המסך המפוצל

ראשון, 9/11/08

איש קטן ושמו טייט, האח הגדול, שומר מסך עם אמנון לוי, ד"ר ספוק, אמא`לה עונה 3, איפה צדקנו. ב-HOT: הטירה בשמיים, מחילות, אושן 13. ב-yes: המירוץ למליון 7, גרדן סטייט, נשות הקבע, העשב של השכן, שיווי משקל (אקוויליבריום), דוקטור הו, כריסטין הישנה, חומות של תקווה.

מאת: roswella

פורסם: 08-11-2008
5 תגובות
ערב יום הזכרון ליצחק רבין


מאפיונרים על אמת ב- yes 4
17:55 משפטו של ג'קי די
דרמת משפטית קומית, המבוססת על סיפורו האמיתי של המאפיונר ג'קי דינורשיו. ג'קי הוא מאפיונר זוטר שמרצה מאסר ומקבל הצעה מפתה להלשין על חבריו ומשפחתו בתמורה לקיצור מאסרו. ג'קי מסרב, וכתוצאה מזה הוא מוצא עצמו נשפט שוב יחד עם כל חבריו ומשפחתו, אך בגלל שהם חושבים שבגד בהם הוא מוצא את עצמו לבד במערכה ומחליט לייצג את עצמו בצורה מקורית. עם וין דיזל.
20:00 הבלתי משוחדים
מאבקם של הסוכן הפדרלי אליוט נס וצוותו המיוחד, בגנגסטר הידוע לשמצה, אל קפונה, בשנות ה-30 של המאה שעברה. עם קווין קוסטנר, שון קונרי, רוברט דה נירו.

ובכאילו
23:35 החבר'ה הטובים, Hot אקשן. (עם רוברט דה נירו, ג'ו פשי, לוריין בראקו).


היום בטלוויזיה

10:10 דו"ח מיוחד, Hot Gold.
עם טום קרוז, של שפילברג.



11:00 ספיישל: מה לא ללבוש בחופשה, BBC Prime.

12:35 עניין של שם, Hot Gold.
בחור צעיר, בן למשפחת מהגרים הודים שחי בניו ג'רזי, מורד במסורת של הוריו ומנסה להתמודד עם סוגיות של זהות ואהבה. עם קאל פן ("האוס").

13:12 1408, yes 2.
מותחן אימה על-טבעי המבוסס על סיפור של סטיבן קינג. באיסט סייד במנהטן, מלון "דולפין" ידוע לשמצה בגלל חדר מס' 1408, בו מתו 50 איש. מייק אנסלין, סופר אשר מתמחה בהפרכת סיפורים על-טבעיים, מצליח לשכנע את בעליו של המלון לאפשר לו לשהות בחדר המקולל כדי לשלול את השמועות עליו. האם מייק צודק, או שמא יגלה בפעם הראשונה והאחרונה בחייו שאכן יש כוחות על-טבעיים? עם ג'ון קיוזאק, טוני שלהוב.

14:00 תיאוריית הקשר, Hot אקשן.
עם מל גיבסון, ג'וליה רוברטס.

16:15 הסודות של יה-יה, Hot Gold.
אשה צעירה מתחילה לשקם את מערכת היחסים שלה עם אמה, לאחר שהיא לומדת על האחווה הסודית בה אמה נטלה חלק בצעירותה, בשנות ה-60. עם סנדרה בולוק, אלן בורסטין.

16:25 משחקי מלחמה, yes 2.
מתח. תלמיד גאון מחשבים, מנסה לחדור למחשב של חברה לייצור משחקים, ועולה במקרה על קוד מחשב בחדר מלחמה של בסיס סודי. משחקו התמים במלחמה בין גושית, מאיים להפוך למלחמת עולם שלישית. עם מת'יו ברודריק, אלי שידי ("מועדון ארוחת הבוקר").


עונה 2, פרק 11: "Booze Cruise".


