המסך המפוצל

אחת שיודעת, פרק 14

הפרק שודר ביום שני, 21/4/08. ספוילרים לפרק גם בתמונות

מאת: איתן גשם

פורסם: 26-04-2008
10 תגובות
שלום, גולשי המסמ"צ היקרים, אחד שיודע כאן. מקור המידע האחד והיחיד והבלתי נדלה שלכם, על חיי הזוהר של הנערים העשירים, המלוקקים שחיים את החיים ה(עלק) מעניינים.

ישנה סדרת טלוויזיה אחת, נקרא לה... GG. GG היא מלכת הכיתה של בית הספר לטלוויזיה. היא צעירה, היא לוהטת, כולם מדברים עליה והיא מכתיבה אופנה. אבל GG שלנו נשלחה לגלות ארוכה, שלא מרצון. אך אל דאגה גולשים חביבים, GG שלנו חוזרת. ובגדול, כולם מדברים עליה, כולם רוצים לדעת: מי תקע/ה סכין בגב של מי? מי שכב/ה עם מי? מי ילמד/תלמד שיעור מעשי על החיים? והכי חשוב: מי יעמיד את ג'ני המפריז המעצבנת במקום?



כל הדמויות המוכרות והאהובות שלנו כבר במצב רוח קרבי, מוכנות לקאמבק שיגרום לצביקה פיק להחוויר! טוב, לא בדיוק כולן...

Spotted! בלייר וולדורף, שמא נקרא לה ב'? מתבכיינת על זרועותיה של חברתה/יריבתה סרינה ון דר וודסן, הידועה יותר כ-ס'. רגע, רגע. ב' מתבכיינת? האם המלכה האם היא בעצם רכיכה חסרת ביטחון שבנתה את המלוכה שלה על העמדת פנים? מעניין...

למה היא מתבכיינת? מה היא רוצה? למי שחי בפלנטה אחרת בשנה האחרונה הנה הסיפור במילה וחצי - המלכה שלנו מנסה לכבוש מחדש את כתר המלוכה שנלקח ממנה באכזריות, אבל הדרך לשם רצופה בכוונות רעות, ובהשפלות פומביות. ויש את ג'ני המפריז, הילדה המעצבנת והבכיינית או בקיצור: "דון". דון הלשינה על ב' וגרמה לה להיזרק לכלבים, ועכשיו ב' מחפשת דרך להשיב לעצמה את הכתר. אבל ב' עדיין הלומת קרב, ודון לא תוותר מהר כל כך. אבל דון גם עושה צעד אחד יותר מדי, ומשפילה את ב' בפומבי שוב. זה כל מה שב' היתה צריכה כדי להחזיר לעצמה את רוח הקרב, כן, גולשים יקרים... The Bitch is Back!

אבל איך ב' תצליח לזכות מחדש באמון חברותיה שירקו לה עצמה בפרצוף? הממ... היא לא צריכה לעשות הרבה. אתם מבינים, גולשים יקרים, דון כל כך טיפשה ומעצבנת שהיא מסבכת את עצמה בגניבה של שמלה יקרה של אחת מחברותיה, כך שכל מה שב' צריכה לעשות זה להיות במקום הנכון ובזמן הנכון... אוי, זה היה כל כך קל...

אבל, רגע... לא כל כך מהר, חברים! מסתבר שדון לא כזו תמימה כמו שהיא נראית, והיא מצליחה למצוא פתרון יצירתי ומניפולטיבי כדי להחזיר את העניינים לקדמותם. מעניין... נראה שלמלכה שלנו באמת קמה מתחרה לא פראיירית. אבל מישהו באמת חושב, שדון תוכל לעמוד מול המניפולציות של ב'? ומישהו באמת רוצה שדון תצליח? לא רק שהיא מעצבנת, היא אפילו לא יודעת לשחק... אה, ויש לדון גם יומולדת, והמשפחה שלה נורא רוצה לפרגן לה, אבל בסוף יוצא שהם רק אוכלים את העוגה שלה. ממ... שוקולד...

גם בגזרת ס' העניינים שמחים. ס' אוחזת באח חדש, שאותו היא מחבבת בערך כמו שבלייק לייבלי (ס') מחבבת את לייטון מיסטר (ב'), כלומר: NOT! והאח ה"חדש", שנקרא לו צ' לא מפסיק להציק לה, ולכן כשס' מקבלת מתנות מטרידות ומפתיעות באופן אנונימי, היא, כמובן, מאשימה את צ'. אבל מה לעשות, צ' אמנם מניאק לא קטן, אך ידו לא היתה במעל הפעם. ורק בסוף ס' מבינה, שלא צ' הוא השובב כאן, אלא דווקא ג', שנראה שיש לה היסטוריה ארוכה עם ב', ומאיימת לחזור לחייה. The Bitch is Back אמרנו כבר?



אז מי זאת ג'? ומה היא רוצה מס' שלנו? האם דון תשמור על הכתר, או ששוב תסבך את עצמה ותגנוב איזה כפתור של אחת מהחברות שלה? ומה תעשה ב'? האם תשב לבד, בחושך או שסוף סוף תרים את ישבנה ותצא לקרב אמיתי נגד דון? ומתי נייט יפתח אישיות? רוצים תשובות? חכו לשבוע הבא.... עד אז, נשיקות וחיבוקים... XOXO, אחד שיודע. ציון: 7.5.