המסך המפוצל

חמישי, 20/11/08

מפרץ האהבה, הטופ מודל הבאה. ב-HOT: מילים ולחן, סוף שבוע פרוע עם לואי ת`רו, השתולים. ב-yes: המירוץ למליון 8, סופרנני באמריקה, דור מזוין, נקמת ילדי הכאפות, קרא לי שחור.

מאת: roswella

פורסם: 19-11-2008
2 תגובות
דינוזאורים בהוט
19:50 פארק היורה 2 - העולם האבוד, Hot אקשן.
20:00 העולם האבוד, Hot קידס.
בראשית המאה ה-20 משלחת מחקר המגיעה למישור מבודד בדרום אמריקה חושפת עולם ובו שלל יצורים ששרדו במשך מיליוני שנים. עם בוב הוסקינס.




היום בטלוויזיה

11:15 אחיו, Hot Prime.
דרמה על שני אחים שיחסיהם נותקו לאחר יציאת האח הצעיר מהארון. השניים מתקרבים שוב כשהאח הגדול מגלה שהוא סובל ממחלה קשה ומבקש מאחיו לסייע לו.

12:15 במצולות האמזונס, BBC Prime.
תעודה. נהר האמזונס הוא חבל הארץ הלא-נודע הגדול ביותר שנותר על פני כדור הארץ, אך מה שוכן מתחת לפני קרקעית הנהר? זהו מסע חלוצי ויוצא דופן עמוק בלב עולם יפהפה ומסוכן. שני פרקים ברצף. תרגום בעברית.

13:08 המסכה, yes 2.

13:19 טיטאן, יסבבה.
בשנת 2038 , בני הגזע "דרג'" משתלטים על כדור הארץ. בשניה האחרונה, לפני שנעלם, אביו של קייל מצליח להוציא ספינת חלל בשם "טיטאן" עליה יש מידע חשוב ביותר. לאחר 15 שנה קייל מגלה כי הטבעת אשר אביו השאיר לו מצביעה על מקום המסתור של הספינה, והוא יוצא להרפתקה יחד עם המפקד קורסו והטייסת אקימה להצלת האנושות. עם קולותיהם של מאט דיימון, ביל פולמן, נת'ן ליין, ג'נין גארופאלו (!), דרו ברימור ורון פרלמן.

13:50 נהיגה מונעת, MGM.
קומדיה. חבורת נערים לוזרים מקבלים את הצ'ופר לחופשת הקיץ האולטימטיבית. מורה מהגיהנום שיעזור להם לזכות ברשיון הנהיגה המיוחל. עם אליסה מילאנו מודל 88'.

14:50 איש הנצח, yes 2.

14:52 ספיי קידס, יסבבה.
כרמן וג'וני מגלים כי הוריהם המשעממים הם בעצם מרגלים בכירים. כשההורים נחטפים, צמד האחים מצטרפים ל"עסק המשפחתי". עם אנטוניו בנדרס, טרי האצ'ר, אלן קמינג.

16:01 שוטר בגן ילדים, yes 4.

16:19 החיים ע"פ משפחת אדמס, יסבבה.
חלק שני לקומדיה המקברית. למשפחת אדמס מתווסף תינוק חדש. בעוד הילדים הבוגרים מנסים להפטר מהעולל, האומנת מתכננת להשתלט על הונו של הדוד פסטר. עם אנג'ליקה יוסטון, ראול ג'וליה, כריסטינה ריצ'י, כריסטופר לויד, ג'ואן קיוזאק, מרסדס מקנאב ואפילו גם סינתיה ניקסון.




עונה 2, פרק 20: "בדיקת סמים".

16:52 הקללה, yes 2.
אלי (כריסטינה ריצ'י) אוספת את אחיה הצעיר ג'יימי (ג'ס אייזנברג) ממסיבה בליל ירח מלא, ובדרך הם מעורבים בתאונת דרכים. כשהשניים ננשכים על ידי זאב, הם יוצאים במרוץ נגד הזמן כדי למנוע את הבלתי נמנע - להפוך לאנשי זאב. כדי לשבור את הקללה עליהם למצוא את התוקף - אדם או זאב ? ולהורגו. עם כריסטינה ריצ'י.