באמת מזמן לא שידרו את זה. עם ראול ג'וליה, אנג'ליקה יוסטון, כריסטינה ריצ'י.

17:00 הטירה בשמיים, Hot קידס.
מצויר. הילד פזו מציל את חייה של שיטה, נערה מחוסרת הכרה שנחתה מהשמיים. הוא מסייע לה לברוח מפיראטים וסוכני ממשלה, המעוניינים לחקור את הקשר שלה לממלכה האגדית לפוטה. של הייאו מיאזאקי.



17:35 המירוץ למליון, yes stars 2.
עונה 7.

18:00 סקרבס, Star World
עונה 5, פרקים 20-21.


סרט ראשון לשחקן-במאי-תסריטאי, זאק בראף. אנדרו, צעיר שאיבד את היכולת להביע רגשות, חוזר לעיר הולדתו להלוויית אמו ופוגש שם את סם, המתגלה כמי שמסוגלת להפיח בו רוח חיים. של ועם זאק בראף, נטלי פורטמן.

19:00 מכל מקום, ערוץ 1.
משדר מורחב שיעסוק בהערכות לבחירות המקומיות ברשויות ברחבי הארץ.

19:53 סניקרס, yes דוקו.
כאשר עוצבו לראשונה בשנות השישים, נחשבו הסניקרס לנעליים אשר נועדו לספורט בלבד וכל מי שנעל אותן מחוץ למגרש קוטלג מיידית כתמהוני. ארבעה עשורים חלפו וכיום מגלגלת תעשיית הסניקרס 26 מיליארד דולר מדי שנה. יציאת האופנה המשונה-לשעבר, נחשבת כיום לנעל הרשמית של כל אמן המכבד את עצמו, מככבת בתצוגות אופנה כחלק מהופעה הכוללת גם שמלת ערב בוהקת וננעלת גם על רגליהם של לא מעט אנשי עסקים בדרכם למשרד. "סניקרס" מציג מבט תזזיתי ומהנה על פריט ההנעלה הדומיננטי ביותר של העשורים האחרונים, המשמש כדוגמה הבולטת ביותר לדרך שבה התנערה האופנה מתכתיבים וקודים נוקשים ובראה את עצמה מחדש באופן מרדני ובועט.

20:10 להתאהב בסערה, Hot Gold.
עם בן אפלק וסנדרה בולוק.

20:10 שוטר בגן ילדים, Hot Fun.
עם שוורצנגר.


כאשר בנה בן ה-7 של מלצרית ואם חד הורית מתגלה כמחונן, היא מנסה לספק לו מסגרת חינוכית מתאימה, ובמקביל לענות על צרכיו הרגשיים המיוחדים. עם ג'ודי פוסטר, דיאן ווסט ודייויד מסתיר-עגיל. של ג'ודי פוסטר.


לראשונה בערוץ: דרמה פסיכולוגית מקורית ועטורת שבחים, בבימויו של האמן אודי אלוני. הסרט מגולל את סיפורו של דייוויד אדלר (איתי טיראן, "האקס המיתולוגי"), צעיר אמריקאי-ישראלי המתגייס לצה"ל. לאחר שהוא הורג ילדה פלסטינית, דייוויד מוצא את עצמו מאושפז בבית חולים לחולי נפש, שנבנה על הריסותיו של כפר פלסטיני. רוחות רפאים של נרצחי הכפר מנסות לתקשר עמו באמצעותו של ניצול שואה המאושפז במקום. אביו של דייוויד, אף הוא ניצול שואה, מנסה להציל את נפש בנו ומביא אותו לניו-יורק לצורך טיפול בתרופה אנטי-טראומטית. בניו-יורק, דייוויד מתאהב בליילה, בחורה אמריקאית ממוצא פלסטיני, אשר בתה דומה להפליא לילדה הערבייה שבה ירה דייוויד.
לצד איתי טיראן: קלרה חורי ("פרשת השבוע"), מכרם חורי ומוני מושונוב.



