המסך המפוצל

מלך הכוכב, נותרו ארבעה

השבוע נפרדנו מעדי אבישי ומאביב משולם. בשבוע הבא נגלה - מי תהיה שלישיית הגמר?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 12-08-2008
43 תגובות
עדי אבישי הודחה ביום ראשון, אביב הודח ביום שני, ישראל ואביב זכו בתואר הביצוע המצטיין ביום ראשון, ליבי עשה זאת בשני. את המילה "לילה" שמענו שמונה פעמים בשירי ראשון ושני, אף מתמודד לא סיפר על התלבטות בין שירי שלמה ארצי, ובאופן מפתיע, הסכימו ביניהם מרגול וגל על 14 מהביצועים(!). בתוכניות הקודמות היתה הרגשה שהם פשוט לא הסכימו על אף שיר.

ובטבלה - מהפך!

שתי התוכניות הבאות של "כוכב נולד 6" תשודרנה בימים ראשון ושני, 17/8/08 ו-18/8/08. את הטפסים יש לשלוח עד לפתיחתה של התוכנית שתשודר ביום ראשון.





מלך הכוכב 5
תוכניות אולפן 15+16 (טופס מס' 13)

1. איזה מתמודד יקבל מהשופטים את תואר הביצוע המצטיין של הערב?
לרשותכם 40 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 40 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. שקלול השופטים שיוענק לביצוע המצטיין של הערב יעניק לכם את מספר הנקודות ששמתם לידו.
מעיין חג'בי: ליבי בירן: כרמל אקמן:
ישראל בר און:

2. מי לא יגיע לגמר?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד שיודח יעניק לכם את הנקודות שתשימו לידו.
מעיין חג'בי: ליבי בירן: כרמל אקמן:
ישראל בר און:

3. כמה שירים שונים נשמע במהלך שתי התוכניות הבאות (בין אם מדובר בביצועים חדשים, בקטעים מביצועים ישנים של המתמודדים, בשירים של להקות סלקום, בשירים שיושמעו ברקע או בשירים שיבוצעו ע"י זמרים אורחים)? כמה פעמים יגיד אחד מהשופטים את צירוף המילים "ערב טוב"? כמה פעמים נשמע בשירי המתמודדים את אחת מהמילים "אני", "את" או "אתה"? (המשתתף שידייק בכל שאלה יזכה ב-10 נק'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-8 נק', הבא אחריו ב-7, וכן הלאה).

מספר השירים השונים שנשמע בשתי התוכניות הקרובות:
מספר הפעמים בהם תופיע המילה "אני", "את" או "אתה" בשירי המתמודדים:

כינוי
אימייל