המסך המפוצל

חמישי, 24/7/08

רוקדים עם כוכבים, בלדרים, פרוייקט מסלול 4, חיילים יקרים, מקום לדאגה, בטיפול 2. ב-HOT: ילד בן זמננו, אחים ואחיות 2, מילים ולחן. ב-yes: גיבורים נחשפים, אחים בדם 2, בעזרת השף ארה"ב, שובר שורות.

מאת: roswella

פורסם: 23-07-2008
13 תגובות
היום בטלוויזיה


11:25 מיס סאנשיין הקטנה, HOT Gold.
עם סטיב קארל.

13:14 חמים וטעים, yes 3.
עם ג'ק למון, טוני קרטיס, מרילין מונרו.

15:20 בחזרה לעתיד 3, HOT Fun.
עם כריסטופר לויד, מייקל ג'יי שועל, מרי סטינבורגן.

17:34 טור דה פראנס 2008, ערוץ 1.
מירוץ האופניים היוקרתי ביותר שנערך פעם בשנה ברחבי צרפת ומשתתפים בו מיטב הרוכבים מכל רחבי העולם. המירוץ יימשך על פני 22 יום. עדכונים בשידור ישיר מהמרוץ.

18:42 טעם החיים, yes 2.
סרט מערכונים של מונטי פייתון.

20:00 בטי, Star World.
עונה 1, פרק 16.

20:09 המומחה, yes 4.
עם סילבסטר סטלון, שרון אבן.

20:10 ילד בן זמננו ? סיפורי הילדים, ערוץ 8.
פרק 3: פאריס היא אם חד-הורית ואמנית נכה ללא גפיים מתפקדים. לבנה יש חיים לא פשוטים איתה. היא נוסעת בכל העולם והוא נשאר עם מטפלות אקראיות. בנוסף, ההתמודדות היומיומית עם אם נכה אינה פשוטה. שרלוט נולדה כחלק מתאומים, ואחיה נפטר עוד ברחם. על השמחה של הוריה מאפילה עצבותם בשל מות אחיה. לאחר שנה וחצי נולדת אחותה שמבחינה פיזית גדולה וגבוהה משרלוט. שרלוט צריכה להתמודד עם אחות שתלטנית ועם הורים שמהר מאוד גם נפרדים.

21:00 רוקדים עם כוכבים 2008, ערוץ 2.

21:00 בלדרים, ערוץ 10.
פרק 3.

21:14 פרוייקט מסלול, HOT3 / yes Stars 3.

21:30 אחים בדם, yes stars 2.
עונה 2, פרק 5.

21:40 חיילים יקרים, ערוץ 1.
תעודה ב- 5 פרקים. פרק 3: ב- 82'-85' תועד מו"מ לשחרור שבויים. דילמות מוסריות- חיים או מתים, המחיר, לחץ המשפחות ועמדת המדינה. תקציר האירועים שהתרחשו אז, והשלכותיהם על עסקאות עתידיות, עד לויכוח הציבורי הקשה בימינו.

22:00 מקום לדאגה, ערוץ 10.
תכנית מערכונים.

22:00 יפות באזיקים, yes דוקו.
בכורה. מה משותף לרוצחות, לוחמות גרילה, זונות וגנבות? כולן משתתפות בתחרות יופי. המפסידה ת?מח?ה דמעה ביד מקועקעת, הזוכה תחבוש את כתר המלכה (אך לא ת?כ?נס מסיבות עיתונאים ו/או תוזמן לתכניות אירוח ו/או יעשו עליה כתבת פרופיל ב"אולפן שישי") - ותלווה אחר כבוד לתאה?. תחרות מלכת היופי יוצאת הדופן הזו, מתרחשת מדי שנה בכלא הנשים של בוגוטה, קולומביה. עבור מיירה, ויויאנה, אנחלה ואנג'י, התחרות מייצרת התרגשות ומפלט זמני מהשעמום, הבדידות והייאוש של תאן בכלא. בחברה הקולומביאנית, המאצ'ואיסטית להפליא, זוכות תחרויות היופי לרייטינג גבוה אף יותר מזה של אליפות העולם בכדורגל. אבל אפילו כאן, תחרות יופי בכלא היא אירוע יוצא דופן. "לה קורונה" הוא סרט עם דמויות חזקות, שמעלה שאלות על נשיות, צדק שרירותי ומלחמה בין אזרחים.


