המסך המפוצל

קוויר בעברית

ראו איזה פלא: יש אתרי מעריצים עבריים ל"הכי גאים שיש", וגם חרישה בפרשיית אהבתם של ליאו ופייפר מ"מכושפות"

מאת: שגיש

פורסם: 20-10-2001
0 תגובות
"קוויר אז פולק" האמריקנית (או "הכי גאים שיש" בשמה הכשר) כבר תופסת כיוון שונה לגמרי מזה של קוויר הבריטית, אם מישהו עוד זוכר שמשם היא נגזרה. העלילה פרשה כנפיים והמריאה לגבהים שונים לגמרי, סיבוכים חדשים הפציעו וגם הנמכת חשיבויות מפתיעה (ג`סטין למשל לא מזיז שום דבר כבר מספר פרקים). צפוי ואכן, שההתפתחויות הפנימיות הללו יעבו את הקשר בין הצופה לבין הסדרה, כמו גם סצינות הסקס שעבור חלק הפכו לסתם עוד מעברונים משעממים ודבר של מה בכך, ועבור אחרים זה משהו שמחכים לו. אם כך ואם כך, "הכי גאים" החלה משרישה עצמה עמוק לתוך התודעה הישראלית, והנה כבר החלו להפציע אתרים עבריים שזובחים לה זבחים.

הטוב מבינהם נהנה לקרוא לעצמו "האתר הרשמי של קוויר בישראל", אבל אנחנו לא בטוחים עד כמה זה נכון. הוא מציע ביד נ???? תקצירי פרקים, מידע על כל דמות ודמות, הורדות של רקעים, תמונות וקטעי וידאו, ואפילו פורום.
http://go.to/qaf.il



האתר הישראלי השני לסדרה אומנם עשוי קצת בפחות מקצועיות, אבל המסירות אכן ניכרת על פניו. גם כאן מידע על הדמויות, מולטימדיה (אחלה עבודה), תקצירי פרקים וכו` ושות`.
http://qafisrael.cjb.net





לכבוד חזרתה של "מכושפות" לערוץ 3 והעיסוק האובססיבי של המעריצים בסיפור האהבה האסור בין פייפר וליאו, הרי לפניכם אתר מעריצים שחורש נמרצות בפרשייה. באתר "אהבתם האסורה של ליאו ופייפר" תמצאו לכידות מסך ועבודות גרפיות של מעריצים, אבל בעיקר, וזו התמחותו של האתר, תמצאו כאן פנפיקים נוגי לב. למרות שהאתר באנגלית, המעריצים האמיתיים ישקיעו - יקראו ויצטרפו ליצירה.
http://www.geocities.com/leopiperfics



פורום מכושפות



המליצו לנו על אתרים