המסך המפוצל

מלך הכוכב 5 - נותרו שמונה. שוב

רעידת אדמה ב\"מלך הכוכב\". דבר כזה עוד לא היה מעולם. מה, רק ל\"כוכב נולד\" מותר? הפרטים המלאים - אחרי הפרסומות

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 29-07-2008
50 תגובות
והפעם, כפי שהבטחנו לכם כל השבוע בפרומואים - רעידת אדמה בתחרות "מלך הכוכב 5". הפרטים המלאים - מיד אחרי הפרסומות. כלומר, מיד אחרי ההסבר על חלוקת הנקודות מהטופס הקודם.

שאלה מספר 1: ישראל ומעיין זכו בתואר הביצוע המצטיין ביום הראשון, כרמל זכתה ביום השני. מי שהעניק להם את הנקודות זכה בהם.

האם רעידת האדמה היא שאביב הודח מהמקום הראשון בטבלה שלנו? לא. מערכת "מלך הכוכב" עדיין לא סיימה את חישוב הנקודות. נחזור אל השאלות.

שאלה 2: בת-חן חקייה הודחה ביום ראשון. שאלה 3: האחיות גואטה, שהוחזרו בגלגל ההצלה של יום ראשון, הודחו ביום שני. השאלה כולה בוטלה.

האם רעידת האדמה היא שזלפה מהמקום ה-59 קיבלה מספר מדהים של נקודות וזינקה אל המקום החמישי? לא, נודניקים, הנקודות טרם חושבו, כאמור.

שאלה 4: מספר המתמודדים שסימנו בידיהם את הספרה שלהם ב-SMS עמד על שבעה, מרגול החמיאה לעיבוד רק פעם אחת, זה קרה ביום ראשון כשהיא הסכימה עם המחמאה של המאסטרו. את המילה "שיר" על הטיותיה שמענו במהלך שתי התוכניות לא פחות מ-238 פעמים. מערכת "מלך הכוכב" החליטה להגדיל את מספר הנקודות לשאלת ה"שירים" ל-15 נק'.

האם זוהי רעידת האדמה? לא.

שאלה 6: מי שנתן נקודות לאחיות גואטה או לאביב משולם, שאכן חזרו בגלגל ההצלה, זכה בהן.

ובכן, הגיע הזמן לדבר על רעידת האדמה, והפעם ברצינות. רעידת האדמה שאף אחד מכם לא חזה אותה, ותשפיע בצורה עצומה ונרחבה על תחרות "מלך הכוכב 5" היא... אתם מוכנים? פרסומות אחרונות לפני ההכרזה הדרמטית... ובכן, לא תאמינו, אבל רעידת האדמה המדהימה וההיסטרית והבלתי הגיונית לחלוטין היא... אין לכם סיכוי לנחש... לא תאמינו בחיים... רעידת האדמה היא... ובכן, רעידת האדמה הבלתי נתפסת היא, שהטבלה המעודכנת תתפרסם רק מחר, במקום היום. תודו שבחיים לא ניחשתם את זה. כל כך הרבה דרמה, כל כך הרבה התרגשות מאחורי הקלעים, פשוט מדהים. חכו, תנו להירגע.

והנה, אחרי שחלף עבר לו יום שלם, להלן הטבלה החדשה.

מי שנרגע, כדאי שיידע שעדיין לא מאוחר להצטרף למשחק. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. שימו לב: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק. למפספסי הטפסים הקודמים - כאמור, השנה החליטה מערכת "מלך הכוכב" להגדיל את סיכוייהם של אלו שפספסו טופס אחד או יותר מהטפסים המוקדמים. מי שפספס את כל הטפסים הקודמים יקבל חלק מהנקודות שכבר נצברו ע"י שאר המשתתפים במשחק, אך לא יוכל לזכות באף אחת מנקודות הבונוס שבטפסים הללו.

שתי התוכניות הבאות של "כוכב נולד 6" תשודרנה בימים ראשון ושני, 3/8/08 ו-4/8/08. את הטפסים יש לשלוח עד לפתיחתה של התוכנית שתשודר ביום ראשון.





מלך הכוכב 5
תוכניות אולפן 11+12 (טופס מס' 11)

1. איזה מתמודד יקבל מהשופטים את תואר הביצוע המצטיין של הערב?
לרשותכם 40 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 40 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. שקלול השופטים שיוענק לביצוע המצטיין של הערב יעניק לכם את מספר הנקודות ששמתם לידו.
מעיין חג'בי: ליבי בירן: כרמל אקמן:
עדי אבישי: ישראל בר און: רותם כץ:
אביב משולם: בירגיטה וכסלר:

2. מי יודח ביום ראשון?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד שיודח יעניק לכם את הנקודות שתשימו לידו.
מעיין חג'בי: ליבי בירן: כרמל אקמן:
עדי אבישי: ישראל בר און: רותם כץ:
אביב משולם: בירגיטה וכסלר:

3. מי יודח ביום שני?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד שיודח יעניק לכם את הנקודות שתשימו לידו. שימו לב! 25% אחוז מהנקודות יוענקו למספר הנקודות שתעניקו בשאלה זו למתמודד שיעוף ביום ראשון, ו-25% אחוז מהנקודות יוענקו למספר הנקודות שתעניקו בשאלה הקודמת למתמודד שיעוף ביום שני
מעיין חג'בי: ליבי בירן: כרמל אקמן:
עדי אבישי: ישראל בר און: רותם כץ:
אביב משולם: בירגיטה וכסלר:

4. כמה פעמים נשמע את המילה "יאסו" במהלך הספיישל היווני של יום ראשון? כמה פעמים יוזכר שמו של עברי לידר במהלך התוכנית של יום שני בה הוא צפוי להתארח? כמה פעמים נשמע מילה מהשורש "אהב" באחד משיריו של עברי לידר שהמתמודדים יבצעו בתוכנית של יום שני? (המשתתף שידייק בכל שאלה יזכה ב-6 נק'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-4 נק', הבא אחריו ב-3, וכן הלאה).

מספר הפעמים בהם נשמע את המילה "יאסו" ביום ראשון:
מספר הפעמים בהם נשמע מילה מהשורש "אהב" באחד משיריו של עברי לידר ביום שני:
ישראל וליבי יגיעו לגמר:
גם בירגיטה וגם כרמל לא יגיעו לגמר:
מעיין, עדי או אביב יסיימו במקום הרביעי:
המתמודד שיזכה יגיע אל הגמר מהמקום השני בחצי הגמר שלו:
שום אירוע מאלה לא יקרה: