המסך המפוצל

שישי, 20/3/09

עוד משפחה וחצי, אמריקן איידול, צחוק מעבודה, מתים על החיים, ב-HOT: הטופ מודל הבאה, סיפורו של ג\'ון מקיין, מחוקים. ב-yes: 10 ימים למלחמה, שימו גז, החשוד המיידי.

מאת: Lemon

פורסם: 19-03-2009
3 תגובות

היום בטלוויזיה

הדודים מאמריקה:
18:55 סיפורו של ג\'ון מקיין, HOT Drama
בכורה. דרמה אוטוביוגרפית המתארת את סיפור חייו של הסנטור האמריקאי ג\'ון מקיין (מי שהפסיד בבחירות לברק אובאמה). הסרט מתמקד בניסיונו הצבאי של מקיין כטייס קרב ובחמש השנים שבהן שהה כאסיר מלחמה בצפון וייטנאם. הסרט היה מועמד לארבעה פרסי אמי.  עם: סקוט גלן, שון הטוסי.

ראי טינה, אני מאווריק מעופף כמו טום קרוז. 
ג\'ון אתה לא תאמין, אני רואה את רוסיה גם מפה.  

22:00 10 ימים למלחמה, Yes 3
בכורה. אסופה של 8 סרטים קצרים (משך כל סרט כ- 10 דק\') לציון 5 שנים לפלישת ארצות הברית לעיראק. הסרטים עוסקים בדילמות הפוליטיות והמוסריות של המלחמה. עם קנת\' בראנה, סטיבן ריאה והשחקן הישראלי יגאל נאור.




17:30 הפרוטוקול החדש, HOT Drama
בכורה. עולמו של גבר מתנפץ לאחר שהוא מגלה שבנו הצעיר נהרג בתאונת דרכים. המשטרה אינה חושדת בגורמים השונים למותו מלבד התאונה עצמה, אך ביקור של אישה צעירה המספקת מידע חדש אודות האירועים שקדמו למוות, מציעה תיאוריה אחרת לגבי המאורעות.  עם: קלוביס קונילאק, מארי-ז\'וזה קרוז (\"הפרפר ופעמון הצלילה\").

17:51 ליידי נץ, YES 2
עם מישל פייפר ומתיו ברודריק.

18:00 אמריקן איידול 8,  Hot Family / yes Stars Base

18:00 עוד משפחה וחצי, ערוץ 2
פרק 5.

18:05 הטופ מודל הבאה, HOT3
עונה 9, פרק 11. 

18:20 איש הקדילק, MGM
איש מכירות של חברת קדילק מתמרן בין חבורת מאפיונרים, אישתו, המאהבת שלו, בעל קנאי וחמוש, וגם תריסר מכוניות שעליו למכור. עם: רובין וויליאמס, טים רובינס.

18:40 אוהבת, לא אוהבת, HOT פריים
תעודה מרתקת בבימויה של השחקנית מריה דה מדיירוס, המראיינת את מיטב הבמאים מכל העולם, כדי להמחיש את יחסי האהבה-שנאה הקיימים בין יוצרי הקולנוע למבקריו.
בין הבמאים המשתתפים: וודי אלן, פדרו אלמודובר, דייויד קרוננברג, עמוס גיטאי ועוד רבים.

19:35 ג\'וליה, HOT פריים
אלכוהוליסטית נענית להצעתה של חברתה לחטוף את בנה הצעיר למקסיקו. עם: טילדה סווינטון.

21:30 החיים בפנים, ערוץ 8
חודש נשים: החיפוש אחר חופש ורווחה- שהפך לסיוט: סיפורה של רוזה חימנז שבאה לארה\"ב כדי לתת חיים טובים יותר למשפחתה שבמקסיקו. אך תוך שנים החלום שהתגשם הופך לחלום בלהות.

21:30 צחוק מעבודה, ערוץ 2

22:00 הבריחה מלאס-וגאס, HOT דרמה
סרט מסע של ג\'יימס קוקס (וונדרלנד), בחור בורח מבריונים ששלח מעסיקו לאחר שנתפס בוגד עם אשתו ויוצא למסע עם חברו. בדרך הם עוד יאספו בחורה מיואשת, ומסטול שמחפש להגיע לאזכרתו של קורט קוביין. עם ג\'ארד ליטו, ג\'ייק ג\'ילנהול, סלמה בלייר וג\'רמי פיבן.

בריחה ספונטנית, כמעט שכחתי לקחת חולצה.  

22:00 רוקסי משגעת את העיר, HOT פאן
צעירה בעיירה קטנה משוכנעת שכוכבת תקשורת החוזרת לעיר מולדתה, היא אמה. עם ווינונה ריידר, ג\'ף דניאלס.

22:35 טקאשים, HOT סרטים

22:55 נשק קטלני 2, ערוץ 10

23:08 שימו גז, Yes 1
בכורה. קומדיית הרפתקאות. ארבעה אופנוענים מזדקנים, ממורמרים ומתוסכלים מהחיים, מחליטים לצאת למסע אופנועים ברחבי ארצות הברית כדי לנסות ולהחזיר לעצמם את שמחת הנעורים האבודה. כשאחד האופנועים שלהם נגנב מחליטים הארבעה להשיב מאבק ויוצאים למצוא את האבידה. עם: ג\'ון טרבולטה, מרטין לורנס, וויליאם H.מייסי, מריסה טומיי וריי ליוטה.

23:13 מחוקים, HOT 3
פרקים 3 ו-4

00:06 החשוד המיידי, Yes 4
5 עבריינים מבינים שפושע מסתורי ניהל אותם לשוד משותף.  עם: קווין ספייסי (שזכה באוסקר על משחקו), סטיבן בולדווין, גבריאל ביירן, בניסיו דל טורו וקווין פולאק.

00:25 החיים על מאדים, Hot 3
עונה ראשונה בשידור נוסף.

00:35 ליידי צ\'טרלי, HOT פריים
אשת אצולה בריטית שבעלה שב ממלחמת העולם הראשונה משותק ממותניו ומטה, מנהלת רומן סוער.

00:49 הרוחות של גויה, Yes 1
עם נטלי פורטמן וחביאר בארדם.

שבת שלום.