המסך המפוצל

אייקון 2008

פסטיבל אייקון מתקיים ברגעים אלה ממש בסינמטק ת\"א. \"המסך המפוצל\" שמח להעניק לכם כרטיסים חינם. הפרטים בפנים

מאת: המערכת

פורסם: 16-10-2008
13 תגובות
בימים אלה נערך בסינמטק תל-אביב פסטיבל "אייקון" למדע בדיוני ופנטזיה.

בין שלל האירועים שמתקיימים שם, אפשר למצוא את:

סטארגייט: רצף הזמן
צוות SG-1 חייב לחזור מיידית אל כדור הארץ לאחר שבאופן מסתורי 2 מאנשיהם נעלמים. הצוות שמגיע לכדור הארץ מגלה כי הוא חזר לעולם בו הסטארגייט - אותו מתקן עתיק המשמש למסע בזמן ובין כוכבי לכת - מעולם לא התגלה ולכן ההיסטוריה שלהם נמחקה. עתה הם חייבים לשכנע את השלטונות והצבא כי רצף הזמן שונה במזיד על ידי אויב אכזר שמטרתו היא לכבוש את כדור הארץ, ואין להם הרבה זמן לשם כך.
ההקרנה תיערך היום, יום חמישי, בשעה 23:00.

מה זה השטויות האלה באפי ציידת הערפדים?
סרט החובבים שהפך לקאלט. יונית לוי, שלי יחימוביץ', קוואמי, עירית לינור, אורי גוטליב, יוס ביטון, חגית הקטנה, בובות, ספוילרים, סוכנות הביטוח של סאנידייל, בוחצקה, ב-סדר, הנח"ל הערפדי, פוקס הזונות, אנג'ל מול ספייק וג'וס הוא הבוס. אז צחקנו וצחקנו, אבל מה הקטע עם המילה Forget? נזירים!
ההקרנה תיערך מחר, יום שישי, בשעה 18:00.

הקרנת קטעים נבחרים מהפקות עבר של שגרירות סאנידייל בישראל
הפקות המקור של קהילת באפי הישראלית נשלפות מהארון להנאתכם המלאה, עם הבדל משמעותי: אנו מביאים לכם רק את הקטעים השווים: הרגעים היפים, המרגשים, הרומנטיים, ואלה עם מכונת הקולה שהפכו משום-מה לקאלט. אם רציתם לראות שוב, אם פספסתם, אם פשוט לא הייתם שם - מומלץ.
ההקרנה תיערך מחר, יום שישי, בשעה 20:00.

בלוג השירה בציבור של ד"ר הוריבל
הקרנה מיוחדת של המחזמר החדש פרי עטו של ג'וס ווידון.
ההקרנה תיערך מחר, יום שישי, בשעה 22:30.

אביר על גלגלים
לפני מספר שבועות עלתה ברשת NBC האמריקאית סדרת המשך לסדרה הקאלט משנות ה-80. בואו לראות בבכורה מיוחדת את הפרק הפותח של Knight Rider המעודכנת לשנות ה-2000. שיר הפתיחה הקליט עדיין שם, ובתפקיד המכונית המגניבה בעולם המד"ב - ואל קילמר. ולראיה K.I.T.T. כבר עקפה בקומיק-קון האחרון את האסטון מרטין החדשה של ג'יימס בונד בתחרות "כלי הרכב הטוב ביותר"...
ההקרנה תיערך ביום שבת, בשעה 19:00.

פיוצ'רמה: בנדר מצליח בגדול
ראשון מבין ארבעה סרטים באורך מלא שיתבססו על סדרת האנימציה פיוצ'רמה. בנדר נחטף על ידי חייזרים נודיסטים שרוצים לנצל את כישוריו על מנת לשדוד את כדור הארץ מכל אוצרותיו ההיסטוריים. צוות ה-Planet Express יוצא להציל את בנדר, ועל הדרך גם את האנושות כולה! הסרט זכה בפרס האני, פרס האנימציה היוקרתי, לסרט אנימציה הטוב ביותר שיצא ב-DVD.
ההקרנה תיערך ביום שבת, בשעה 20:00.

"המסך המפוצל" שמח להעניק לכם גם השנה, כרטיסים לאחד מששת האירועים שפורטו למעלה. כל מה שעליכם לעשות זה לשלוח מייל לכתובת הזו ולפרט לאיזה אירוע מבין השישה ברצונכם לקבל כרטיס זוגי. יש לציין שם מלא.

כמו-כן, במהלך הפסטיבל ייערכו מרתוני הקרנות של באפי, פיירפליי, מסע בין כוכבים ובבילון 5. בנוסף, תיערך הקרנה של פרקים בסדרות מצוירות שהן פארודיות על "מלחמת הכוכבים" ו"מסע בין כוכבים".

שיהיה לכולנו חג אייקון שמח!