21:00 שומר מסך עם אמנון לוי, ערוץ 10

21:00 ד"ר ספוק, BBC Prime.
דיוקנו של בנג'מין ספוק, רופא ילדים אמריקאי. ד"ר ספוק הוציא לאור את הספר השנוי במחלוקת, 'הטיפול בתינוק ובילד', שהפך לאחד מרבי המכר הגדולים בכל הזמנים.

21:00 התנקשויות ידועות לשמצה, ערוץ 8.
פרק 10. יצחק רבין נולד ב- 1922, בירושלים. בהיותו בן שנה עברה משפחתו לת"א. הוא למד בביה"ס החקלאי כדורי, היה חבר בהגנה, הגיע לצבא והפך רמטכ"ל. שימש כשגריר ישראל בוושינגטון ושימש פעמיים כראש הממשלה. בימי כהונתו ה-2, כשהחליט להגיע להסכם עם הפלסטינים קמו לו אויבים מרים מהימין הקיצוני בישראל. בהם, יגאל עמיר, ששם קץ לחייו לאחר ההפגנה למען השלום, בכיכר מלכי ישראל, ב- 4.11.1995.

21:15 נשות קבע 2, Yes Stars 1
עונה 2, פרק 7.

21:30 רבין-פרס, הכל אישי, ערוץ 8.
הם היו כאן עוד לפני שהמדינה קמה, ודמותם ומעשיהם מלווים את ההיסטוריה שלנו, בזוגיות מפותלת, כמעט חמישים שנה. מה היתה השפעתם על חיינו, על דמותנו, וכמה מכל זה נזקף ליריבות ארוכת השנים ביניהם? רבין כבר לא בינינו, פרס עדיין כאן, ממשיך בדרכו.

21:40 מחפשים אהבה עם גלית גוטמן 2, ערוץ 10

21:45 הסיפור האמיתי ? אשרי הגפרור, ערוץ 1.
יותר מ 60 שנה אחרי הנסיון ההירואי להצניח צנחנים וצנחניות בעורף האויב הנאצי, מתועד זכרה של חנה סנש בסרט רחב יריעה - דוקודרמה אמריקאית המשחזרת את חייה, שיריה, ההתגייסות למלחמה בנאצים, ומותה בשבי הנאצים.

21:45 מספ7ים, Yes Stars 2
עונה 4, פרק 3.

22:00 אלפרד קינסי, BBC Prime.
אלפרד קינסי - הסקס המודרני: כשד"ר אלפרד קינסי פרסם את ספרו "התנהגות מינית אצל הזכר האנושי" בשנת 1948, אף אחד לא שיער שהמהפכה המינית החלה. התעודה חושפת את הצדדים המפתיעים בדמותו של חוקר הסקס.


עונה 4, פרק 8.

22:00 המדריך להורים מתחילים, Xtra Hot
פרק 3.


בעולם עתידני שבו הרגש מדוכא באמצעים כימיים, קצין ביחידה הממונה על דיכוי הרגשות מוצא עצמו מתמודד עם תחושות לא מוכרות. עם כריסטיאן בייל, אמילי ווטסון. הביקורת בעין הדג.


עם (קחו אוויר): בראד פיט, ג'ורג' קלוני, אליוט גולד, מאט דיימון, אל פצ'ינו וקייסי אפלק (אח של).

22:05 על גלי ההלם, yes דוקו.
למרות הסכמי השלום שנחתמו ב-2003, מליוני בני אדם ממשיכים למות בקונגו המסוכסכת והמוכה. אבל יש גם תקווה. רדיו, שפעם שימש כאמצעי להפצת תעמולה ושנאה, משמש עכשיו ככלי של צדק ואמת. במשך שש שנים משדר הרדיו העצמאי של אוקאפי ונותן קול לעם בקונגו. למעלה ממאה עיתונאים, שחיים תחת איום מתמיד ומוחשי על חייהם, חושפים חוסר צדק ושחיתות. הרדיו הזה הפך לחבל הצלה שמציע תקווה לעתיד טוב יותר.