עונה 2, פרק 1.


אדני ארצ'ר (ליאונרדו דיקפריו), שכיר חרב ומבריח יהלומים בסיירה ליאון, מקבל מידע על דייג מקומי (דז'ימון הונסו) שיודע על מיקומו של יהלום נדיר ויקר ערך. בעזרת כתבת אמריקאית (ג'ניפר קונלי) הוא מאתר את משפחתו של הדייג ולאחר שהוא משחרר אותו מהכלא, הם יוצאים יחד למסע בעקבות בנו של הדייג, שגוייס לשורות המורדים, ובעקבות היהלום הנדיר.

בר רפאלי תזכה לגעת ביהלום?
©Siri

22:00 מהיר ועצבני, yes 2.


בכורה. העניינים בין זמר פופ בסוף דרכו לבין סופרת נוירוטית מתחילים להתחמם כשהיא מנסה לסייע לו בכתיבת להיט עבור דיוות פופ צעירה. עם יו גרנט, דרו ברימור.

22:00 לזכות בדייט עם טד, HOT Fun.
עם טופר גרייס.

22:00 מהיר ועצבני 3: טוקיו דריפט, HOT Gold.
צעיר שהורשע בפשע נוסע לאביו ביפן כדי לחמוק מהכלא, אך נמשך אל עולם המרוצים המחתרתי של טוקיו.

22:05 בעזרת השף ארה"ב, yes stars 1.

22:10 דייזי עושה את אמריקה, ערוץ 8.
דייזי משחקת פוקר ומחפשת חתן עשיר.


סדרה חדשה (במקור: Breaking Bad") בת 7 פרקים אשר זכתה לכינוי "הדבר הטוב ביותר שקרה לטלוויזיה מאז הסופרנוס" ע"י USA Today. "שובר שורות" היא סדרה פרובוקטיבית, פורצת גבולות, אשר בוחנת את החלום האמריקני וההשלכות שלו בסופו של דבר. הסדרה גם מאפשרת לגלות מחדש שחקן שעושה בה את אחד מתפקידי האופי הטובים ביותר של העת האחרונה - בריאן קרנסטון (לשעבר האבא מ"מלקולם באמצע"), ולצידו אנה גאן ("אויב המדינה") כאשתו סקיי, ארון פול ("אהבה גדולה" ו"משימה בלתי אפשרית") כשותפו לעסקי סמים והתגלית אר.ג'יי מיט, שחקן הסובל משיתוק מוחין ומגלם את בנם החולה בשיתוק של וולטר וסקיי. יוצר ומפיק הסדרה הינו וינס גיליגן (תיקים באפלה). אז מה גורם ל"שובר שורות" להיות הסדרה הכי ממכרת בטלוויזיה? וולטר ווייט, אותו מגלם קרנסטון, הוא מורה לכימיה בתיכון. הוא חי את חייו השגרתיים והמונוטוניים עד שיום אחד הוא מתבשר שחלה במחלה סופנית. הידיעה שימיו ספורים משחררת אותו מכל עכבות, מחזקת אותו והוא מחליט לפרוק כל עול. הוא תורם את כישוריו הכימיים ופותח מעבדה לייצור קריסטל מת' על-מנת שיוכל להרוויח סכום כסף שיצליח לכלכל את משפחתו לאחר מותו. המורה שעד כה ערך ניסויים בטוחים ושגרתיים במעבדת בית הספר, עורך עכשיו את הניסוי של חייו - ניסוי בלתי מבוקר עם החלום האמריקני. וזה בדיוק מה שמעורר אותו אחת ולתמיד. את ה"יוזמה" החדשה וולטר מסתיר מאשתו ובנו, ויחד עם תלמיד לשעבר שלו שהפך לסוחר סמים זעיר, הוא מקים מעבדה והופך לנגד עינם של הצופים ממורה נפחד, עכברי, כמעט שקוף, איש משפחה מהישוב- למלך הסמים של האזור, אדם שלא נותר לו ממה לפחד.




