המסך המפוצל

שלישי 15/1/08

משמורת, השנים הטובות, שלום אנד גוד איבנינג, סיפור מסגרת, מתנקשות בפרברים, היפרדרייב. ב-HOT: אאוריקה, אשראי וטוב לי? מלון בבילון. ב-yes: גיבורים, החברים של אלוהים, בוש הקטן, טורי ודין, החיים בלופ, פרק אחרון לעונה של אני אוהב את ניו יורק, מספ7ים, מתערבים.

מאת: yaddo

פורסם: 14-01-2008
13 תגובות
היום בטלוויזיה

13:25, אחי, איפה אתה? HOT GOLD.

14:51, קינג קונג, yes2.
עם נעמי ווטס.

15:35, סודי ביותר, HOT FUN.
עם ואל קילמר (פעם ראשונה).

18:10, גאווה ודעה קדומה, HOT GOLD.
עם קירה נייטלי.

18:20, כשהרוח נושבת, HOT PRIME.
עם קיליאן מרפי.

18:30, החבובות, ערוץ 1.
הפעם עם ג'ולי אנדרוז.

19:00 הלוחשת לרוחות, STAR WORLD.
עונה 1, פרק 16.


הפעם: יש מדענים שיושבים במעבדות ויש מדענים שמתארחים בתוכניות. מה הופך מדענים מסוימים לדמויות מוכרות בכל העולם בעוד עמיתיהם, חלקם לא פחות חכמים או חדשנים, נשכחים מלב הקהל? בואו איתנו להכיר את המדענים שיצאו ממגדלי השן והפכו לכוכבים במדורי רכילות ולאורחי כבוד בתוכניות טלוויזיה.

20:06, הטרילוגיה של לוקה בלבו, yes3.
הבריחה, הזוג ואחרי ברצף.

21:00 שלום אנד גוד אבנינג, ערוץ 2.

21:30, קולד מאונטן, yes1.
עם ניקול קידמן, ג'וד לאו, רנה זלווגר.


עונה 2, פרק 7.

21:00, אחים ואחיות, STAR WORLD.
עונה 1, פרק 12.

21:15 אני אוהב את ניו יורק, yes Stars 1.
פרק אחרון לעונה. כן, יש עוד אחת.


דרמת התבגרות חדשה מבית היוצר של המפיק ארון מרטין (דגראסי - הדור הבא), העוקבת אחר קורות בחורה יתומה בשם סמנתה בסט, בשנה הראשונה שלה באוניברסיטת צ'ארלס במסצ'וסטס. סמנתה, אשר העבירה את מרבית שנות חייה בין משפחות אומנות, מגיעה לקולג' היוקרתי בזכות מלגה שקיבלה מאישה שמניעיה אינם ברורים. הסדרה מתארת את החיים בקולג' אמריקאי טיפוסי על כל המשתמע מכך, כולל מסיבות, מבחנים, עבודות ו'אודישנים' לאחווה המובילה. בין הדמויות העיקריות שסובבות את סמנתה נמצאים קתרין - השותפה העשירה והמעצבנת שלה לחדר, דבון - כוכב כדורסל מקומי ומושא רומנטי חתיך, טרנט - סטודנט חלקי וברמן שמתחרה על לבה, נואה - שותפו לחדר של דבון, שלומד כלכלה ורוצה להגיע להוליווד ודאון - שחקנית צעירה שעזבה את הוליווד לטובת הלימודים בניסיון לחיות חיים נורמליים. במקביל מחפשת סמנתה אחר הוריה הביולוגים כדי לפתור את שאלת זהותה (ג'ולי מפליסיטי?).




עונה 2, פרק 10.


עונה 2, פרק 8.