22:30 הרצח הבא, ערוץ 1.
13 שנה לאחר רצח רבין, נדמה שהלקחים אופסנו עמוק במחסן השכחה. חשבון הנפש נדחק, אלימות פוליטית כבר אינה מילה גסה אחרי ההינתקות, ההתפרעויות בשטחים וניסיונות התנקשות. משדר מיוחד של מחלקת התעודה על הרצח שנשכח.


עונה 3, פרק 1. שימו לב: שידור יומי.


עונה 4, פרק 4.

22:30 כריסטין הישנה, yes stars 1.
עונה 3, פרק 7.

23:00 קרוון השלום, ערוץ 8.
ביוני 2003, עמית ואוד וייסברגר יחד עם תינוקם בן השישה חודשים, יצאו למסע בן 6000 ק"מ מצרפת לירושלים בקרוון רתום לסוס. עמית הוא ישראלי וכפציפיסט הוא העמיד לעצמו מטרה לחזור לארצו תוך 24 חודשים כשהוא מביא איתו מסר של שלום והכרה בצד השני.

He rides across the nation, the thoroughbred of sin


23:02 חומות של תקווה, yes 1.
בנקאי שנידון למאסר עולם באשמת רצח אשתו ומאהבה, רוכש את אמונם של מפקד הכלא והסוהרים, אך בסתר ממשיך לתכנן את בריחתו. עם טים רובינס, מורגן פרימן.

23:15 ליל הבדולח, ערוץ 1.
במלאות 70 שנה לפוגרום ליל הבדולח, ישודר טקס הזיכרון הנערך במשכנות שאננים, ובאותה עת נערכים טקסים מקבילים במקומות רבים בעולם, בתי כנסת ברחבי אירופה יוארו ופעמוני כנסיות יצלצלו לאות הזדהות.

23:20 איפה צדקנו, ערוץ 2.

23:20 שדה החלומות, Hot דרמה.
איכר אמריקאי מחליט לבנות מגרש בייסבול בשדה התירס שלו, לפי הוראתו של קול מסתורי. עם קווין קוסטנר. מוכר בעיקר בזכות המשפט "If you build it, he will come" שצוטט בשלל וריאציות בכל מיני מקומות. לי המשפט תמיד מעלה זכרונות מ"נשואים פלוס".

23:45 תראו מי גם מדברת, Hot Fun.
סרט ההמשך ל"תראו מי שמדבר". עם קירסטי אלי, ג'ון טרבולטה וקולותיהם של ברוס וויליס ורוזאן.

00:45 סיפורו של טד בנדי, הולמרק.
סיפורה האמיתי של כתבת פלילים שאפתנית שנשלחה לסקר שורה של מקרי רצח מזעזעים ונדהמה לגלות שהאשם הוא אחד מחבריה הקרובים.


ש"חים, יומיים ושאר ירקות:

15:06 רוזוול (עונה 3), AXN.
16:00 אלן דג'נרס, Xtra Hot.
18:00 אתגר גרוטאות, ערוץ אגו.
18:15 סטארגייט SG-1 (עונה 2), AXN. שני פרקים.
19:45 הישרדות 8, AXN.
20:15 בנות מקלאוד (עונה 8), הולמרק.
21:00 הבית הלבן (עונה 4), הולמרק.
21:00 ג'ימי קימל, Star World.
21:15 ד"ר הו (עונה 2), AXN.
22:25 ג'יי לנו, yes stars 3.
23:00 דייויד לטרמן, Xtra Hot.
23:10 קונאן או'בריין, yes stars 3.
23:20 רגליים קרות (עונה 5), HOT3.
23:50 סיינפלד (עונה 4), ערוץ 2.
00:10 הנובוריצ'ים, yes stars 2.
00:15 ג'ורדן (עונה 6), yes stars 3 / HOT3.
00:40 חברים (עונה 4), ערוץ 2.