפ, HOT FUN.


וגם בסטאר וורלד. אולי, זאת אומרת. הרי הטקס בוטל ובמקומו יש מסיבת עיתונאים משודרת, מה שאומר שאין לפני כן שטיח אדום אבל כן יש מסיבות למיניהן, בארצות הברית על כל פנים. מה ישודר כאן? לוחות השידורים לא התעדכנו, אבל יש להניח שהערוצים יממשו את זכויות השידור ויביאו את מה שקורה בארצות הברית.

3:08, קאשבק, yes3.
הסרט הקצר שהוביל לסרט הארוך של שון אליס. את הקצר לא ראיתי, אבל מכיוון שהסרט הארוך היה פגום בכלל אורכו, הרי שהקצר הוא בוודאי יצירת מופת.