חברות האשראי מבקשות מאתנו כיום סליחה. האם בארה"ב זה מאוחר מדי? חובות האשראי חונקים את העם האמריקאי: יותר ויותר משפחות מונעות לפשיטת רגל וייאוש, וזקוקות למחוות צדקה מצד קהילתן בכדי להשתחרר מן העול הבלתי מרפה. חייהם של מיליוני אמריקאים נתונים תחת מכבש לחצים כלכלי שהופך לבור ללא תחתית. מפיק החדשות עטור הפרסים והניסיון דניאל שכטר חוקר בתעודה נוקבת כיצד אמריקנים כה רבים אינם מסוגלים לשלוט בחובותיהם. הסיפור סבוך עשרת מונים מסתם גוזמה טבעית בשימוש באשראי; הכוח מתגלגל לידיים מעטות והתוצאות מבהילות. הסרט מציג כיצד הקניון החליף את המפעל בתפקיד המנוע הכלכלי של אמריקה, וכיצד הבנקים הגדולים וחברות האשראי קונות את הממשל ומובילות את האומה האמריקאית למצב שכונה ע"י כלכלן לשעבר באחד הבנקים הגדולים כ"צמיתות מודרנית". בעקבות דרכה של ממשלה עם חובות לאומיים של טריליוני דולרים, גם הצרכנים צברו חובות בגדלים דומים בהלוואות, משכנתאות וחובות באשראי. לראשונה בהיסטוריה, באמריקה ישנו שיעור חיסכון שלילי והיא רוכשת מעבר לים יותר מאשר מייצרת. סרט המציע יותר ממבט מעמיק ומספק קריאה לפעולה כמו גם מדריך מעשי.


עונה 1, פרק 5.

22:00 טורי ודין, yes Stars 1.


עונה 2, פרק 5.

22:00 מלון בבילון, Xtra HOT.
עונה 2, פרק 8.


בכורה לסרטה החדש של אלכסנדרה פאלוסי, יוצרת הסרט המדובר מסעותי עם ג'ורג', שליווה את קמפיין הבחירות של ג'ורג' בוש לפני שמונה שנים. פאלוסי, דמוקרטית בנשמתה (ובתה של יו"ר ראש הקונגרס האמריקאי ננסי פאלוסי) מתחקה גם בסרט חדש זה אחרי צדה הימני של המפה הפוליטית בארה"ב ויוצאת לתעד את אוהדיו החמים ביותר של ממשל בוש - המאמינים האוונגליסטים. פאלוסי לוקחת את צוותה למסע דרכים ברצועת התנ"ך האמריקאי. היא מגיעה לכנסי מאמינים המוניים הנערכים באצטדיונים, מבקרת משפחות נוצריות מרובות ילדים המגדלות את צאצאיהם "להפוך לחיילי צבא בקרב שעומד להתנהל מול האיסלם", וחוקרת צעירים בקולג'ים נוצריים העושים ככל יכולתם בכדי להתנזר מסקס עד לחתונה.

22:00 , שלום לנצח, MGM.
של רוברט אלטמן, עם אליוט גולד.

22:00, מת לצעוק 3, yes2.

22:00, הטיסה, yes4.
עם ג'ודי פוסטר.

22:00, היט, HOT ACTION.
עם אל פקינו, רוברט דה נירו, ואל קילמר (פעם שניה).

22:00, פחד ותיעוב בלאס וגאס, HOT PRIME.
(פסיכדליקה, פעם ראשונה).


פרק 11.

22:25 מספ7ים, yes Stars 2.
עונה 3, פרק 23.


עונה 1, פרק 4.

22:30, החיים בלופ, yes Stars 1.
עונה 1, פרק 4.


עונה 1, פרק 4.

23:20 סיפור מסגרת, ערוץ 2.

23:55 בטי, ערוץ 10.
שידור חוזר: עונה 1, פרק 18.

0:03, הגנן המסור, yes1.
עם רייף פיינס, רייצ'ל ווייז.

1:44, שוטר אלים, yes3.
של ועם טקאשי קיטאנו.

4:15, פסיכדלי, MGM.
עם ג'ק ניקולסון (פסיכדליקה, פעם שניה).