22:30 ג'יי לנו, yes stars 3.

22:40 מכורים לאיביזה, ערוץ 8.
מעט מקומות בעולם מסמלים חופש. חופש יכול להוביל לאנרכיה, אך יש מקום אחד בו החופש הוא הסמל המסחרי - איביזה. אנשים מכל העולם באים לנופש קצר, לשמש ולחופים וחוזרים רעננים ושמחים. אך גם יש שבאים לנופש ומתמכרים. וחוזרים לאי כל קיץ, או פשוט נשארים שם. מה באי הקטן, שגורם להם להתאהב בו? האם זה סוג של קסם, או פשוט השילוב המנצח של סקס, סמים ורוק'נרול?
אי הנופש איביזה מושך אליו אלפים של בליינים מכל העולם. האווירה המינית, האלכוהול, הסמים, המסיבות, לא משנה אם אתה עורך דין או די.ג`י, ברגע שנחתת באיביזה אתה יכול להיות מי שאתה רוצה. הסרט מספר על האנשים שהגיעו, חגגו והחליטו גם הם להיות מי שהם רוצים - בליינים במשרה מלאה. הם פשוט מכורים לתחושת החופש על האי ולא מסוגלים לעזוב. הסרט בוחן אספקטים שונים בחיים על האי - איך משיגים כסף ועבודה, היחס למין וסמים ואיך אישה בת 50 שכל היום מצלצלת בפעמונים, הופכת לאייקון תרבותי שכולם מכירים, בזמן שבכל מקום אחר ודאי הייתה נשלחת להסתכלות פסיכולוגית.
למה דווקא איביזה? מה יש בו, באי הזה, שגורם להם לשנות לגמרי את חייהם, לא משנה מה הגיל או התקציב? החופים, האופנה, השמש, המסיבות, כל אלה הם רק תירוץ. הסיבה האמיתית היא החופש. המצלמה נותנת את חופש הדיבור למכורים עצמם ועושה רושם שגם הם לא לגמרי יודעים את התשובה. אבל דבר אחד בטוח - יותר משאיביזה הופכת אותם למכורים, המכורים הם אלה שהופכים אותה לאיביזה.

22:50 דייויד לטרמן, Xtra HOT.


עונה 2, פרק 12.

23:17 קונאן או'בריין, yes stars 3.

23:38 בחורה טובה, yes 1.
עם ג'ניפר אניסטון, ג'ייק ג'ילנהאל.



23:40 פסגת הפחד,HOT אקשן.
עם רוברט דה נירו, ניק נולטי, ג'וליאט לואיס.



ש"חים ושאר ירקות:

14:20 סטארגייט SG-1 (עונה 9 ? פרק ראשון), AXN.
15:05 פארסקייפ (עונה 3), AXN.
16:15 בנות מקלאוד (עונה 6), הולמרק. שני פרקים.
18:05 טלנובלה בע"מ, ערוץ 10.
18:55 בטלסטאר גלקטיקה (עונה 3), yes stars 2.
20:05 חשופים, HOT3.
20:15 בנות גילמור (עונה 7), הולמרק.
20:20 דני הוליווד, yes stars ישראלי.
20:25 גיבורים (עונה 1), yes stars 2.
20:40 CSI (עונה 6), Xtra HOT.
20:45 דארמה וגרג (עונה 2), yes stars 3 / HOT3.
21:10 גיבורים נחשפים, yes stars 2.
21:30 משפחה בהפרעה (עונה 2), Xtra Hot.
22:00 חוק וסדר (עונה 11), הולמרק.
22:00 וויל וגרייס (עונה 8 ואחרונה), yes stars 3 / HOT3.
00:00 ג'ורדן (עונה 2), yes stars 3 / HOT3.
00:05 סקס והעיר הגדולה, ערוץ 2.