17:15 ניל יאנג: לב זהב, yes דוקו.
הביוגרפיה הקולנועית האחרונה של ניל יאנג, אותה ביים ג'ונתן דמי ("שתיקת הכבשים", "המועמד ממנצ'וריה"). דמי - מעריץ גאה של יאנג, מצליח לשרטט דיקון כמעט אובייקטיבי של אלילו - יוצר מלא סתירות - קנדי צנוע החי בליבה של ארה"ב החומרית, רפובליקן גאה המתנגד בקולניות למהלכי המלחמה של ג'ורג' בוש בעיראק ובכל הזמן הזה, יוצר מוזיקה רלוונטית מעין כמוה המשמשת כמופת לדור שלם של ממשיכי דרך.

17:15 מילים ולחן, Hot Gold.

17:44 המירוץ למליון 8: מהדורה משפחתית, yes stars 2.
פרק 5.

17:53 ספיד, yes 4.

18:55 באזז, yes stars ישראלי.
דרמה. התסריט נכתב בהשפעת רצח נהג המונית דרק רוט ז"ל. הסרט מדגיש את אוזלת היד של הרשויות בטיפול באלימות בני הנוער.


עונה 2, פרק 9.

19:00 ילד מעשן בשרשרת, yes דוקו.
מה מניע ילד צעיר להתחיל לעשן והאם ניתן לשכנעו להפסיק? בעת שממשלות מסביב לגלובוס אוסרות עישון במקומות ציבוריים, יותר ויותר ילדים מתחת לגיל 10 מתמכרים לטבק. הסרט חודר לעולמו של ג'ואל, שכבר מגיל שמונה לא יכול להגיד לא לסיגריה. באמצעות ראיונות עם ג'ואל, עם מוריו, חבריו ומשפחתו, הסרט, שהופק עבור צ'אנל 4, בודק כיצד התמכר מלכתחילה. דרך עיניו של ג'ואל והעולם הסובב אותו, נחשף הפיתוי הגדול, שלא ניתן לומר לו לא.

20:30 זולנדר, Hot Gold.



21:00 מפרץ האהבה, ערוץ 2.

21:00 להעיר את המתים, BBC Prime.

21:00 נערות הבלט ? Ballet Girls, yes דוקו.
פרק ג' ואחרון: בפרק הזה מתברר המחיר האמיתי של לחיות את החלום. שעות על גבי שעות של אימונים מפרכים, שיעורי בית. לא רק זאת, אלא שהיחסים בין הבנות שנמצאות תחת לחץ עצום - נכנסים לתמונה. במקביל הולכות ונשלמות ההכנות למופע חג המולד - "מפצח האגוזים", אז תעלינה הבנות, או למען הדיוק, מי מהן שתצליח לשרוד את כל הקשיים, למופע הראשון שלהן כבלרינות.

21:10 למה מה?, ערוץ 8.
פרק פרוע במיוחד, שמביא עשרה מחקרים שחושפים פן לא צפוי של המדע והמדענים.



21:15 סופרנני באמריקה, yes stars 1.
עונה 4.

21:40 רגעים בחיים, ערוץ 1.
סדרה דוקומנטרית שצולמה בישראל, קפריסין וסין. היוצר צביקה וולוך עקב במשך 8 שנים אחר אירועים רפואיים קריטיים. הוא תיעד הכל- את המירוץ נגד הזמן, המאבק על החיים, ומה שעובר על אנשים שהחיים היכו בהם ברגע אחד. פרק 2.


פרק 3.

22:00 נקמת ילדי הכאפות, yes דוקו.
בכורה. מה משותף לקוונטין טרנטינו, ביל גייטס, וחובבי קומיקס יפניים? כולם חברים בקהילת החנונים העולמית. תת תרבות החנונים, כן, מסתבר שיש כזו, היתה בזויה ומוזנחת מזה שנים, והנה מגיעה האפליה המתקנת גם לקבוצת המיעוט המקופחת והמוכה הזו. אנחנו צוללים לעולמם של משוגעי ה-Sci-Fi האלה, שאולי שכחו להתבגר, ומגלים את אהבתם לגיבורי על, זומבים, דרואידים והוביטים. חנונים שנבחרו בקפידה מספרים לנו את סיפורם, האבולוציה של תרבותם ואפילו מפגינים ידע נרחב בעולם האמיתי בו הם חיים - הרחק מהקלישאה המיושנת על היותם אנטי-סוציאליים (ועוד סופרלטיבים דומים). דיוקן של דור המולטי-מדיה.

22:00 אקסטרים מייקאובר, yes stars 1.

22:00 הברירה הטבעית, Xtra Hot.
פרק 4.

22:00 יעד סופי 3, yes 2.

22:00 אושן 11, yes 4.

22:00 שומר הראש, Hot דרמה.
עם קווין קוסטנר וויטני יוסטון.